Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[EMN] Eldritch Moon

Asula
8 jaren geleden
Quote:
Reserveer de nieuwe producten van Eldritch Moon vandaag nog en profiteer van onze speciale voorverkoopaanbiedingen! Tijdelijk ontvang je bij elke Boosterbox Eldritch Moon een gratis Treasure Pack! Bovendien maak je bij je reservering kans op 1 van de 50 fantastische Eldritch Moon prijzen!

Geld dit ook als je je bestelling komt ophalen of alleen bij verzendingen?
Dordledum
8 jaren geleden
Quote:
Asula 18-07-2016 om 14:42
Quote:
Reserveer de nieuwe producten van Eldritch Moon vandaag nog en profiteer van onze speciale voorverkoopaanbiedingen! Tijdelijk ontvang je bij elke Boosterbox Eldritch Moon een gratis Treasure Pack! Bovendien maak je bij je reservering kans op 1 van de 50 fantastische Eldritch Moon prijzen!

Geld dit ook als je je bestelling komt ophalen of alleen bij verzendingen?

ja hoor, zolang je van te voren betaalt: zie topic!
 bijgewerkt door Dordledum 8 jaren geleden
Asula
8 jaren geleden
Ah, die had ik niet gezien dankjewel!
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Op de San Diego Comic Con worden sinds een paar jaar een set van 5 Planeswalkers met speciale behandeling uitgegeven. Tot op heden waren dat de "black on black" uitvoeringen, zoals Jace, the Living Guildpact.

Maar nu zijn het de leden van de Gatewatch. En niet zomaar...het zijn de 4 originele leden als zombies, gereanimate door niemand anders dan het 5e lid: Liliana . Heel vet! Dit zijn ze:

Bobst3r88
8 jaren geleden
Holy ..... of beter gezegd, unholy .... wel jammer dat het niet black op black is, maar wel heel stoer dit.
 bijgewerkt door Bobst3r88 8 jaren geleden
Roks1983
8 jaren geleden
Die bloemetjes op het hoofd van Nissa, Voice of Zendikar Zelfs als zombie neemt ze een tuintje mee
Bobst3r88
8 jaren geleden
Het enige wat ik veder wel jammer vind is de in mijn ogen te lege achtergrond
Psychoboy
8 jaren geleden
WOW! Mijn eerste reactie is 'must have!'

Hoe kom ik eraan en wat kosten ze
Pixie
8 jaren geleden
Quote:
Psychoboy 19-07-2016 om 18:07
WOW! Mijn eerste reactie is 'must have!'

Hoe kom ik eraan en wat kosten ze

Naar Comic Con gaan in San Diego daar kan je de gehele set kopen..
Het is alleen wel op is op
Bobst3r88
8 jaren geleden
Ze komen ook online na de Comic con in beperkte oplage zag ik op Facebook voorbij komen
Dordledum
8 jaren geleden
Deze zijn wel heel erg leuk. Die zwarte units vond ik nooit zo boeiend.
Asula
8 jaren geleden
Die zijn inderdaad wel erg tof! mogen ook wel wat gaan kosten denk ik.
Farone
8 jaren geleden
99 dollar met 9 dollar verzendkosten las ik ergens
JEV
8 jaren geleden
Voor wat ze nu waard zijn niet eens zo slecht!
Waus
8 jaren geleden
Ze gaan over de toonbank voor zo'n 375 euro momenteel. Klopt ook wel redelijk gezien de voorgaande comic con promo's ook zo duur waren.
Thomasvdk
8 jaren geleden
Ik zag dat de foil prijzen bekend waren. TOP!
Maar ik weet dat jullie de prepromo's niet meer online zetten. Is daar een beetje een vuistregel bij mbt prijzen?
thewoodcutter
8 jaren geleden
Quote:
Thomasvdk 20-07-2016 om 15:17
Ik zag dat de foil prijzen bekend waren. TOP!
Maar ik weet dat jullie de prepromo's niet meer online zetten. Is daar een beetje een vuistregel bij mbt prijzen?

De laatste keer dat ik bij de bazaar pre-release promo's kocht die niet op de site stonden, hanteerde Ralf 1,6 keer de gewone bazaar prijs. Ik zelf hanteer dat ook en wil soms naar 2x tot 2,5x gaan voor de wat meer gewildere promo's (zoals planeswalkers/legendary creatures/playables).
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Ze gaan wel online komen, maar het is veel werk voor Ralf en nog 100x zoveel voor mij . Ik ga er wel voor pushen bij de nieuwe site. Maar wat thewoodcutter zegt klopt vaak wel.
Ralf
8 jaren geleden
Vanaf nu kun je ook de foils van Eldritch Moon reserveren! Vandaag de laatste dag van de voorverkoop, bestel vanavond voor 23:59 en maak kans op 1 van de 50 Eldritch Moon prijzen bij je reservering!

Kaarten Eldritch Moon nu te bestellen!

Kaarten Eldritch Moon nu te bestellen!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 728 posts
  • Laatste post Ralf 8 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 8 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1317913092
0.0426 seconds for 49 queries (150.31kb)
0.0657 seconds to render