Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[M21] Core Set 2021

MagnusMagicus
4 jaren geleden
De Bazaar is nog aan het onderzoeken wat de mogelijkheden zijn om op een verantwoorde manier kleine Prereleases te organiseren. Meer info volgt later.
 bijgewerkt door Twigwalker 4 jaren geleden
Twigwalker
4 jaren geleden
Dit vind ik wel een gave spoiler:
Dordledum
4 jaren geleden
Hoe werkt dat precies? Start dan de "beginning of the end step" en daaraan gelinkt effecten?
Stalkative
4 jaren geleden
Nee, je skipt naar de cleanup step. De end step wordt overgeslagen, dus "beginning of end step" abilities triggeren niet.

En aangezien je vroeg hoe het precies werkt: dat staat hier (al zal je in de meeste gevallen wel genoeg hebben aan de reminder text).
 bijgewerkt door Stalkative 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Dank, helder! En ook voor de link!
thewoodcutter
4 jaren geleden

Bron Twitter.
Dordledum
4 jaren geleden
Changelings unite!
BluezamX
4 jaren geleden
God wat hoop ik dat ik die niet te openen. Een hele grappige flavour kaart voor een deck, maar meer dan 5 cent zal ie niet waard zijn.
 bijgewerkt door BluezamX 4 jaren geleden
Triskelion88
4 jaren geleden
Heerlijke set tot nu toe, wel een bizar powerlevel voor een coreset maar wel in lijn met de laatste sets. Nu komen mijn groene creatures uit oudere sets nog verder onderop te liggen achja flavor wise kunnen ze nog
BluezamX
4 jaren geleden

Jammer dat ie niet Legendary is, was een leuke Deathtouch Tribal Commander geweest.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
Rody
4 jaren geleden
Quote:
22 uren geleden
gaat er van deze set in nederland nog een pre release komen ?

Het blijkt heel lastig om een groots magic toernooi als de prerelease te organiseren waarbij iedereen 1,5 meter afstand moet houden. We hebben gekeken naar veel opties maar uiteindelijk (en helaas) toch moeten besluiten om geen prerelease in de winkel te organiseren voor de Core Set. We zijn nog aan het kijken wanneer het weer mogelijk is om kleinschalige evenementen te organiseren, zodra dat zover is zullen we hier bericht over plaatsen. We hopen dat we van de volgende prerelease weer een groot feest kunnen maken zoals een prerelease hoort te zijn!

Wil je toch spelen met je prerelease pack in een toernooi vorm? We hebben net als bij Ikoria een Prerelease @ Home event waarbij je online via stream kan spelen met de nieuwe kaarten. Vorige keer was het voor iedereen die mee deed een zeer geslaagde en gezellige avond.

Meer informatie vind je hier: Prerelease @ Home Core Set 2021.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De Bazaar of Magic Core Set M21 spoiler is compleet! Alle kaarten van M21 staan erin. Prijzen en voorraad worden snel aangevuld, en binnenkort volgen ook de foils!
Twigwalker
4 jaren geleden
Ik vind deze kaart wel echt fantastisch vanwege de naam en art:

Luc
4 jaren geleden
Mogelijk al eerder benoemd maar deze set ziet er heel leuk uit voor een draft om vervolgens leuke kaarten voor commander over te houden. Goede reprints ook!
Dordledum
4 jaren geleden
Ik merk op Arena dat ik in Drafts met deze set vaak in uitkom. Herkenbaar?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik heb een Sealed deck gemaakt flyers en daarmee sta ik momenteel 5-2 .

Los daarvan, de Planeswalker decklijsten staan nu ook op de site:

Dordledum
4 jaren geleden
Nieuwe set released en de DPD is weer vertraagd, begint standaard te worden dat ze hun next day delivery niet waar kunnen maken. Irritant.
Gijsneus
4 jaren geleden
Quote:
29 minuten geleden
Nieuwe set released en de DPD is weer vertraagd, begint standaard te worden dat ze hun next day delivery niet waar kunnen maken. Irritant.

Je zou er bijna zelf voor naar Delft rijden, niet? :-)
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
9 minuten geleden
Quote:
38 minuten geleden

Nah. Dan moet ik eerst mijn rijbewijs halen...
Gijsneus
4 jaren geleden
Quote:
12 minuten geleden
Quote:
21 minuten geleden
Quote:
50 minuten geleden

Nah. Dan moet ik eerst mijn rijbewijs halen...

Joh, dat zag ik niet aankomen! Ik wil wel een keer als taxi fungeren hoor.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1346155880
0.053 seconds for 42 queries (189.44kb)
0.0756 seconds to render