Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Reserveer de nieuwe producten van Eldritch Moon vandaag nog en profiteer van onze speciale voorverkoopaanbiedingen! Tijdelijk ontvang je bij elke Boosterbox Eldritch Moon een gratis Treasure Pack! Bovendien maak je bij je reservering kans op 1 van de 50 fantastische Eldritch Moon prijzen!
Geld dit ook als je je bestelling komt ophalen of alleen bij verzendingen?
Reserveer de nieuwe producten van Eldritch Moon vandaag nog en profiteer van onze speciale voorverkoopaanbiedingen! Tijdelijk ontvang je bij elke Boosterbox Eldritch Moon een gratis Treasure Pack! Bovendien maak je bij je reservering kans op 1 van de 50 fantastische Eldritch Moon prijzen!
Geld dit ook als je je bestelling komt ophalen of alleen bij verzendingen?
ja hoor, zolang je van te voren betaalt: zie topic!
Op de San Diego Comic Con worden sinds een paar jaar een set van 5 Planeswalkers met speciale behandeling uitgegeven. Tot op heden waren dat de "black on black" uitvoeringen, zoals Jace, the Living Guildpact.
Maar nu zijn het de leden van de Gatewatch. En niet zomaar...het zijn de 4 originele leden als zombies, gereanimate door niemand anders dan het 5e lid: Liliana . Heel vet! Dit zijn ze:
Ik zag dat de foil prijzen bekend waren. TOP!
Maar ik weet dat jullie de prepromo's niet meer online zetten. Is daar een beetje een vuistregel bij mbt prijzen?
Thomasvdk 20-07-2016 om 15:17
Ik zag dat de foil prijzen bekend waren. TOP!
Maar ik weet dat jullie de prepromo's niet meer online zetten. Is daar een beetje een vuistregel bij mbt prijzen?
De laatste keer dat ik bij de bazaar pre-release promo's kocht die niet op de site stonden, hanteerde Ralf 1,6 keer de gewone bazaar prijs. Ik zelf hanteer dat ook en wil soms naar 2x tot 2,5x gaan voor de wat meer gewildere promo's (zoals planeswalkers/legendary creatures/playables).
Ze gaan wel online komen, maar het is veel werk voor Ralf en nog 100x zoveel voor mij . Ik ga er wel voor pushen bij de nieuwe site. Maar wat thewoodcutter zegt klopt vaak wel.
Vanaf nu kun je ook de foils van Eldritch Moon reserveren! Vandaag de laatste dag van de voorverkoop, bestel vanavond voor 23:59 en maak kans op 1 van de 50 Eldritch Moon prijzen bij je reservering!