Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Help jij de Magic scene vooruit met de Magic spelersenquete?

MagnusMagicus
7 jaren geleden
Je begint toch niet met het leren van de formats begrijpen? Het gaat om het leren van hoe Magic werkt aan een nieuwe speler.

Ja, hoe je uitbreid maakt niet uit. Op jouw manier!

Laten we uitgaan van grofweg BoMwaarde, maar het maakt niet heel veel uit. Wat jij het waard vindt

Diepgang volgens mij meer in complexiteit en hoe je nooit uitgeleerd raakt.

En die optie van decks brouwen miste ik ook wel .
EnchantedBunny
7 jaren geleden
Done!
n4ppy
7 jaren geleden
Done!

Jeff
7 jaren geleden
Quote:
paul23 13-03-2017 om 22:31
"Hoeveel waarde hecht je aan: .. Diepgang" - Deze snap ik niet: waarin de diepgang. Complexe kaart opties? Of diepgang als in balancering en dus veel nuances in deckbouwen? Of in het verhaal?

Oh en ben ik echt de enige die magic vooral speelt om nieuwe decks te brewen? Was helaas geen optie

Dat is in mijn ogen onderdeel van de diepgang van het spelletje
kevinvhengst
7 jaren geleden
Ingevuld
Dwergkip
7 jaren geleden
Ingevuld, heb alleen wel aangevinkt dat ik niet beschikbaar ben voor prototypes. 1) Geen idee wat het inhield en 2) Mocht ik daarvoor naar de Bazaar moeten, dan is dat voor mij een lange rit.
Dordledum
7 jaren geleden
Quote:
Dwergkip 14-03-2017 om 12:08
Ingevuld, heb alleen wel aangevinkt dat ik niet beschikbaar ben voor prototypes. 1) Geen idee wat het inhield en 2) Mocht ik daarvoor naar de Bazaar moeten, dan is dat voor mij een lange rit.

Ik ging er een beetje vanuit dat het een online iets zou zijn, wellicht per abuis. We zien wel.
Blasty
7 jaren geleden
Ik heb Ja ingevuld, ik hoor wel wat het inhoud. Zolang ze geen human centipede prototype bouwen zal het wel meevallen.
Waus
7 jaren geleden
Human centipede hahahaha!!!
Pixie
7 jaren geleden
Ingevuld
Mikey1270
7 jaren geleden
*wrijft handen* één op... laten we zeggen 100. I like those numbers!
goeth78
7 jaren geleden
Ik heb hem een paar dagen geleden ook ingevuld. Goed initiatief! Wordt er uiteindelijk nog informatie gedeeld nadat de resultaten van het onderzoek zijn verwerkt?
koffiemelk
7 jaren geleden
Ingevuld!
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Quote:
goeth78 16-03-2017 om 08:41
Ik heb hem een paar dagen geleden ook ingevuld. Goed initiatief! Wordt er uiteindelijk nog informatie gedeeld nadat de resultaten van het onderzoek zijn verwerkt?

Er gaan zeker wat leuke grafiekjes komen van sommige antwoorden . Niet alles wordt helemaal openbaar gedeeld, maar we vinden wel wat leuks om te delen.
Prtypsy
7 jaren geleden
Ook ingevuld
vanmaanen
7 jaren geleden
Ingevuld - helder opgezette enquete ;-)
Fjaulnir
7 jaren geleden
Misschien muggenziften, maar was in het begin wel even op het verkeerde been gezet doordat links 'ja' + 1 was, en 'nee' 5was en rechts stond (bvb bij "vind jij jezelf een creatieve speler). Meestal hebben enquêtes in mijn ervaring links 1 als "helemaal niet" en rechts 5 als "helemaal wel" - en alles daartussen - dus had de eerste 3 vragen omgedraaid ingevuld op automatische piloot voordat ik de ja/nee zag staan
 bijgewerkt door Fjaulnir 7 jaren geleden
LeKrutes
7 jaren geleden
Quote:
Fjaulnir 17-03-2017 om 09:15
Misschien muggenziften, maar was in het begin wel even op het verkeerde been gezet doordat links 'ja' + 1 was, en 'nee' 5was en rechts stond (bvb bij "vind jij jezelf een creatieve speler). Meestal hebben enquêtes in mijn ervaring links 1 als "helemaal niet" en rechts 5 als "helemaal wel" - en alles daartussen - dus had de eerste 3 vragen omgedraaid ingevuld op automatische piloot voordat ik de ja/nee zag staan

Ik had precies het zelfde.
Toch maar even aangepast. lezen is en blijft een kunst
Flappie1
7 jaren geleden
Ingevuld maar ik heb Nee op de prototype vraag ingevuld dit omdat zoals eerder gemeld het totaal niet duidelijk is wat hiermee bedoeld word en aangezien ik in Groningen woon nou niet echt snel naar Delft kom om 'even wat te proberen'.

Als het helder gemaakt zou worden dat je zo nu en dan naar delft moet komen zou dat handig zijn, kijk dat jullie niet willen verklappen wat het is snap ik ook wel. Maar iets als: ''je zult regelmatig naar de bazaar moeten komen'' zou toch wel vermeld kunnen worden lijkt mij.
 bijgewerkt door Flappie1 7 jaren geleden
Teferi
7 jaren geleden
Ingevuld!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 79 posts
  • Laatste post MagnusMagicus 7 jaren geleden
  • Gemaakt door Ralf 7 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1027297291
0.0175 seconds for 61 queries (248kb)
0.0391 seconds to render