Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Prijspuzzel 25: Beat the Judge!

wwemarvinnl
10 jaren geleden
ik heb gemailed vanaf een andere e-mail dan die m'n account linkt (kan momenteel niet in m'n vaste e-mail, m'n account naam staat wel in de mail, maakt dit nog iets uit?
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Nee hoor, zolang maar op een manier kan achterhalen wie je bent dan komt het goed en ik heb je mail gezien . En lukt het niet, dan mail ik je wel .
wwemarvinnl
10 jaren geleden
mooi dat is een opluchting, ik hou er niet van om een test voor een 2e keer te maken
MagnusMagicus
10 jaren geleden
In dit geval hoeft dat niet .

Een paar kleine, relatief nutteloze, statistiekjes omdat het leuk is!

Er zijn momenteel 17 inzendingen, waarvan een illegaal (want Jeff heeft ook voor spek en bonen meegedaan). Ik tel hem wel mee in alle de statistieken, maar hij maakt geen kans op prijzen. De reden daarvoor is trouwens dat ik dit topic in het moderatorforum heb voorbereid en o.a. Jeff me ook deels heeft meegeholpen .

- 0% van de inzendingen heeft alles goed.
- 0% van de inzendingen heeft alles fout.
- Gemiddeld heeft men (afgerond) 9 vragen goed
- Eén van de vragen is door elke deelnemer goed beantwoord
- Eén van de vragen is door slechts 3 deelnemers goed beantwoord
- Twee vragen zijn door slechts 2 personen fout beantwoord

Dus doe mee als je nog niet mee hebt gedaan, want de perfecte score is nog niet behaald en een van de vragen is blijkbaar erg eenvoudig!
BrianDiks
10 jaren geleden
Haha, leuk die statistieken magnus. Ben nu toch wel belachelijk benieuwd wat de uiteindelijke antwoorden zijn! Daar achter komen is al een prijs op zich, joh!
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Ik ga uitgebreid antwoord geven op alle vragen na de deadline .
wwemarvinnl
10 jaren geleden
kan niet wachten op de antwoorden, maar jammer dat ik geen 10 heb
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Want je denkt ondergemiddeld gescoord te hebben?

Wees niet te specifiek met antwoorden, ik wil graag dat niemand weet hoe goed de rest het heeft gedaan of denkt gedaan te hebben .
wwemarvinnl
10 jaren geleden
tot nu toe had niemand alles goed, en ik heb ook meegedaan dus geen 10, ik ben gewoon benieuwd naar m'n magic kennis
Morph
10 jaren geleden
Pffff die Opalescence en Heliod, God of the Sun vraag is moeilijk...

En bij een andere vraag ben ik er bijna van overtuigd dat "letterlijk gezien" het goede antwoord er niet tussen staat...Maar dit kan natuurlijk ook gewoon betekenen dat ik hem fout heb..

In ieder geval leuk gepuzzeld.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Mooi zo!

@wwemarvinnl: ah, ik dacht dat je bedoelde dat je niet 10 vragen goed had . Maar niemand heeft een 10 gehaald tot nu toe, laat dat een troost zijn .

Dit zijn de deelnemers tot op heden. Heb je me wel gemailed maar sta je er niet tussen? Laat het me even weten! Ze staan alfabetisch.

AncientOne
Blasty
cgroos
Duut
eclavyrr
farone
Fjaulnir
fullmoonie
Goscalyon
jeff
jjv
krabbel
LegoRobster
Morph
munio
nijntje
nvdwel
robbertvanderkleij
stealth
Thorvik
wwemarvinnl
Krabbel
10 jaren geleden
Quote:
En bij een andere vraag ben ik er bijna van overtuigd dat "letterlijk gezien" het goede antwoord er niet tussen staat...Maar dit kan natuurlijk ook gewoon betekenen dat ik hem fout heb..

Haha, dat had ik op een gegeven moment ook ergens ja ^^
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Ik heb daar commentaar op, maar dat lever ik pas na de deadline om te zorgen dat niemand meer of minder informatie heeft dan een ander .
fullmoonie
10 jaren geleden
Nog niemand alles goed? Wow, ik wist dat ik ze niet allemaal goed had, maar had toch verwacht met het aantal inzendingen dat iemand toch wel alles goed zou hebben. De vragen zijn weer lekker moeilijk gemaakt
wwemarvinnl
10 jaren geleden
het is aardig rustig ineens in dit topic,

en @fullmoonie: dat betekend alleen maar dat je slim moet zijn zoals ons alle om dit spel te kunnen spelen
marcoboth
10 jaren geleden
Alleen maar leuk dat de vragen zo moeilijk zijn dat niet iedereen ze goed heeft. Het is dus een uitdaging om deze vragen goed te beantwoorden .
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Er zitten wel een aantal erg moeilijke of gemene vragen tussen hoor . Ik heb er m'n best op gedaan, leek me ook wel eens leuk om een niet te makkelijke puzzel te doen .
jorn
10 jaren geleden
Geniepig! Dat is het woord.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
*insert evil judge laugh*

Momenteel heb ik 26 deelnemers al, wat leuk dat men met zo velen meedoet!

Dit is de lijst met deelnemers, alfabetisch gesorteerd:

AncientOne
Blasty
Bobst3r88
cgroos
Duut
eclavyrr
farone
Fjaulnir
fullmoonie
Goscalyon
jeff (voor spek en bonen)
jjv
jorn
krabbel
LegoRobster
marcoboth (voor spek en bonen)
Morph
munio
nijntje
nvdwel
robbertvanderkleij
stealth
TheRobinros
Thorvik
thuskes
wwemarvinnl

Ik ga nu ook voor de laatste keer melden dat nog steeds niemand alle antwoorden goed heeft! Ik wil niet verklappen als het toevallig toch gaat gebeuren nog, maar momenteel heb je nog kans op die perfect score!

Nog een paar kleine statistiekjes (die ik ook niet teveel meer ga doen om niet teveel weg te geven ).

- Er is 1 vraag door iedereen goed beantwoord momenteel.
- Er zijn 2 vragen die door slechts ongeveer een kwart van de deelnemers goed beantwoord zijn.
- Er is 1 vraag die door exact de helft van de mensen goed beantwoord is.
- Niemand heeft alles fout.
- Geen enkele vraag is door iedereen fout beantwoord.

Veel plezier met de puzzel maken als je nog niet mee hebt gedaan!
wwemarvinnl
10 jaren geleden
heb je alle antwoorden in tabelvorm staan? dat je per user per vraag kan zien of deze hem goed of fout heeft? het zou gaaf zijn om die te uploaden naar de site als de puzzel is afgelopen, als niemand bezwaar heeft
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 92 posts
  • Laatste post Jeff 10 jaren geleden
  • Gemaakt door MagnusMagicus 10 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1711371437
0.0369 seconds for 34 queries (79.12kb)
0.0581 seconds to render