Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Is het al maandag!? Nou, bijna! Helaas zijn we morgen gesloten ivm een uitgebreide geluidsmeting van de gemeente en dat kon alleen op maandag. Er mag dus niemand in het pand aanwezig zijn... Helaas!
Nee mag ook niet Het moet een nulmeting zijn, iets van de gemeente wat ze eens in de zoveel tijd doen. Ze gaan ook een keer meten op een feestje, kijken hoeveel herrie de feestgangers maken, en dan moet je weten hoeveel herrie er al normaal is (want die paar decibel kan net het verschil maken tussen wel of geen overlast )
Nonetheless, waarom kom je niet gewoon na je training langs? Dat is ook leuk! En er zijn meer mensen die dat doen ^^
Omdat is dan altijd moe ben (want training) en meestal nog niet gegeten heb. Als ik klaar ben met avondeten combineer ik m'n after dinner dip doorgaans met bankhangen of bedtijd.
Joepie, het is maandag! Aangezien ik mijn zwempak dit weekend stuk heb gezwommen (en mezelf ook) ga ik niet trainen vanavond en kom ik dus weer een potje spelen. Who's in?
ik zou wel willen weten wat er aankomende maandag gespeelt wordt ( zijn het tournooitjes of gewoon voor fun ? hoe zit het precies waar moet ik rekening mee houden? of waar kan ik meer informatie vinden