Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[MMA] Modern Masters

Fjaulnir
11 jaren geleden
Vandaag weer 2 opengetrokken, 1 Chalice of the Void (best wel nice) en dan nog een Countryside Crusher, wel speelbaar maar niet de 11 eu van de booster waard helaas

Nog 4 te gaan, die Confidant/Tarmogoyf moet daar nog ergens inzitten
Eclavyrr
11 jaren geleden
Quote:
Harakesh 11-06-2013 om 17:08
Wat dacht je van Dark Confidant uit Ravnica, die is echt ongelovelijk gezakt overal.

Hm, prijs charts zijn overal nog stabiel als ik kijk op de onafhankelijke sites
 bijgewerkt door MagnusMagicus 11 jaren geleden (geen concurrenten noemen ajb)
Fjaulnir
11 jaren geleden
Ff m'n laatste 4 boosters (vandaag binnengekomen) 'live' openen

Nr 1:
Rare: Greater Gargadon, lichtjes teleurstellend
foil random common
Voor de rest als leukste kaart nog Flickerwisp

Nr 2:
Rare: Divinity of Pride. Kan nog beter maar er zit al vooruitgang in
foil Sporesower Thallid, da's dan nog een leukere als die Test of Faith van de vorige
Voor de rest niet echt boeiends (Echoing Truth is nog wel speelbaar[/k]

nu nog mn laatste 2... *tromgeroffel*...

Nr 3:
foil Krosan Grip, nice!
en nog een 2e Adarkar Valkyrie als rare.
Flickerwisp, Echoing Truth en Rift Bolt maken deze toch al gelijk een stuk speelbaarder wat betreft de (un)commons ivm de vorige

En mn laatste (ooit? ), nr 4 (of 13 in totaal):
Chalice of the Void, had ik helaas in m'n vorige reeks ook al
Nog n random foil common, en voor de rest vooral kaartjes die ik al gezien had.

Ik twijfelde nog of ik er nog eens 2 zou bestellen (voor de lolz, en voor die foil Goyf uiteraard ), maar ik heb het gevoel dat je je value er net niet uithaalt als je geen van de paar 15+euro-kaarten er hebt inzitten (bv geen enkele mythic op 13 boosters).

Ook viel me op dat ik veel kaarten meermaals heb zien passeren, andere (Path to Exile, Kitchen Finks enz) geen enkele keer)
 bijgewerkt door Fjaulnir 11 jaren geleden
Waus
11 jaren geleden
Man, ik heb een box geopend met als enige mythics: Ryusei en Elspeth...

Slechter dan dat kan niet maar goed ik ben nog nieteens ontevreden want wel wat mooie kaarten geopend: Foil Kira, Great Glass-Spinner, Foil Glimmervoid en Cryptic Command om maar even de 3 duurste te noemen.
Fjaulnir
11 jaren geleden
Edit: (nou ja, toevoeging):
Toch nog maar de 2 echt allerlaatste besteld, ik kon het niet laten dan heb ik er in totaal 15 geopend en is het wel genoeg geweest.
Eclavyrr
11 jaren geleden
Ik had 2 boosters besteld, qua commons en uncs niet veel soeps, maar wel 2 Krosan Grip, Engineered Explosives en Lotus Bloom!
Thorvik
11 jaren geleden
toch maar 2 boosters gekocht: paar duure (un)commons namelijk Empty the Warrens, Spellstutter Sprite, Street Wraith, Eternal Witness, Lightning Helix en als rares (helaas)Skeletal Vampire :/ maar ook een Reveillark
Fjaulnir
11 jaren geleden
Quote:
Fjaulnir 14-06-2013 om 12:59
Edit: (nou ja, toevoeging):
Toch nog maar de 2 echt allerlaatste besteld, ik kon het niet laten dan heb ik er in totaal 15 geopend en is het wel genoeg geweest.

Ik bedoel dus, de 4 echt allerlaatste haha. 17 is een mooi nummer, vind je niet?

