Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Jace is een beetje de posterboy van Magic, dus het is wel logisch dat er meer versies van hem zijn. En ik denk dat ze het allemaal vast wel een beetje middelen .
Een paar meer spoils van Duels of the Planeswalkers 2014 (wat zeer vermoedelijk dus kaarten in M14 gaan worden):
Shadowborn Apostle
Creature - Human Cleric (common)
A deck can have any number of cards named Shadowborn Apostle.
, Sacrifice six creatures named Shadowborn Apostle: Search your library for a Demon creature card and put it onto the battlefield. Then shuffle your library.
1/1
Staff of the Wild Magus
Artifact (uncommon)
Whenever you cast a green spell or a Forest enters the battlefield under your control you may gain 1 life.
Die shadowborn: dat kost je dus 6 kaarten voor een demon... Ouch...Ik hoop dat er een extreem goede shadowborntokenmake bij zit, anders wordt het em niet, denk ik.
Mopperkonten . Waarom moet het nu allemaal meteen weer tier 1 goed zijn? Het is toch cool dat je hier een deck omheen kan bouwen met sloten van die Clerics en een paar Demons?
Ik ben het hier volledig mee eens Zijn echt wel veel leuke dingen mee te doen. Het is sowieso ook al erg leuk dat het een common is en niet een uncommon zoals 'Relentless Rats dat maakt het voor beginnende spelers veel makkelijker om eraan te komen en er een leuk deck omheen te bouwen.
Het zou niet best zijn als ze een creature met een dergelijk mechanisme ook werkelijk speelbaar zouden maken in constructed. Hoe saai is een deck met 38 shadowborn apostles en 2-4 demons bijv.? Misschien wat Sign in Blood erbij in Standard en Dark Confidant en evt. nog Night's Whisper in Modern? Het is vast uit te rekenen wat een goede ratio Apostles en card draw spells is.
Er zijn natuurlijk wel leuke mogelijkheden (leuke voorbeelden trouwens), maar toch gaat mijn hart er niet sneller van kloppen. Nieuwe vriendje voor Blood Artist?