Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[M21] Core Set 2021

BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
4 uren geleden
De wiki pagina van jumpstart geeft aand dat hound/dog een thema is, daarnast zat in de mystery booster een playtest kaart die de belofte maakte alle hounds naar dog te errata.
Verder is mark de afgelopen maanden al enkele keren vokaal geweest op zijn blog dat hij naast squirrels in black border hij ook hounds will errata naar dogs.
Door deze errata zou dogs ook 50+ geprinte creatures hebben.
Verder is de art van het artikel waarin de preview data staan een doggo.

Dit allemaal samen vormt de speculatie dat er iig een errata aan zit te komen en dat dogs misschien de m21 tribe is.

Betreft massacre wurm, de meeste level up kaarten zoals de eerder genoemde lighthouse chronologist bevatten ook andere nummers naast 2,3,5 en 6. Massacre wurm is zover de enige kaart die ik kon vinden die specifiek alleen die vier cijfers bevat

Nice! Die dogs klinkt inderdaad heel plausibel. En van een Massacre Wurm reprint zou ik zelf ook best blij worden. We gaan het zien!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden (kaartlinkjes ajb)
Stalkative
4 jaren geleden
Quote:
4 uren geleden
Betreft massacre wurm, de meeste level up kaarten zoals de eerder genoemde lighthouse chronologist bevatten ook andere nummers naast 2,3,5 en 6. Massacre wurm is zover de enige kaart die ik kon vinden die specifiek alleen die vier cijfers bevat

Ik heb er nog een paar gevonden: Seizan, Perverter of Truth, Skittish Valesk (al staan de 2 en de 3 hier in de reminder text), Ramosian Revivalist

Revivalist en Valesk vallen denk ik sowieso al af vanwege Rebel synergy en Morph, maar Seizan zou dan nog wel mogelijk zijn

Maar ik hoop wel op Massacre Wurm
Morph
4 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
De oude mechanic is overigens waarschijnlijk phasing, er was een leak dat de teferi uit de set hier iets mee zou doen.

Het zou me verbazen als Phasing in een Core Set zou zitten.
Core Sets zijn toch meer bedoeld als Beginner Sets, en Phasing is nou niet bepaald het makkelijkst te begrijpen mechanisme. Zeker niet uitgesloten, maar het lijkt me niet passen.
Dordledum
4 jaren geleden
Ter info: spoilers uitgesteld tot vrijdag ivm National day of mourning in the VS.
Waus
4 jaren geleden
Er is al een nieuwe PW leaked genaamd Basri
kolonelnick
4 jaren geleden
Jammer dat er weer geleaked wordt, dit haalt voor mij toch altijd wat de fun uit spoiler season. Maar toch moet ik altijd even kijken, ik ben te nieuwsgierig daarvoor xD

Verder is er een foutje betreft het setsymbool, de combinatie van twee kaartjes is het setsymbool voor jumpstart, core 2021 zal gewoon de klassieke M+jaartal setsymbool hebben.
Blizzardfox
4 jaren geleden
Spoilers! Klik op het vlak om de kaarten zichtbaar te maken:

Ugin, the Spirit Dragon lijkt me wel een beetje sterk voor Standard maar is toch geprint. De Massacre Wurm lijkt me prima. Goede adding voor 6 mana en een zeer mooie reprint.

Nu we Ulamog, the Ceaseless Hunger, Ugin, the Spirit Dragon, Ugin, the Ineffable, Karn, Scion of Urza, Karn, the Great Creator upcoming mono green Tron ?

bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden (Spoiler tags gebruikt)
Saint
4 jaren geleden
Wow! Dat zijn prima kaartjes!
Bavelb
4 jaren geleden
De teferi is de enige die al confirmed fake is (collector nummer linksonder klopt niet). Misschien even uit je post halen. De rest lijkt echt.
 bijgewerkt door Bavelb 4 jaren geleden
LeKrutes
4 jaren geleden
Vito is best sterk en goedkoop. De andere vergelijkbare effecten kosten 5 en 7 mana.
Deamandeux
4 jaren geleden
Zendikar op komt?
Alweer?
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
14 minuten geleden
Zendikar op komt?
Alweer?

Zendikar Rising is de set die in de herfst uitkomt, als je dat bedoelt?
kolonelnick
4 jaren geleden
Dit zijn dus leaks, ik poste ze al express niet omdat niet iedereen behoefte heeft aan leaks en graag spoiler season afwacht...

Verder is de teferi inderdaad fake (sws doet flash op een planeswalker echt helemaal niks)
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Mensen, je kunt spoiler tags gebruiken om kaarten of tekst te verbergen tot men erop klikt

Je doet dat door hetgene je wil verbergen te omhullen met [ spoiler ] te verbergen tekst of plaatje [ /spoiler] (maar dan zonder de spaties).

Je krijgt dan dit: Magnus is heel gaaf!

Of dit:

Dordledum
4 jaren geleden
Niet eens de
?

Valt me tegen Magnus!
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden (Spoilertag test)
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Stalkative
4 jaren geleden
Quote:
13 minuten geleden
Niet eens de
?

Valt me tegen Magnus!

Over Dog tribal gesproken
kolonelnick
4 jaren geleden
weer wat geleerd
Gijsneus
4 jaren geleden
Quote:
2 dagen geleden

- a +1/+1 tribal lord for a creature type that's never had one (a creature with over fifty cards already in print)

Dit zal wel baasje voor de hondjes worden maar ik hoop stiekem op een rattenheertje. Heerlijk zo'n spoilerseason!
Twigwalker
4 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1948065340
0.0509 seconds for 50 queries (199.08kb)
0.1252 seconds to render