Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
awesome foto! Dat lijkt me echt nog wel een keer leuk om mee te doen. Ik moet dan wel ff mn casual decks op de schop nemen want nu zijn ze nogal irritant .
ichi 27-01-2014 om 14:03
awesome foto! Dat lijkt me echt nog wel een keer leuk om mee te doen. Ik moet dan wel ff mn casual decks op de schop nemen want nu zijn ze nogal irritant .
Geeft niet, sommige mensen van de groep verdienen het om af en toe eens flink de grond in gestampt te worden
Vanavond wordt er weer gespeeld! Niet door mij, ik ben laf en moet leren, ik moet mijn gezicht toch eens vaker laten zien
@Ruud, sorry dat ik niet reageerde, ik was er wel gewoon komen, als er niemand is, gewoon gaan ouwehoeren met random mensen aan de bar!
Menschen! Morgen een special op de Koornbeurs: ruilavond! We hebben met een paar mensen afgesproken om ruilkaartjes mee te nemen, en hoe meer mensen dat doen hoe leuker er geruild kan worden door iedereen!
Maar ik neem in elk geval zeker ook een deckje, mijn vampires moeten weer eens uitgelaten worden. Zal er zelf zijn van +- 8u tot half 10, en misschien na half 12 nog als de training niet al te uitputtend was
That's the spirit! ^^
We hebben dit een soort van op de release afgesproken, dus ik hoop dat ze het niet vergeten zijn!
En als er niet geruild kan worden kan er allicht een leuk potje gespeeld worden, nooit verkeerd toch?
Ik heb in elk geval dringend ruimte nodig in mijn map en heb vooral zin om even door de mappen van andere mensen te snuffelen, wie weet wat voor leuke ideetjes ik opdoe Zin in!
Tot hoe laat gaan jullie meestal door? Er is een klein kansje dat ik ook wel even langs kom! En de belangrijkste vraag natuurlijk, wordt er al een beetje Commander gespeeld? =D
PS: mocht ik komen, dan ben ik er waarschijnlijk pas na 9en, dat is geen probleem neem ik aan?
Na 9 moet geen probleem zijn (lijkt me? voor wie een probleem? XD). Ik blijf wel minimaal tot 9 ja. Gezellig. Commander lijkt me cool maar duurt me te lang denk ik voor deze avond; ander keertje voor mij.
Er zijn wel mensen met commander decks, ik zelf niet, maar ik kan je echt aanraden om als je langskomt gewoon te vragen of er mensen zijn die een keer willen afspreken voor Commander. Die mensen komen hier alleen niet in dit topic omdat ze meestal toch wel op de Koornbeurs zijn
Edit: ik hoor net dat er sowieso een commanderdeck in het pand zal zijn ^^
Ik ben er trouwens van ca. 8u tot half 10. Al ben ik de vorige keer tot kwart voor 10 gebleven ivm een epische battle van mijn modern angels tegen iemand anders zijn standard Rhakdos deck, dat was echt zo waanzinnig spannend dat ik overwoog mijn training te skippen