Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Favoriete Sorcery aller tijden :)

rwernsen
7 jaren geleden
In dit lijstje kan Jokulhaups niet ontbreken. Een traditionele kaart waarna de helft van de tafel in huilen uitbarst.
 bijgewerkt door rwernsen 7 jaren geleden
WizardGarm
7 jaren geleden
Mijn keuze valt op Mind's Desire vanwege het mogelijke fantastische of juist teleurstellende resultaat, het liefst gecast met een Storm count van 5 of meer uiteraard. Ik houd tevens van enorme spells casten, dus je kunt er zelfs op inspelen door een goed getimede Brainstorm en dan je dure spell bovenop leggen! Een leuke kaart naar mijn mening, die sterk KAN zijn, maar niet broken is.
beany
7 jaren geleden
hoe kan je met Brainstorm een kaart bovenop leggen als je door de Mind's Desire je deck moet shuffelen voor je de top kaart exiled?
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Dat kan ook niet, maar daar had hij vast even niet aan gedacht, of hij heeft Mind's Desire altijd verkeerd gespeeld
WizardGarm
7 jaren geleden
Klopt, even niet aan gedacht, tevens "cheat"ik soms met Mind's Desire om tijd te besparen, 5+ keer tussendoor shuffelen terwijl de library toch al meestal random ligt is wat tijdrovend...Brainstorm was echter een slecht voorbeeld...my bad - bedacht het eigenlijk ter plekke, het deck waarin Mind's Desire zit speelt geen Brainstorm
Gijsneus
7 jaren geleden
Ik kies voor Epic Experiment. daar heb ik toch al wat leuke EDH potten mee gehad, met de nadruk op ik. En ik cast dan een zwik van de hiervoor genoemde RU sorceries voor niets

Worldfire is al genoemd maar ook fantastisch. Helaas (of juist gelukkig) niet speelbaar in edh maar in een budget modern deck is dit prachtig om te spelen.

Als laatste wil ik toch Armageddon noemen. Laatst dit in edh gespeeld en dat leverde een gespannen avond op.

Nu ik dit zo terug lees lijkt het net of ik een gruwel van een edh speler ben...
 bijgewerkt door Gijsneus 7 jaren geleden
Doyle
7 jaren geleden
Quote:
Nu ik dit zo terug lees lijkt het net of ik een gruwel van een edh speler ben...

Waarom denk je dat ik niet graag EDH speel?
Gijsneus
7 jaren geleden
Quote:
Doyle 11-02-2017 om 10:58
Quote:

Waarom denk je dat ik niet graag EDH speel?

Heb ook zat lieve decks hoor
beany
7 jaren geleden
dat ligt geheel aan je speelgroep bij ons spelen we geen (mass) land removal omdat het het spelen te erg tegen gaat
en dan heb je boze mensen en casual is toch meer voor de fun dan het irriteren van je tegenstander (bij ons tenminste)
MagnusMagicus
7 jaren geleden
De Armageddon in zijn deck is ook meer thematisch, als hij ze vaker zou spelen zou ik hem heel streng aankijken .
SimonVanHoudt
7 jaren geleden
Mijn Favoriete sorcery heeft een Cycle, dus omdat ik niet kan kiezen zet ik ze maar allemaal neer. Time rifts zijn cool!

Chronomantic Escape
Reality Strobe
Festering March
Arc Blade
Cyclical Evolution

Samen met: Clockspinning
Dordledum
7 jaren geleden
Als we het over cycli hebben, ben ik trouwens ook erg groot fan van de "tempts", zoals Tempt with Discovery.
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Ik heb ondertussen Spelltwine op m'n want lijst gezet . Ik heb die vroeger vaker overwogen, maar altijd dismissed. Nu ga ik hem denk ik in 3 decks spelen, er MOET gewoon wat gaafs uit gaan komen .
Panoramix
7 jaren geleden
Altijd wel fan van Promise of Power geweest. 5 mana en 5 levens voor 5 kaarten. Als je de kaart later in het (commander) spel pakt en dus meer mana tot je beschikking hebt, nog een mooie grote demon in het spel voor de entwine cost.
Blasty
7 jaren geleden
Dit zijn mijn twee favoriete sorceries:

Kodama's Reach en Cultivate

Onmisbaar in groene casual decks!
Left4Doner
7 jaren geleden
Army of the Damned
Want het recreëren van een epische zombie apocalypse is gewoon te leuk. Speaking of Zombie Apocalypse.....
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Iemand nog een favoriete sorcery?
EnchantedBunny
7 jaren geleden
Denk dat ik het meest fan ben van Switcheroo. Niet zo sterk, maar de naam, art en het effect zijn geweldig.
LegoRobster
7 jaren geleden
Mijn favoriete sorcery? Thoughtseize. Zodat jij de jouwe nooit kan spelen
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Hahaha!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1480733416
0.0143 seconds for 49 queries (164.87kb)
0.0349 seconds to render