Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Favoriete Sorcery aller tijden :)

Dordledum
7 jaren geleden
Als we het over cycli hebben, ben ik trouwens ook erg groot fan van de "tempts", zoals Tempt with Discovery.
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Ik heb ondertussen Spelltwine op m'n want lijst gezet . Ik heb die vroeger vaker overwogen, maar altijd dismissed. Nu ga ik hem denk ik in 3 decks spelen, er MOET gewoon wat gaafs uit gaan komen .
Panoramix
7 jaren geleden
Altijd wel fan van Promise of Power geweest. 5 mana en 5 levens voor 5 kaarten. Als je de kaart later in het (commander) spel pakt en dus meer mana tot je beschikking hebt, nog een mooie grote demon in het spel voor de entwine cost.
Blasty
7 jaren geleden
Dit zijn mijn twee favoriete sorceries:

Kodama's Reach en Cultivate

Onmisbaar in groene casual decks!
Left4Doner
7 jaren geleden
Army of the Damned
Want het recreëren van een epische zombie apocalypse is gewoon te leuk. Speaking of Zombie Apocalypse.....
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Iemand nog een favoriete sorcery?
EnchantedBunny
7 jaren geleden
Denk dat ik het meest fan ben van Switcheroo. Niet zo sterk, maar de naam, art en het effect zijn geweldig.
LegoRobster
7 jaren geleden
Mijn favoriete sorcery? Thoughtseize. Zodat jij de jouwe nooit kan spelen
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Hahaha!
Teferi
7 jaren geleden

De rare uit mijn eerste booster ooit... en ik heb 'm nog steeds!
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Die is wel vet. Niet heel goed, wel vet . *kuchInfernokuch*

Wat is jouw favoriete Sorcery aller tijden?
Teferi
7 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 11-03-2017 om 17:07
Die is wel vet. Niet heel goed, wel vet . *kuchInfernokuch*

Wat is jouw favoriete Sorcery aller tijden?

Haha helemaal waar! Maar toen, in combinatie met het plaatje, maakte het enorme indruk op me!
Waus
7 jaren geleden

Fixed een nieuwe hand, creëert meer mana als je verdubbelaars hebt en bied graveyard hate. Geeft opponents een nieuwe hand dat voordelen en nadelen heeft, omdat je hun goede kaarten laat weg schudden of juist laat drawen. Helpt tevens iemand zonder kaarten op hand weer mee te doen aan het spel

-Broken beyond repair, it's a love hate tragedy
 bijgewerkt door Waus 7 jaren geleden
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Ja, dat is een erg gave kaart . Wie heeft er nog meer een favoriete sorcery?
Blizzardfox
7 jaren geleden
Mijn Favoriete Sorcery is toch echt wel Past in Flames na de Rework van Modern Masters! Past in Flames ziet er mooier uit en is voor mij alleen maar meer gewild in mijn decks leuke ability's en ja.. de art prachtig!
RadioDragon
7 jaren geleden
Villainous Wealth is mijn absolute favoriet! een van de voornaamste redenen dat ik zo enorm van de sultai kleuren houdt in EDH ^-^
FinlayDaG33k
7 jaren geleden
@RadioDragon: misschien leuk met elfjes? lekker veel mana tappen en dan ineens iedereen keihard vanachter nemen haha

mijn favoriet is denk ik toch wel:
[ka]The Ultimate Nightmare of Wizards of the Coast® Customer Service[/ka]

Ik bedoel, wat is er nou leuker dan iemand vol in het gezicht laten schmacken door de Wizards of the Coast® Customer Service xD
 bijgewerkt door FinlayDaG33k 7 jaren geleden
IAmAC00kie
7 jaren geleden
@FinlayDaG33k: haha, die kende ik nog niet! Briljante kaart

Mijn favoriet is Stolen Identity. Geweldige kaart in combinatie met creatures die unblockable zijn, levert vaak een paar geweldige kopietjes van lastige kaarten van tegenstanders op.

nederland439
7 jaren geleden
Mijn favoriet is Treasure Cruise, blijft een top kaart!
merc1
7 jaren geleden

Nostalgie denk ik
 bijgewerkt door merc1 7 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1652584891
0.0192 seconds for 53 queries (168.8kb)
0.0415 seconds to render