@Thorvik: idd jammer van die rares, maar het mooie aan deze set is iig dat de vele waardevolle (un)commons de kans op een totaal waardeloze booster erg klein maken.
Je haalt niet altijd exact het bedrag van je aankoop eruit, maar je zult zelden tot nooit slechts 1 euro totale waarde halen uit een booster van 4 euro zoals bij sommige sets (=25%), bij deze heb je gemiddeld vermoed ik toch wel minstens 50% bij de slechtere boosters (uitzonderingen daargelaten, maar die zullen zelden zijn)
MagnusMagicus
11 jaren geleden
LOL! Dat er een mooi zwaard in moge zitten!
Fjaulnir
11 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 14-06-2013 om 22:45
LOL! Dat er een mooi zwaard in moge zitten!

Dank u! Ik denk dat die 17e hem net gaat zijn! (goed dus dat ik er niet maar bij 15-16 ben blijven steken, uiteindelijk)

(dat had ik toch zo op de release-dag... kocht er 3, ging nog voor 2 extra naar de toonbank maar besloot last-minute toch maar 3 extra ipv 2, en in die 3e zat natuurlijk net die Cryptic Command...)
(ik weet het, vaak is het ook omgekeerd hoor haha. Ging ik in de local shop eens voor 1tje , Griselbrand, yeah! Dus nog maar eentje, altijd gut-feeling volgen! ...*drumroll* Descendants' Path... oooh

Maar goed, Zwaard, Baobab, 'Kuifje' of Kliekje, ik vind het allemaal prima zolang ik er m'n geld maar uithaal beetje eendimensionaal mss, maar komaan we kunnen allemaal wel eerlijk toegeven dat we boosters openen voor de spanning om die ene dure kaart te trekken
ichi
11 jaren geleden
Zeker waar fjaulnir . Zou jammer zijn als je een booster kocht van 14 euro en er zit maar een 1 euro rare in . Ik vraag me af, hebben alle boosterbox mensen hun minimale inzet van ca 180 euro eruit gehaald? (Aan ruilbaar materiaal: dus ex de commons tenzij ze echt goed zijn natuurlijk) een maatje van me iig wel..
Fjaulnir
11 jaren geleden
Nou goed, die laatste 24 boosters dus
(*duiveltje* nou zit ik aan 17, kan ik evengoed ooit nog es 7 erbij doen als ik zin heb, dan heb ik gelijk de volle 24... *engeltje* hmm jij hebt helemaal geen 70 euro over Diederik* )

Nr 14:
Foil Spell Snare, nice!
Als rare Jhoira of the Ghitu niet et klagen, zeker niet na die foil
Verder eindelijk dan die Kitchen Finks, en met Relic of Progenitus en Spellstutter Sprite nog wat speelbare andere kaartjes erbij ^^

Nr 15:
Greater Gargadon again
Niet echt speelbare foil, wel Lightning Helix, Lava Spike en Kodama's Reach.

Nr 16: (waar blijft die mythic? Ik bedoel, liever een foil Spell Snare dan een Ryusei, the Falling Star uiteraard, maar toch, ondertussen zou ik nu m'n 2e mythic moeten opendoen ipv 0

Rare Scion of Oona, niet m'n mythic dus
Foil Pyrite Spellbomb, of 'Eggs' de banning overleeft weet ik niet maar voor een common iig nog wel een leukere/speelbare foil.
Voor de rest enkel Echoing Truth

En als aller-allerlaatste? Ooit?
Nr 17:
Nop, geen mythic wel Knight of the Reliquary, kon dus slechter
Dan nog Lava Spike, Lightning Helix en evt Raven's Crime als toppers voor de rest.

Ziezo, dat was weer onze boostersessie van vandaag
goeth78
11 jaren geleden
Gisteren nog een boosterdraft met de laatste twee boosters MM.

Uit de eerste als rare: Engineered Explosives. Prima, mooie kaart.

