Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik kreeg een berichtje met "Gefeliciteerd! Je bent in loyalty counter omhoog gegaan" In de eerste 2 seconden dat mijn hersenen luisterde naar wat mijn ogen zagen, waren ze in grote vreugde, maar toen las ik verder
Natuurlijk weten we wie het is, maar diegene mag er eerst zelf achter komen via de mail. En als er behoefte aan is, dan kan hij of zij het posten op het forum zodat we diegene allen kunnen feliciteren (en stiekem vervloeken ).
Hey, ik ben (jammer genoeg voor jullie ) de winnaar! Maar ik heb nog een vraagje. Ik had namelijk niet gelezen bij het invullen van de enquête dat het over de magic scene in Nederland specifiek ging, en ik ben van België. Natuurlijk ga ik niet nee zeggen tegen een boosterbox, maar als het de bedoeling was om iemand uit Nederland te belonen, dan geef ik hem graag op.
Zo niet, tja, then it's mine!