Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik speelde en was aan het winnen met wat creatures, speelt me tegenstander de sorcery van Realm-Cloaked Giant en maakt me vervolgens in met de reus zelf????
Ik speelde en was aan het winnen met wat creatures, speelt me tegenstander de sorcery van Realm-Cloaked Giant en maakt me vervolgens in met de reus zelf????
Ik ben op Arena ook hard ingemaakt door Cast Off (de Adventure van Realm-Cloaked Giant) . Dat is een bom! En het visual effect op Arena is een enorme hand die alle creatures oppakt en crushed
Had als promo The Royal Scions gepakt. GW had ik volgens mij de beste kaarten in (Knights met The Circle of Loyalty en Lovestruck Beast), maar mijn UR pool was op zichzelf niet slecht. Uiteindelijk toch voor UR gegaan, en weinig spijt. De Scions gaan echt vet hard! Als je een turn 1 of 2 creature kan neerleggen die vanaf turn 3 slaat met +2/0, First Strike en Trample terwijl de Scions zich oppompt gaat het heel hard .
Uiteindelijk 2 boosters kunnen incasseren, en een hele leuke middag gehad.
Ho-ly shit, dat is een insane pool! Hard gewonnen ook?
Uiteindelijk 4-1 gegaan met dat deck. De enige match die ik verloor waren ik en mijn tegenstander allebei in topdeck mode (twee keer) waarbij ik alleen land pakte en hij spells.
Nice! Iemand nog heel coole pulls gedaan of gave plays gemaakt?
Ja best wel veel, ik had thematisch een geweldig deck. Alles draaide om food. Meerdere malen het potje kunnen beginnen met Once Upon a Time. 2 Mythics : Brazen Borrower, Rankle, Master of Pranks en de oh zo geweldige kaart : Midnight Clock (als promo). Die kaart heeft me een aantal potjes gewonnen.
Zoals ook bij het deck beschreven was mijn beste play van de pre-release:
T1: Forest + Curious Pair (Treats to Share)
T2: Swamp + Golden Egg
T3 : Island + Giant Opportunity
Waarop mijn tegenstander zij... Oh ik had niet verwacht dat het zo aggresief ging zijn met al dat voedsel.
Niet veel gewonnen maar zondag een paar keer mijn tegenstanders tot ergenis kunnen brengen met Emry, Lurker of the Loch
en
Golden Egg of Scalding Cauldron
iedere beurt voor 4 manna, 3 schade doen (en als ik een beurt kon overslaan) voor 7 manna, 6 damage
was frustrerend voor de tegenstander
helaas werkte de frustratie meestal zo dat ik in de andere games werd geveegd
8 keer verloren helaas, maar zeker genoten en ik kijk ook al uit naar de volgende prerelease. Ik had een zeker probleempje door een afwezigheid van legendaries, mythics, removal, zware creatures en burnspells in mijn prerelease kit, maar het is dan natuurlijk ook gewoon een geluksspel in Limited. Volledig overzicht van al m'n kaarten staat in onderstaand deck:
In tegenstelling tot wat ik op voorhand dacht, bleek er superveel synergie in de set te zitten. Er zit heel veel verborgen interactie in de kaarten en het leverde enkele hele mooie plays op tijdens de prerelease. Hier een link naar mijn deck met een kort verslag van mijn prerelease: