Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[MMA] Modern Masters

surial
12 jaren geleden
Het lijkt me heel leuk om dit te draften (ik denk overigens dat de '24 per doos' move ook betekent dat WOTC er van uit gaat dat de prijzenboosters niet MM boosters maar RTR/GTC/sinker boosters gaan zijn, dat lijkt me verder ook wel logisch om het nog een beetje betaalbaar te houden).

Ik hoop dat er genoeg product geleverd kan worden aan de BoM dat er een box of 4 apart kan worden gezet om het te draften
Morph
12 jaren geleden
Onderaan dit artikel staat " there will be tokens in the pack, several of which have never existed in paper before (Bat token, anyone?)."

De enige kaart die bat tokens maakt is volgens mij Sengir Nosferatu
Die zal ook wel in de set zitten dan...
beany
12 jaren geleden
Morph
12 jaren geleden
ah wacht, je hebt ook nog Belfry Spirit....
slechte zoek-criteria gebruikt
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Dat zijn ze inderdaad alledrie, dus minimaal een van die zit dus in Modern Masters . Ik gebruikt momenteel een paar Dakmor Bats als Bat Token .
magu
12 jaren geleden
Dat ze bat tokens maken wil niet zeggen dat er ook kaarten in de set zitten die bats maken...
Yannicktimmy
12 jaren geleden
Vet!

Die nieuwe art voor Tarmogoyf kicks ass!
Die willik wel trekken uit een pakske.
Fjaulnir
12 jaren geleden
Goyf 2.0 heeft m.i. wel veel van Vengevine wat betreft de art.

Ik ben zelf een liefhebber van de oude art & border, die timeshifted borders zijn echt cool.
En het feit dat je weinig duidelijke details van het beest zelf kunt zien, vind ik geen nadeel maar juist een voordeel. 't blijft toch ook de mysterieuze (& overpricede) tarmogoyf, niemand die hem gezien heeft heeft het ooit overleefd.

Maar als ik die thread in Mtgsalvation las lijkt het zowat 50-50 te zijn tussen wie welke versie het schoonst vindt.
 bijgewerkt door Fjaulnir 12 jaren geleden
isk8r
12 jaren geleden
Hierbij mijn reservering voor 1 box!
Alliehj
12 jaren geleden
Misschien dat ik me toch aan een Box ga wagen, altijd leuk voor de verzameling! En wie weet, misschien wel een tarmogoyf
Jeff
12 jaren geleden
Quote:
magu 22-10-2012 om 20:38
Dat ze bat tokens maken wil niet zeggen dat er ook kaarten in de set zitten die bats maken...

De manier waarop Aaron Forsythe het zei doet me geloven van wel. Uit mijn hoofd zei hij iets van 'en er zitten ook nieuwe tokens in, omdat er kaarten in de set zitten die tokens maken die we nog nooit eerder geprint hebben'.

http://www.wizards.com/Magic/Magazine/Article.aspx?x=mtg/daily/eventcoverage/ptrtr12/video17
Eclavyrr
12 jaren geleden
En dan nog steeds geen sand warrior tokens zeker....
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Een tweede kaart is een soort van bekend gemaakt: City of Brass!
MB070
12 jaren geleden
Voordat deze kaarten uitkomen duurt nog wel een tijdje, maar aangezien Modern nu ook FNM legal wordt vanaf 1/1/2013 vraag ik mij af of de bazaar ook plannen heeft om Modern te gaan organiseren op FNM?
TheRobinros
12 jaren geleden
Hoe zit het precies met het "Modern wordt legal op FNM"-principe? Ik speel geen Standard meer, maar moet mijn decks gaan ombouwen naar Modern?
marcoboth
12 jaren geleden
ik geloof dat modern dan net als draft & standard een toegestaan formaat voor de FNM wordt. Welke formaten er op de FNM gespeeld worden is aan de organisatie om te bepalen.
TheRobinros
12 jaren geleden
Ik hoop dat ze het in het Spellenhuis in Den Haag gewoon op Standard houden, de Bazaar duurt zo lang om te komen
Bargok
12 jaren geleden
Ik hoop dat Modern een populair formaat gaat worden daar wil ik best een vrijdagje voor reizen!
kv83
12 jaren geleden
Ik denk dat Modern niet heel vaak een formaat zal worden dat op FNM's gespeeld wordt, omdat FNM's juist bezoekt worden door nieuwe/onervaren spelers... Daar is standard en draft veel geschikter voor
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Dat klopt. Voor zover mijn info reikt wordt Modern niet standaard (pun intended ) gespeeld op de Bazaar FNM. Wellicht als er een keer veel vraag naar is, maar verwacht de komende tijd gewoon Standard en Boosterdraft .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 366 posts
  • Laatste post Harakesh 11 jaren geleden
  • Gemaakt door marcoboth 12 jaren geleden

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1313753358
0.0313 seconds for 55 queries (171.9kb)
0.0581 seconds to render