Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Serra is dood, dus dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk
Van de Serra-Wiki
It is not known if Serra's supposed death from the struggle for her wedding ring is the canon end of Serra's story. In one part of the Onslaught Block novel, Karona stumbled upon a plane that seems to be Serra's while she was searching for advice about her newly discovered powers. Many believe that Serra is still alive and are hoping that Wizards of the Coast retcon events following her Urza's Saga appearance
Dus in principe is ze dood, maar in magic weet je maar nooit.....
Ik wil dat nicol bolas jace vangt en gebruikt om te kunnen planeswalken... of iets wat echt impact heeft op volgende uitbreidingen.
toen ik nicol bolas in m13 zag met zijn "master plan" vond ik het wel cool, maar vervolgens is hij helemaal niet te zien in ravnica (tot nu toe) wat ik wel jammer vindt :/
nog vetter idee,,, gate crash : nico B komt door de gate naar binnen stormen met een leger.
Sincker: hij laat Ravnica zinken in de diepe zee er onder en zo ontstaat een soort Atlantis achtig iets..
derooy89 14-09-2012 om 17:50
nog vetter idee,,, gate crash : nico B komt door de gate naar binnen stormen met een leger.
Sincker: hij laat Ravnica zinken in de diepe zee er onder en zo ontstaat een soort Atlantis achtig iets..
Sinker is de code-naam he, niet de naam waarmee de set uiteindelijk in de winkel komt te liggen