Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Morph 17-07-2012 om 10:52
Hoe lang blijft innistrad nog in Standard?
Want anders gaan ze naast Sorin, Lord of Innistrad echt geen tweede planeswalker in standaard maken.
Het Innistrad block blijft standard legal tot oktober 2013
Een versie van Nicol Bolas zou ook wel hilarisch zijn.
Nicol Bolas die terugkeert naar de natuur en daar zijn kennis vergaart.
geen idee hoe, maar het zou cool zijn
Nicol Bolas, Nature's Lorekeeper
Planeswalker - Nicol Bolas
+2 Search your library for a land card with a basic land type. Shuffle your library and put the chosen card on top of it.
-4 Search you deck for a creature card with converted mana cost equal or less then the number of lands you control. Shuffle your library and put the chosen card on top of it.
-11 Exile the top X cards from your library where X is the number of lands you control. You may cast these cards from exile without paying their mana cost for the remainder of the game.
Starting loyalty: 3
"I have found true knowlegde, and in knowledge I have found redemption. "
Elke van de eerste twee sets heeft er 2 dus GTC is al "vol"
wat bedoel je daar precies mee?
Er komen 2 walker per set. Er van uitgaande dat de walkers bij de guilds horen uit dat blok zijn is in mijn combinaties al 2 walkers in GTC, namelijk gideon en kiora.
Ja ja, Wizards gaat een kaart printen "om van het gezeur af te zijn" . LOL!
En Kiora is geen gewone Merfolk meer, maar een Planeswalker. En wellicht heeft ze juist Zegena aan de macht geholpen, weet jij veel . Zo vreemd is het niet om meer dan 1 Merfolk te hebben, toch?
Zeker niet! Maar ik kan me zo voorstellen, dat ze van Zegana dan een mannetje hadden gemaakt ofzo. Omdat ze nu wel erg op elkaar gaan lijken (qua uiterlijk).
En wat betreft het gezeur: ik lees bij elke aankomende set (hier en op andere fora) bakken comments over welke PW Magic eens moet gaan printen. Het verbaast mij dat Magic daar niet aan toe geeft.
Wizards heeft een meerjaren plan, en die luisteren echt wel naar wat spelers willen, maar ze moeten niet maken wat wij zeggen dat we willen. Ze moeten maken wat wij nodig hebben . En dat is echt heel vaak niet hetzelfde .