Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Toen ik vandaag commander wou spelen merkte ik dat ik maar 99 kaarten in mijn maelstrom wanderer deck had. Na wat uitzoekwerk realiseerde ik me dat ik een gilded lotus (in een zwart hoesje) kwijt ben geraakt en ik vermoed dat dit afgelopen woensdag is gebeurd bij de laatste commanderronde. Per abuis had ik niet mijn kaarten na afloop geteld desondanks de chaos op het einde vanwege onder andere een insurrection (zo vond ik mijn eigen commander terug in Tjalling zijn stapel toen ik zijn deck bekeek). Ik vermoed dat iemand onbedoeld mijn gilded lotus mee heeft genomen.
Ik speelde de laatste ronde met Mark, Tjalling en Lennart. Hopelijk heeft 1 van jullie mijn gilded lotus! :-)
Nog geen reactie gehad? Jammer, hopelijk komt iemand hem binnenkort in zijn deck tegen en komt hij nog terecht. Geef niet direct de hoop op, ik kwam er ook na twee weken achter dat ik een Commanderdeck had met 102 kaarten en NederNakkeR een Commanderdeck met 98 kaarten .
Ik heb mijn deck door gekeken en daar heb ik hem niet in gevonden. Ik speelde met blauwe hoesjes en had ook geen gilded lotus in mijn deck. Heb na het spelen nog even mijn deck geteld vanwege de insurrection chaos en kwam ook op het goede aantal. Tjalling is er morgen denk ik ook en hij leest het forum niet echt, dus ik zou het gewoon even aan hem vragen.