Maar dan de tweede booster.
In de openingshand: Paradise Mantle. Leuk, die had ik nog niet. Er komt een Path to Exile voorbij, fijn, en dan speel ik Kodama's Reach. Voorzichtig, wil tenslotte niet alles zien! Maar helaas (of helaas?) ik zie mijn rare: Sarkhan Vol. Cool! Stiekem toch de mythic die ik het liefste erbij had. Lekker doorspelen ... en dan pak je ineens een Grand Arbiter Augustin IV. Zo, mijn avond kon niet meer kapot :-)
RQRMasterX
11 jaren geleden
nog even een boosterbox op de kop kunnen tikken op marktplaats voor 215€

In me vorige had ik aardig geluk :

Tarmogoyf
Arcbound Ravager
Cryptic Command
Elspeth, Knight-Errant emblem
Path to Exile x2
Path to Exile FOIL
Sarkhan Vol
Kira, Great Glass-Spinner
Glen Elendra Archmage
Spell Snare x3
Pact of Negation
Kokusho, the Evening Star
Glimmervoid
Blood Moon
Maelstrom Pulse
Lotus Bloom
Cold-Eyed Selkie FOIL
Paradise Mantle x2

en nog veel meer goede dingen ruim me box er uit gehaald en nu
hopen dat de volgende even goed is
Harakesh
11 jaren geleden
Wow dat was een heftige box!
Fjaulnir
11 jaren geleden
Nou ja, zoals gezegd ging ik na die 17 boosters niks meer opentrekken, dus vorige week op 'n toernooi toch nog eentje gekocht en daar kwam m'n 3e Adarkar Valkyrie... zuchtlolz

Omdat ik nu toch aan 18 zat, nog snel ff 6 bijbesteld, zo kom ik mooi aan 24 of net een 'box' en dan ben ik er helemaal klaar mee

Bovendien was ik al teleurgesteld dat ik op 18 boosters 0 mythics had (gemiddeld had k er >2 al moeten hebben ) en 0 {foilr}{foilm}s - als de verhouding hetzelfde is als in een normale booster (1 op de 15), had ik toch ook al een foil rare of mythic mogen hebben.

Dus, hier de laatste 6

Booster nr 19:
Tada {foilr} Knight of the Reliquary en normale Kiki-Jiki, Mirror Breaker, mijn probleem uit de vorige zin is gelijk in 1 booster opgelost
(en nog een Lightning Helixje erbij, not bad)

Booster nr 20:
Scion of Oona
{foil}: Mogg War Marshal, not bad

Nr 21:
Maelstrom Pulse nice
{foil} Faerie Mechanist mkay
Mind Funeral verder nog wel als nice kaart

22:
Imperiosaur!!!

Ok, dat was de voorste kaart, nou maar snel wat naar achteren bladeren
Cryptic Command! Zeker geen slechte keuze, wat dat bladeren betreft dus

Nr 23:
Rude Awakening, mkay. Verder nog een aantal speelbare commons.

Nr 24, de echt aller aller aller laatste , dan heb ik een volledige box geopend
Pyromancer's Swath, mkay. de foil Rift Bolt doet het m al iets meer (zoals bij nr 20 hierboven)
Als laatste booster n beetje disappointing, had ze beter in omgekeerde volgorde geopend

Al bij al mijn conclusie na 1 box:
A) vrij tevreden over de gemiddelde value, heb hem er wel uitgehaald vermoed ik.
B) slechts 1 mythic op 24 boosters, hmm.
C) slechts 1 foil rare op evenveel, hmm. Al is die statistisch al wel iets logischer dan B hierboven

Al bij al leuke set geweest om gewoon wat boostertjes van te openen, toch.
lacielle
11 jaren geleden
gisteren langs een nieuwe spellenwinkel in Hilversum geweest en uit impuls een MMA booster gekocht.

Komt er een Sword of Fire and Ice, Manamorphose,Path to Exile, Lava Spike. Rift Bolt en nog een paar 1 euro commons uit
 bijgewerkt door lacielle 11 jaren geleden
Harakesh
11 jaren geleden
Vette booster zeg!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 366 posts
  • Laatste post Harakesh 11 jaren geleden
  • Gemaakt door marcoboth 12 jaren geleden

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1937457978
0.2284 seconds for 43 queries (203.02kb)
2.5415 seconds to render