Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[MMA] Modern Masters

MB070
12 jaren geleden
Ik heb de discussie gisteravond even gemist n.a.v. van mijn vraag. De bedoeling is uiteraard ook niet om elke week Modern te willen spelen. Dat zou ik ook niet willen, maar aangezien het straks legal is voor FNM vroeg ik mij af of het in de plannen voor komt dat er modern op een FNM wordt gespeeld. Ik heb namelijk wel interesse in het formaat en de woensdagen komen mij niet altijd even goed uit (waar eerder wel eens modern werd gespeeld). Standard blijft mijn voorkeursformaat.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ah, het zal echt wel een keer gaan gebeuren, maar ik verwacht niet al te vaak. Maar de heren zullen dat zelf beter kunnen beantwoorden .
MB070
12 jaren geleden
Ik hoop het. Wellicht eens een keer als side-event.
Jan
12 jaren geleden
Vergeet niet dat de beschikbaarheid van het product ook nog een factor is, maar zo mogelijk willen we inderdaad ook gaan draften met MM. Dat zou op een FNM kunnen zijn, maar ook bijvoorbeeld op de woensdagavond of op een zaterdagmiddag.
Ralf
12 jaren geleden
Volgens mij is de vraag of er ook Modern gespeeld zal gaan worden op de FNM. Voorlopig gaan we dat niet doen; op de woensdag avond zal wel frequenter een Modern event georganiseerd gaan worden.

Afhankelijk van de beschikbaarheid van Modern Masters en de toenemende populariteit van Modern kan er in de toekomst alsnog besloten worden om Modern af en toe als side-event te organiseren op de FNM.
lucas
12 jaren geleden
Super nice! ik ga hier zeker een fatpack of iets van halen aangezien ik heel graag Modern wil spelen maar geen geld wil uitgeven aan bijv. 4 Tarmogoyfs of Thoughtseize
lucas
12 jaren geleden
Gaan ze dit mischien ook een keer met legacy doen? Daar zitten al helemaal achterlijk dure kaarten in, mischien is het daarom wel goed om het ook met legacy te doen?
kv83
12 jaren geleden
Je kan je post ook gewoon editen, lucas.

En fatpacks zullen van dit zeker niet komen. Ook de boosterboxes zullen minder pakjes hebben en bovendien gelimiteerd beschikbaar zijn.

De dure legacy kaarten zitten vaak ook op de reserved list zover ik weet.
 bijgewerkt door kv83 12 jaren geleden
MagnusMagicus
12 jaren geleden
City of Brass was al zo goed als confirmed, maar dit zijn de Modern Masters sleeves:

Dus ja, de Bronzen Stad van Messing zit wel in deze set .
 bijgewerkt door MagnusMagicus 12 jaren geleden (muggenzifters....;))
derooy89
12 jaren geleden
GRUWELIJK mooie art ook.. allemaal ver voor mijn tijd maar tog wel erg benieuwd
 bijgewerkt door derooy89 12 jaren geleden
AncientOne
12 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 07-02-2013 om 22:01
City of Brass was al zo goed als confirmed, maar dit zijn de Modern Masters sleeves:

Dus ja, de Bronzen Stad zit wel in deze set .

[muggenzifter-modus]
"Messing Stad" eigenlijk...
(Brass = messing, bronze = brons)
[/muggenzifter-modus]
 bijgewerkt door AncientOne 12 jaren geleden
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Je hebt gelijk! Dank je wel! Meteen gefixed! Ja, het is belangrijk, dit soort dingen! Scherp van je!

Voor de rest (en niet tegen AncientOne zeggen): soms moet je zulke mensen gewoon even een aai over de bol geven .

burtyoungsters
12 jaren geleden
Ik kan er niks aan doen, maar ik heb altijd al een zwak gehad voor city of brass! En die nieuwe artwork is BRUUT!
tumpb
11 jaren geleden
Ik heb hem al besteld kan niet wachten. Ik speel pas een jaar en met deze set kan ik een kleine inhaal slag doen naar goede oude kaarten ^_^. duurt nog wel een paar maanden maarja waar je lang op wacht betekend meestal iets goed. Toch?
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Nieuwe kaart bekend geworden, die blijkbaar in een DGM booster zat op de Prerelease: AEther Spellbomb

surial
11 jaren geleden
Dang, ik wou die spellbomb net gaan posten maar Mark is me voor.

Voor wat context: De '229' in de collector number betekent dat het niet M14 kan zijn (plus heel raar expansie symbool als dat wel zo is), en theros kan ook niet. Verder zijn sommige spellbombs (de witte en vooral de rode) tot zeer recent modern relevant ('eggs' speelde ermee). Grappig dat eggs ondertussen redelijk gebanned is doordat een van de key kaarten op de banlijst staat.

Het is derhalve nogal wiedes dat de andere 4 original mirrodin spellbombs er ook in zitten.

Daar kan je dan ook meteen weer wat aan aflezen: De artifacts zitten net voor de landjes en achter de rest, op alfabet, dus 196/229, en als naam 'aether spellbomb', dan mag je er vanuit gaan dat er ~34 lands+artifacts inzitten, waarvan dus 5 spellbombs. Als er 10 landen in zitten (te verwachten: 2 cycles), dan zijn dat dus nog 19 andere artifacts.
Skywise
11 jaren geleden
Eindelijk wat nieuws rond MM, is het niet eens zeker...

Het expansielogo e.d zijn duidelijk van MM dus ik wil best geloven dat ie echt is. De andere spellbombs zullen er dan idd ook wel inzitten.
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Ik denk dat ze niet perse hele cycles gaan reprinten. De witte bijvoorbeeld is niet heel relevant, dus het zou me niet verbazen als alleen de blauwe en rode erin zitten bijvoorbeeld .
kv83
11 jaren geleden
De set wordt ook gedesigned zodat hij te draften is, mark... dus cycles zijn dan niet heel gek
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Snap ik, maar juist ook voor het draften heb je niet een complete cycle nodig.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 366 posts
  • Laatste post Harakesh 11 jaren geleden
  • Gemaakt door marcoboth 12 jaren geleden

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1969657639
0.2772 seconds for 47 queries (114.97kb)
0.4739 seconds to render