Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Monday Night Magic in Delft

Magrathea
10 jaren geleden
Menschen! Ik heb me kostelijk vermaakt, dank jullie wel!

Wie wilde er nou nog graag de avatar van bij Ajani hebben? Ik heb je naam of forumnaam niet opgevangen (of ik ben het vergeten...)
Magrathea
10 jaren geleden
Is het al maandag!? Nou, bijna! Helaas zijn we morgen gesloten ivm een uitgebreide geluidsmeting van de gemeente en dat kon alleen op maandag. Er mag dus niemand in het pand aanwezig zijn... Helaas!
Jan
10 jaren geleden
Ja hoor, heb ik een avond geen training, is er geen Magic! Als we nu eens heel stil zijn?
Magrathea
10 jaren geleden
Nee mag ook niet Het moet een nulmeting zijn, iets van de gemeente wat ze eens in de zoveel tijd doen. Ze gaan ook een keer meten op een feestje, kijken hoeveel herrie de feestgangers maken, en dan moet je weten hoeveel herrie er al normaal is (want die paar decibel kan net het verschil maken tussen wel of geen overlast )

Nonetheless, waarom kom je niet gewoon na je training langs? Dat is ook leuk! En er zijn meer mensen die dat doen ^^
Jan
10 jaren geleden
Omdat is dan altijd moe ben (want training) en meestal nog niet gegeten heb. Als ik klaar ben met avondeten combineer ik m'n after dinner dip doorgaans met bankhangen of bedtijd.
Magrathea
10 jaren geleden
Aw, jammer

Goed nieuws! Vanavond wordt er commander gespeeld!
Pas wel op voor het carnavalsgeweld boven!
 bijgewerkt door Magrathea 10 jaren geleden
Duut
10 jaren geleden
Kewl, dan kom ik ook wel even mijn nieuwe commander deck uittesten!
Zoockey
10 jaren geleden
Commander, en ik kan er niet bij zijn =/..
marcoboth
10 jaren geleden
ik kan er vandaag weer eens bij zijn geloof ik
Magrathea
10 jaren geleden
Joepie, het is maandag! Aangezien ik mijn zwempak dit weekend stuk heb gezwommen (en mezelf ook) ga ik niet trainen vanavond en kom ik dus weer een potje spelen. Who's in?
marcoboth
10 jaren geleden
Vanavond kom ik weer even langs voor wat potjes .
 bijgewerkt door marcoboth 10 jaren geleden
Thomas34
10 jaren geleden
Zijn jullie nog actief? dan kom ik komende maandag graag een keer langs! Misschien neem ik ook nog één of twee vrienden mee.
Julianm
10 jaren geleden
en dit is elke maandag dan kom ik zeker keer kijkje nemen !
SimonVanHoudt
10 jaren geleden
Leuk! meer mensen! Helaas ben ik al een tijde niet geweest wegens gebrek aan tijd. En aanstaande maandag weer geen tijd.
Julianm
10 jaren geleden
ik zou wel willen weten wat er aankomende maandag gespeelt wordt ( zijn het tournooitjes of gewoon voor fun ? hoe zit het precies waar moet ik rekening mee houden? of waar kan ik meer informatie vinden
ltlvampire
10 jaren geleden
Was were druk vandaag...
LegoRobster
10 jaren geleden
Quote:
ltlvampire 24-06-2014 om 00:40
Was were druk vandaag...

Dat is gek, midden in een tentamenweek...
Thomas34
10 jaren geleden
Gaan jullie morgen weer magic spelen? Dan kom ik graag langs.
Thomas34
10 jaren geleden
En hoe zit het komende maandag met magiccen? Ik zou het toch wel leuk vinden om weer is met anderen magic te spelen.
 bijgewerkt door Thomas34 10 jaren geleden
SimonVanHoudt
10 jaren geleden
Ik ben er dan niet, omdat ik die week examens heb. De week daarna Ben ik weer beschikbaar!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1865274401
0.0225 seconds for 44 queries (107.16kb)
0.0943 seconds to render