Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Junkyard Car Project
Artifact - Vehicle
Junkyard Car Project has the abilities of all cards attached.
Junkyard Car Project's power is equal to the number of cards attached and its toughness is equal to that number plus 1.
: Attach another target artifact you control to this artifact.
Crew
*/*+1
Driveby Car
Artifact - Vehicle
Trample, Haste
Whenever Driveby Car attacks, if it is crewed by at least two creatures, you may choose one of them. That creature gains ": This creature deals 4 damage to target creature blocking Driveby Car." until end of turn.
Crew 2
6/1
Wizard's Dumbo the Flying Elephant
Artifact creature - Vehicle
Flying, Haste, Indestructible
When Wizard's Dumbo the Flying Elephant does damage to a creature, this creature turns into a 1/1 mickey mouse figure with no abilities Did you ever see an elephant fly
Well I seen a horse fly
I seen a dragon fly
I seen a house fly
I seen all that too
Crew 3
3/3
Omdat ik vind dat magic steeds meer op kinderspel,verzamelen (wie gooit het kaartje het dichts tegen de muur) Gotta Catch 'Em All gaat lijken door al die rare sets, marvel aankomend. Beetje zat...
When Wizard's Dumbo does damage to a creature, it turns into a Mickey Mouse figure 1/1 with no abilities.
Crew 3
3/3
Omdat ik vind dat magic steeds meer op kinderspel,verzamelen (wie gooit het kaartje het dichts tegen de muur) Gotta Catch 'Em All gaat lijken door al die rare sets, marvel aankomend. Beetje zat...
Helemaal mee eens kerel
Maar toch wat vragen over je ontwerp:
Heet ie Dombo of Dumbo?
Het is in de trigger niet duidelijk welk creature 1/1 wordt, Dombo (Dumbo?) of het creature wat door Dombo damage krijgt. Dat moet in de ability specifiek zijn
Vigilance, protection from Spirits
When The Ectomobile enters, search your lirbary for a card named Ghost Vacuum, reveal it, put it into your hand, then shuffle.
Whenever one or more cards leave your graveyard, put a +1/+1 counter on The Ectomobile. This ability triggers only once each turn.
Crew 2
1/1
When Wizard's Dumbo does damage to a creature, it turns into a Mickey Mouse figure 1/1 with no abilities.
Crew 3
3/3
Helemaal mee eens kerel
Maar toch wat vragen over je ontwerp:
Heet ie Dombo of Dumbo?
Het is in de trigger niet duidelijk welk creature 1/1 wordt, Dombo (Dumbo?) of het creature wat door Dombo damage krijgt. Dat moet in de ability specifiek zijn
Whenever DeLorean attacks if it is crewed by a human and an artificer creature, Untap all creatures you control except creatures that crewed this turn. There is an additional main phase and combat step after this combat phase.
Toyota Sprinter Trueno (AE86) van BluezamX:
3 mana 3/3, maar wel met haste & het zeldzame keyword flanking. De lore is heel nice, de auto zelf is gewoon prima, niet heel speciaal, maar wel goed genoeg voor uncommon. Ik zou deze best willen spelen als pick nummer 99!
Get In, Loser van Justian2002:
Hele grappige lore, goede kaart in zichzelf! 3 legendary creatures op je battlefield is geen onmogelijke opgaaf, maar wel lastig genoeg om de rewards te matchen. En anders heb je alsnog je beste vehicle uit je deck. 4 mana past, is teveel om OP te zijn, maar precies genoeg zodat hij nog gespeeld gaat worden.
Boggart Gang-Ram van Left4Doner:
Dit is een leuke kaart! Leuke flavor, en ook goed uitgebalanceerd. Hoe leuk is het om een Ghalta, Primal Hunger in te zetten zodat je je opponent wat harder ramt?? Of gewoon een paar random Goblins die je nog hebt liggen. En dan maak je nog extra Goblins ook. Deze kaart gaat heel hard if left unchecked.
Four-Wheeled Rust Bucket van Cobaltius:
Geweldig! Een auto die langzaam uit elkaar valt, geniaal. De kaart is nog speelbaar ook, niet super goed of aanwezig op je battlefield, maar wel super degelijk. Junk-tokens zijn best goed en deze kaart geeft je de mogelijkheid tot 5 ervan. Perfect voor uncommon.
Junkyard Car Project van Daedalon:
In dezelfde trant als de kaart hierboven, al pakt deze het wat anders aan. Zal wrs best wel wat combopotentieel hebben, maar dat kost wel dusdanig veel moeite dat het wel redelijk gebalanceerd is. Rare is wel passend voor deze kaart, al vind ik 1 mana wel wat weinig.
Driveby Car van TheRobinros:
Het idee van een bijrijder met gun is heel leuk, en de kaart is nog goed ook! Manacost van 5 en stats van 6/1 zijn best duur en fragiel, maar dat wordt goedgemaakt in de goedkope removal die de kaart biedt. Had wellicht nog wat goedkoper gekund.
Wizard's Dumbo the Flying Elephant van Bizzabazza:
Ik snap deze kaart niet helemaal. 5 mana mythic, maar wel maar een 3/3 die nog eens een 1/1 wordt na de eerste actie die hij onderneemt... ik snap dat het een soort protest tegen Magic's snel veranderende aanpak is, maar de kaart zelf snap ik niet zo goed...
The Ectomobile van Lavinius:
Leuke referentie naar Ghostbusters en een zeer recente (en zeer goede) Magic kaart! Een 4 mana tutor die na zijn tutor effect ook nog wat langzame value brengt, dus een solide kaart! Ook deze vind ik nog vrij duur, voor 3 mana was deze ook best wel goed geweest vind ik. Ook denk ik niet dat de +1/+1-counters genoeg doen om de kaart na zijn tutor het nog echt waard te maken.
DeLorean van maus:
De criteria voor deze kaart zijn niet onmogelijk, maar toch ook niet super makkelijk. Ik ben geen Judge, dus ik weet niet of 1 artificer human deze kaart ook online maakt, maar hoe ik het lees, moet je echt 2 verschillende creatures hebben. Een extra attack phase is overduidelijk sterk, maar de kaart is wel gebalanceerd imo. De lore van Back to the Future maken de kaart nog leuker, al heb ik niet genoeg kennis over de films om precies te snappen waar de attack phase vandaan komt.
Finely Tuned Engine van Eclavyrr:
Ik kan de lyrics van de flavor tekst niet zo snel vinden... maar de kaart zelf is zeer sterk in het juiste deck, op het juiste moment! Alleen... het juiste deck en juiste moment zijn bij deze kaart wel erg specifiek... je moet een dure crewcost vehicle hebben in je decklist en die ook nog eens op de battlefield hebben. Zo veel van die vehicles zijn er niet, maar degenen die er zijn, zijn wel erg sterk, een een reduction in de crewcost is dan wel erg handig. Voor 1 mana en common een goede kaart in het juiste deck.
En dan nu de uitslag! Een willekeurige top-3:
- Boggart Gang-Ram van Left4Doner
- Four-Wheeled Rust Bucket van Cobaltius
- Finely-Tuned Engine van Eclavyrr
Maar er kan er maar 1 winnen, en dat is... Boggart Gang-Ram van Left4Doner!
De flavor van deze kaart is echt on point en hij is goed gebalanceerd en erg leuk in het juiste deck. Was helemaal verkocht toen ik deze zag! Gefeliciteerd!