Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Vandaag hebben we weer een update doorgevoord aan onze website, visueel is er weinig veranderd maar aan de achterkant wel weer een hoop, mocht je een pagina vinden die stuk is of tegen een probleem aan lopen dan horen we dat graag zodat het snel opgelost kan worden
Is er een reden dat ik sommige kaarten niet als "Want" kan toevoegen?
Bijvoorbeeld de japanse Swords to plowshare
Buitenlandse kaarten kun je inderdaad niet aan je wants of haves toevoegen. Dat is helaas lastig aan te passen dus ik verwacht niet dat er snel een oplossing voor zal komen.
Dit heeft te maken met de overhaul van onze informatievoorziening. De bedoeling is dat deze informatie weer terug zal komen, maar beter en duidelijker dan eerst.
*Zet oude man stem op* vroeger wist je toen je de prerelease ging spelen nog geen eens welke kaarten er allemaal in de set zaten. *oude mannen stem weer uit*. Er wordt aan gewerkt, de kaarten komen zo snel mogelijk online, maar soms duurt het wat langer
Vermoedelijk is het er wat te druk voor met DSK, maar het zou fijn zijn als de standard filter bij de kaartenzoekmachine wordt geüpdatet om slechts kaarten vanaf DMU te laten zien
(en ik weet niet of het codeerwijs mogelijk is en of het niet wat te veel moeite is, maar wanneer er bannings komen, die ook uit hun filters te halen (denk: Uro, Titan of Nature's Wrath bij de Pioneer Filter, Hogaak, Arisen Necropolis wanneer je door de modern kaarten browset))
Er zit geen haast achter of zo, gewoon een mogelijk quality of life improvement
*Zet oude man stem op* vroeger wist je toen je de prerelease ging spelen nog geen eens welke kaarten er allemaal in de set zaten. *oude mannen stem weer uit*. Er wordt aan gewerkt, de kaarten komen zo snel mogelijk online, maar soms duurt het wat langer
Jij kan die oude mannen stem niet meer uitzetten
Dat benoemd, is er een indicatie wanneer ze online komen?
Jij kan die oude mannen stem niet meer uitzetten
Dat benoemd, is er een indicatie wanneer ze online komen?
er wordt nu hard aan gewerkt om alles zo snel mogelijk online te krijgen, maar ik kan helaas nog geen beloftes doen
Deze ochtend hebben we onze website weer geupdate, zo kan je nu Losse altered kaarten vinden, en zijn de deck en event paginas een stuk snellen, ook kan je nu kiezen met welke bestelling je wil samenvoegen als je meerdere presale bestelling wil plaatsen
Mocht je iets tegen komen dat niet doet wat het moet doen geef het dan even aan, dan lossen we het op