Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[M21] Core Set 2021

MarcelN
4 jaren geleden
Quote:
21 uren geleden
Elder Gargaroth 3GG
Creature - Beast (Mythic)
Vigilance, reach, trample
When Elder Gargaroth attacks or blocks, choose one -
* Create a 3/3 green Beast creature token.
* You gain 3 life.
* Draw a card.
6/6

Pffff... wat een beest joh... de powercreep is real!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
Sunitram
4 jaren geleden
Ik moet binnenkort m'n Mayael the Anima deck maar weer eens updaten geloof ik...
LeKrutes
4 jaren geleden
Quote:
20 uren geleden
Quote:
21 uren geleden
Elder Gargaroth 3GG
Creature - Beast (Mythic)
Vigilance, reach, trample
When Elder Gargaroth attacks or blocks, choose one -
* Create a 3/3 green Beast creature token.
* You gain 3 life.
* Draw a card.
6/6

Pffff... wat een beest joh... de powercreep is real!

Als het nou blocks or becomes blocks was kon je met lure hele leuke dingen doen. Dan had hij de helft van de abilitys morgen hebben.

Hoop dat ze nog keer lure commander maken.
Stalkative
4 jaren geleden
Quote:
15 minuten geleden
Hoop dat ze nog keer lure commander maken.

Gorm the Great en Virtus the Veiled?
LeKrutes
4 jaren geleden
Gorm geeft geen voordeel ala Assembled Alphas.
BluezamX
4 jaren geleden
In de categorie Questing Beast...
Het lijkt wel alsof ieder jaar een set een groene mythic heeft met een willekeurige hoeveelheid keywords erop gegooid. Misschien is Look at Me, I'm the DCI toch op waarheid gebaseerd?
Amanda
4 jaren geleden
Quote:
5 uren geleden
Ik vind hem nogal zwak en unplayeble. Zelfs voor standard flyers.
Dan zou ik altijd nog gaan voor Elite Guardmage of Cloudkin Seer als draw op ETB.
Aanvallen voor value is nogal bad met zo'n zwakke body en cost.

Hij hoeft zelf niet aan te vallen om te triggeren. Dat maakt hem denk ik al een stuk beter.
Eclavyrr
4 jaren geleden
Reprint van Solemn Simulacrum! en Winota, Joiner of Forces is suspended in Historic
 bijgewerkt door Eclavyrr 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ok, laten we de spoiler tags maar niet doen, dit is tenslotte het spoiler topic en het wordt er een beetje onoverzichtelijk van
BluezamX
4 jaren geleden
"Angelic Ascension"
Instant

Exile target creature or planeswalker. It’s controller creates a 4/4 white Angel creature token with flying.

Dat kan best wat worden in Commander lijkt me. Ik ga hem in ieder geval in Ghired spelen!
Stalkative
4 jaren geleden
Quote:
22 minuten geleden
"Angelic Ascension"
Instant

Exile target creature or planeswalker. It’s controller creates a 4/4 white Angel creature token with flying.

Dat kan best wat worden in Commander lijkt me. Ik ga hem in ieder geval in Ghired spelen!

Ook leuk voor Feather, the Redeemed om je tokens te upgraden naar 4/4's met flying
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De Bazaar of Magic Core Set M21 spoiler staat online en wordt dagelijks bijgewerkt met kaarten, voorraad en prijzen!
Stalkative
4 jaren geleden
De enemy-colored Temples zitten voortaan in elke Core Set blijkbaar

Belangrijker: Fabled Passage en Heroic Intervention krijgen reprints!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Quote:
11 uren geleden
De Bazaar of Magic Core Set M21 spoiler staat online en wordt dagelijks bijgewerkt met kaarten, voorraad en prijzen!

En weer bijgewerkt!
BluezamX
4 jaren geleden
Op een van de nieuwe kaarten staat Munda, Ambush Leader gequote. Ik ben super benieuwd wat de nieuwe Zendikar ons gaat laten zien! Die ene flavortext bracht me meteen al een kwart jaar verder

En, wat een Powercreep! Vergelijk deze eens met Elemental Bond!

"Garruk's Mega-Beef Backside"
Enchantment

When “Garruk’s Mega-Beef Backside” enters the battlefield, if you control a creature with power 4 or greater, draw a card.

Creatures you control have trample. (They can deal excess combat damage to the player or planeswalker they’re attacking.)

Whenever a creature with power 4 or greater enters the battlefield under your control, draw a card.
 bijgewerkt door BluezamX 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Niet helemaal power creep, je moet wel creatures met power 4+ hebben, de Bond is 3+
LeKrutes
4 jaren geleden
Perfect voor mijn Goreclaw, Terror of Qal Sisma, voordeel is wel dat hij ook kaarten pakt als je al creatures hebt gespeeld.

Het is wel betere Kavu Lair
 bijgewerkt door LeKrutes 4 jaren geleden
Sunitram
4 jaren geleden
Let vooral ook op dat je die creatures niet hoeft te casten! Ghired, Conclave Exile en zijn neushoorns gaan hier ook wel van genieten denk ik
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
46 minuten geleden
Niet helemaal power creep, je moet wel creatures met power 4+ hebben, de Bond is 3+

Dat klopt, maar ik klaag ook zeker niet. Deze gaat mijn Khenra Charioteer lekker vervangen!
center-49
4 jaren geleden
gaat er van deze set in nederland nog een pre release komen ?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1948065340
0.0481 seconds for 40 queries (119.92kb)
0.2128 seconds to render