Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[GTC] Gatecrash

Thorvik
12 jaren geleden
serra is idd een planeswalker, maar waarom zou zij opeens in deze set verschijnen lijkt me wel erg onwaarschijnlijk xD
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Serra is dood, dus dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk .
Saint
12 jaren geleden
"Serra isn't dead. She lives on through me."

bijgewerkt door Saint 12 jaren geleden
Morph
12 jaren geleden
Quote:
Serra is dood, dus dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk

Van de Serra-Wiki

It is not known if Serra's supposed death from the struggle for her wedding ring is the canon end of Serra's story. In one part of the Onslaught Block novel, Karona stumbled upon a plane that seems to be Serra's while she was searching for advice about her newly discovered powers. Many believe that Serra is still alive and are hoping that Wizards of the Coast retcon events following her Urza's Saga appearance

Dus in principe is ze dood, maar in magic weet je maar nooit.....
 bijgewerkt door Morph 12 jaren geleden
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Wizards heeft wel de policy "dood is dood". Dus geen Yawgmoth en Venser meer. En zover ik weet ook geen Serra meer .
Eclavyrr
12 jaren geleden
en dus ook geen Norin meer?
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Is die dood dan? En dit gaat weer niet over Gatecrash he . Laten we on topic blijven!
Thorvik
12 jaren geleden
k terug naar gatecrash, ik moet eerlijk bekennen dat ik de set symbolen steeds meer achteruit vind gaan, ze worden lelijk xD -mijn mening-
Verdes
12 jaren geleden
Ik hoop serieus op shocklands.
Bittemommy
12 jaren geleden
Selesnya is mijn guild! Aankomende set wordt dus erg interessant!
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ik vermoed wel shocklands. Veel landzoekspul in M13 zoekt op type, niet op basics, en het is het ideale moment. Maar we zullen zien .
MagnusMagicus
12 jaren geleden
De art van Simic Guildgate (Gate landje, tapped op de battlefield, tapt voor of , common):

Liamail
12 jaren geleden
Ik wil dat nicol bolas jace vangt en gebruikt om te kunnen planeswalken... of iets wat echt impact heeft op volgende uitbreidingen.

toen ik nicol bolas in m13 zag met zijn "master plan" vond ik het wel cool, maar vervolgens is hij helemaal niet te zien in ravnica (tot nu toe) wat ik wel jammer vindt :/
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ik denk dat het allemaal nog wel goedkomt. We hebben echt het laatste nog niet gezien van onze grote knuffeldraak, Nicol Bolas, Planeswalker .
derooy89
12 jaren geleden
nog vetter idee,,, gate crash : nico B komt door de gate naar binnen stormen met een leger.
Sincker: hij laat Ravnica zinken in de diepe zee er onder en zo ontstaat een soort Atlantis achtig iets..
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Yeah right
Thorvik
12 jaren geleden
ik denk eerder dat er eldrazi's komen in Gatecrash, aangezien Gideon ook komt chillen ;p
TheRobinros
12 jaren geleden
Het is het 20e jaar magic dus gaan ze Black Lotus reprinten ;p
smartin
12 jaren geleden
gideon is geen eldrazi magneet ofzo. het wil niet zeggen dat als hij planeswalkt (is dat een woord ) dat hij alle eldrazi achter hem aan meeneemt
NjitRam
12 jaren geleden
Quote:
derooy89 14-09-2012 om 17:50
nog vetter idee,,, gate crash : nico B komt door de gate naar binnen stormen met een leger.
Sincker: hij laat Ravnica zinken in de diepe zee er onder en zo ontstaat een soort Atlantis achtig iets..

Sinker is de code-naam he, niet de naam waarmee de set uiteindelijk in de winkel komt te liggen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1381270364
0.0271 seconds for 47 queries (104.86kb)
0.0496 seconds to render