Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
@GuidodB: Ha, mooi om te weten dat mijn boosterbox met 13 van de top 24 aan de gemiddelde verwchting voldeed. Ik heb vaa het idee dat ik er net iets onder zit...
Naja, tegenover de van mn beginnende buurman niet heel erg geweldig.
"Hé, ik heb veel Wit-Groene kaarten zeg? Oh die is leuk, hij heeft ook zo'n brons tekentje."
"Laat eens zien."
Trostani... sure. Keihard onderuit gegaan tegen T5 stuk of 5 3/3 Centaurs.
Boosterbox gekocht en de helft meteen geopend. Daarna met de andere helft een week lang elke avond booster battle gespeeld (had ik met de eerste helft ook moeten doen, is veel leuker!). Dit zijn de leukste kaarten:
Deze week 2 losse boostertjes gehaald (+ een hoop Innistrad/Avacyn), eerste zat een Jace, Architect of Thought in (de andere zaten o.a. Griselbrand en Isolated Chapel). Dus maar gelijk nog eentje gekocht van elke serie, daarin zat helaas slechts een Deadbridge Goliath
Dus dacht ik hm je kunt maar beter stoppen terwijl je nog goed bezig bent, als ik nu blijf kopen gaan ze vast slechter en slechter worden
Ik wil niet opscheppen ofzo, maar dit sterke verhaal wil ik jullie niet onthouden.
Tijdens mijn eerste booster battle met RtR, de woensdag (of dinsdag?) voor de prerelease kwam ik nog vijf andere kaarten in m'n library de rare van de booster tegen, Search the City.
KNAP AF!
Uit frustratie speelde ik de kaart maar, want Ralf stond op het punt van me te winnen en ik had écht een oplossing nodig. Ik exile de top vijf kaarten van m'n bieb, en guess what, er zat een foil tussen!