Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
8 juni gaat het verhaal van innistrad (en dus eldritch moon) verder. ik verwacht dat we dan eindelijk wat meer nieuws krijgen (waaronder hopelijk ook de set symbol)
Krijgen jullie van te voren te weten hoe duur alles wordt?
Aangezien je nu al de hele set Incl Mythics kan reserveren. of wordt dit vanuit Magic zelf bevestigd?
De losse kaarten blijft altijd een gok, en fluctueert nog enorm. De sealed packs hebben vaste MSRP vanuit Wizards dus daar is makkelijk een prijs op te plakken.
Wat betreft de volledige sets: het kan in je voor- of nadeel werken. Misschien zit er super veel duurs in de set en heb je geluk gehad, misschien is het niks en heb je teveel betaald. Niemand die het van tevoren kan zeggen.
Haha . Niemand bepaald voor de Bazaar hoe duur losse kaarten worden . Ze hebben gewoon erg veel ervaring in het inschatten van prijzen, en sets hebben redelijk vaste prijzen.
"De nieuwe arcana op de site van wizards bevestigd nog meer het vermoeden dat Emmy rondhangt op Innistrad.
En als het Emmy niet is dan is het de Marit Lage, ook deze Cthulhu-achtige entiteit kon door de dimensies reizen, maar ik denk dat Emmy logischer is gezien de "they came as 3" hint op Tamiyo's Journal"
Alleen de Graf Mole vind ik geen argument, Chas Andres heeft duidelijk nog nooit van de stermol gehoord (google maar even).
bijgewerkt door Slagbroder 8 jaren geleden (Opmaak gewijzigd)
Hoewel ik nog steeds geen fan ben van het idee van emrakul op innistrad, lijkt het er wel steeds meer naartoe te wijzen. zolang ze haar maar een vette kaart geven en verder geen eldrazi's printen vindt ik het prima (ben eldrazi wel alweer beu ondertussen)