Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik heb ondertussen Spelltwine op m'n want lijst gezet . Ik heb die vroeger vaker overwogen, maar altijd dismissed. Nu ga ik hem denk ik in 3 decks spelen, er MOET gewoon wat gaafs uit gaan komen .
Altijd wel fan van Promise of Power geweest. 5 mana en 5 levens voor 5 kaarten. Als je de kaart later in het (commander) spel pakt en dus meer mana tot je beschikking hebt, nog een mooie grote demon in het spel voor de entwine cost.
Fixed een nieuwe hand, creëert meer mana als je verdubbelaars hebt en bied graveyard hate. Geeft opponents een nieuwe hand dat voordelen en nadelen heeft, omdat je hun goede kaarten laat weg schudden of juist laat drawen. Helpt tevens iemand zonder kaarten op hand weer mee te doen aan het spel
Mijn Favoriete Sorcery is toch echt wel Past in Flames na de Rework van Modern Masters! Past in Flames ziet er mooier uit en is voor mij alleen maar meer gewild in mijn decks leuke ability's en ja.. de art prachtig!
@FinlayDaG33k: haha, die kende ik nog niet! Briljante kaart
Mijn favoriet is Stolen Identity. Geweldige kaart in combinatie met creatures die unblockable zijn, levert vaak een paar geweldige kopietjes van lastige kaarten van tegenstanders op.