Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[M14] Magic 2014 - Ignite your spark

MagnusMagicus
11 jaren geleden
Jace is een beetje de posterboy van Magic, dus het is wel logisch dat er meer versies van hem zijn. En ik denk dat ze het allemaal vast wel een beetje middelen .
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Een paar meer spoils van Duels of the Planeswalkers 2014 (wat zeer vermoedelijk dus kaarten in M14 gaan worden):

Shadowborn Apostle
Creature - Human Cleric (common)
A deck can have any number of cards named Shadowborn Apostle.
, Sacrifice six creatures named Shadowborn Apostle: Search your library for a Demon creature card and put it onto the battlefield. Then shuffle your library.
1/1

Staff of the Wild Magus
Artifact (uncommon)
Whenever you cast a green spell or a Forest enters the battlefield under your control you may gain 1 life.
Skywise
11 jaren geleden
Die Apostle Awesomeness to the max! Dat zijn kaarten waar ik van houd. Genoeg leuke dingen mee te doen. En dat nog als common ook!

De Staff is een stuk minder interessant. Doet me een beetje denken aan Wurm's Tooth... Nieuwe core-set cycle misschien?
kv83
11 jaren geleden
Edit:
Oh. Ik super laat begrijp ik

Staff of the Wild Magus is horrible btw.
 bijgewerkt door kv83 11 jaren geleden
TheRobinros
11 jaren geleden
Naar mijn weten hebben Ajani Goldmane en Liliana Vess ook 3 versies, net als Chandra Nalaar en Garruk Wildspeaker... Maw tijdje voor een nieuwe blauwe Planeswalker, want Jace Beleren heeft er vier!

Tezzeret the Seeker of Tamiyo, the Moon Sage hopelijk?
 bijgewerkt door TheRobinros 11 jaren geleden
Thorvik
11 jaren geleden
@kv83 jij vind die staff horrible ik vind hem nog best meevallen
ebonpraetor
11 jaren geleden
Die shadowborn: dat kost je dus 6 kaarten voor een demon... Ouch...Ik hoop dat er een extreem goede shadowborntokenmake bij zit, anders wordt het em niet, denk ik.
Morph
11 jaren geleden
Voor die shadowborn deamon moet je wel weer 6 creatures in de graveyard hebben, vind het wel grappig samen. Maar goed is het niet nee....
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Mopperkonten . Waarom moet het nu allemaal meteen weer tier 1 goed zijn? Het is toch cool dat je hier een deck omheen kan bouwen met sloten van die Clerics en een paar Demons?
Skywise
11 jaren geleden
Ik denk ook zeker niet dat ze de Apostle gemaakt hebben met het idee om hem competatief te maken. Maar denk eens aan al die mogelijkheden in Casual: Sphinx of the Chimes, Shadowborn Demon, Shirei, Shizo's Caretaker, Search the City, Bloodbond March, Thrumming Stone, Rune-Scarred Demon, Immortal Servitude, Griselbrand....
Twigwalker
11 jaren geleden
Quote:
Darksoul93 23-03-2013 om 11:26
Ik denk ook zeker niet dat ze de Apostle gemaakt hebben met het idee om hem competatief te maken. Maar denk eens aan al die mogelijkheden in Casual: Sphinx of the Chimes, Shadowborn Demon, Shirei, Shizo's Caretaker, Search the City, Bloodbond March, Thrumming Stone, Rune-Scarred Demon, Immortal Servitude, Griselbrand....

Ik ben het hier volledig mee eens Zijn echt wel veel leuke dingen mee te doen. Het is sowieso ook al erg leuk dat het een common is en niet een uncommon zoals 'Relentless Rats dat maakt het voor beginnende spelers veel makkelijker om eraan te komen en er een leuk deck omheen te bouwen.
woodman663
11 jaren geleden
Het zou niet best zijn als ze een creature met een dergelijk mechanisme ook werkelijk speelbaar zouden maken in constructed. Hoe saai is een deck met 38 shadowborn apostles en 2-4 demons bijv.? Misschien wat Sign in Blood erbij in Standard en Dark Confidant en evt. nog Night's Whisper in Modern? Het is vast uit te rekenen wat een goede ratio Apostles en card draw spells is.
ebonpraetor
11 jaren geleden
Er zijn natuurlijk wel leuke mogelijkheden (leuke voorbeelden trouwens), maar toch gaat mijn hart er niet sneller van kloppen. Nieuwe vriendje voor Blood Artist?
TheRobinros
11 jaren geleden
Deathpact Angel maybe?

Dat is geen Demon... herpderp!
 bijgewerkt door TheRobinros 11 jaren geleden
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Nog een paar spoilers (niet heel spannend ):

Regathan Firecat {r}
Creature - Elemental Cat (Common)
It stalks the Regathan highlands, leaving behind melted snow , scorched earth, and the charred corpses of would-be temple robbers.
4/1

Kalonian Tusker
Creature - Beast (Uncommon)
3/3
Skywise
11 jaren geleden
Kalonian Tusker is wel nice. 3/3 voor 2 zonder drawback is gewoon prima. Doet een beetje denken aan Watchwolf
Saint
11 jaren geleden
Ik hoop dat Liliana's Caress een reprintje krijgt.
Ook zouden wat Lightning Bolts niet misstaan.
Jeff
11 jaren geleden
Quote:
Saint 27-03-2013 om 18:07
Ik hoop dat Liliana's Caress een reprintje krijgt.
Ook zouden wat Lightning Bolts niet misstaan.

Reken maar niet op de Bolts. Die gaan ze echt niet reprinten nu, zo kort na Searing Spear.
Skywise
11 jaren geleden
Uit de website van de tekenaar blijkt dat Chandra 'Chandra, Firebringer' gaat heten, en dit word de art:
Blasty
11 jaren geleden
Hmm heet kontje
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1454867671
0.0275 seconds for 40 queries (246.06kb)
0.0501 seconds to render