Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
ik heb gemailed vanaf een andere e-mail dan die m'n account linkt (kan momenteel niet in m'n vaste e-mail, m'n account naam staat wel in de mail, maakt dit nog iets uit?
Een paar kleine, relatief nutteloze, statistiekjes omdat het leuk is!
Er zijn momenteel 17 inzendingen, waarvan een illegaal (want Jeff heeft ook voor spek en bonen meegedaan). Ik tel hem wel mee in alle de statistieken, maar hij maakt geen kans op prijzen. De reden daarvoor is trouwens dat ik dit topic in het moderatorforum heb voorbereid en o.a. Jeff me ook deels heeft meegeholpen .
- 0% van de inzendingen heeft alles goed.
- 0% van de inzendingen heeft alles fout.
- Gemiddeld heeft men (afgerond) 9 vragen goed
- Eén van de vragen is door elke deelnemer goed beantwoord
- Eén van de vragen is door slechts 3 deelnemers goed beantwoord
- Twee vragen zijn door slechts 2 personen fout beantwoord
Dus doe mee als je nog niet mee hebt gedaan, want de perfecte score is nog niet behaald en een van de vragen is blijkbaar erg eenvoudig!
Haha, leuk die statistieken magnus. Ben nu toch wel belachelijk benieuwd wat de uiteindelijke antwoorden zijn! Daar achter komen is al een prijs op zich, joh!
En bij een andere vraag ben ik er bijna van overtuigd dat "letterlijk gezien" het goede antwoord er niet tussen staat...Maar dit kan natuurlijk ook gewoon betekenen dat ik hem fout heb..
En bij een andere vraag ben ik er bijna van overtuigd dat "letterlijk gezien" het goede antwoord er niet tussen staat...Maar dit kan natuurlijk ook gewoon betekenen dat ik hem fout heb..
Haha, dat had ik op een gegeven moment ook ergens ja ^^
Nog niemand alles goed? Wow, ik wist dat ik ze niet allemaal goed had, maar had toch verwacht met het aantal inzendingen dat iemand toch wel alles goed zou hebben. De vragen zijn weer lekker moeilijk gemaakt
Er zitten wel een aantal erg moeilijke of gemene vragen tussen hoor . Ik heb er m'n best op gedaan, leek me ook wel eens leuk om een niet te makkelijke puzzel te doen .
Momenteel heb ik 26 deelnemers al, wat leuk dat men met zo velen meedoet!
Dit is de lijst met deelnemers, alfabetisch gesorteerd:
AncientOne
Blasty
Bobst3r88
cgroos
Duut
eclavyrr
farone
Fjaulnir
fullmoonie
Goscalyon
jeff (voor spek en bonen)
jjv
jorn
krabbel
LegoRobster
marcoboth (voor spek en bonen)
Morph
munio
nijntje
nvdwel
robbertvanderkleij
stealth
TheRobinros
Thorvik
thuskes
wwemarvinnl
Ik ga nu ook voor de laatste keer melden dat nog steeds niemand alle antwoorden goed heeft! Ik wil niet verklappen als het toevallig toch gaat gebeuren nog, maar momenteel heb je nog kans op die perfect score!
Nog een paar kleine statistiekjes (die ik ook niet teveel meer ga doen om niet teveel weg te geven ).
- Er is 1 vraag door iedereen goed beantwoord momenteel.
- Er zijn 2 vragen die door slechts ongeveer een kwart van de deelnemers goed beantwoord zijn.
- Er is 1 vraag die door exact de helft van de mensen goed beantwoord is.
- Niemand heeft alles fout.
- Geen enkele vraag is door iedereen fout beantwoord.
Veel plezier met de puzzel maken als je nog niet mee hebt gedaan!
heb je alle antwoorden in tabelvorm staan? dat je per user per vraag kan zien of deze hem goed of fout heeft? het zou gaaf zijn om die te uploaden naar de site als de puzzel is afgelopen, als niemand bezwaar heeft