Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander zwart, blauw & groen

Wodi!
4 jaren geleden
Ik ben een terugkeer in Magic aan het maken (rond weatherlight gestopt). Dus het hele commander is redelijk nieuw. Ik had nog wat kaarten liggen en heb wat nieuwe dingen getrokken en nu zou ik wel een zwart, blauw & groen commander deck willen bouwen. Maar ik heb geen idee wat leuke commanders zijn. Iemand een suggestie?
Dordledum
4 jaren geleden
Volgens mij zijn dit dan je opties:

https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/query?types=Legendary+creature&blue=1&black=1&green=1&coloring=exact-exclude&tab=singles&variant=foil

Damia, Sage of Stone en Muldrotha, the Gravetide zijn populair.

Er zijn nog een paar opties die je kan gebruiken, als je de juiste Partner's combineert en bijvoorbeeld kaarten als Tasigur, the Golden Fang, die met bovenstaande search niet naar boven komen.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
Sunitram
4 jaren geleden
Ik ben zelf wel fan van Volrath, the Shapestealer
robbertvanderkleij
4 jaren geleden
Ik denk dat je de beste (en één van de leukste) 3 kleurencombinaties gekozen hebt.

Je kan uit dit lijstje kiezen:
https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/query?types=Legendary+creature&blue=1&black=1&green=1&coloring=exact-identity&tab=singles&display=group&variant=nonfoil
Hier moet wel bijgezegd worden dat Leovold gebanned is in commander.

Als ik een tip zou moeten geven, zou ik voor Yarok, the Desecrated gaan. Hij is zelf duur, maar je kan relatief goedkoop een leuk commanderdeck met hem maken. Er zijn een hele hoop leuke commons en uncommons die goed met hem werken.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik kan hier weinig aan toevoegen, behalve: kies een Commander, maak een deck met je kaarten en post het hier op de Bazaar, en dan zullen we je wat tips geven voor wat wel en niet werkt, handige kaarten die je mist en coole combo's die het deck gaver kunnen maken
Franco
4 jaren geleden
Yarok is top
Wodi!
4 jaren geleden
Bedankt voor de tips. Ik had eigenlijk veel meer opties verwacht (met de hoeveelheid kaarten die ik de afgelopen 20jaar gemist heb), maar dit scheelt. Ik ga eens goed kijken wat de opties zijn.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Er zijn HEEL veel legendary creatures, maar het aantal 3-kleuren Commanders in de "wedges" (dat is een kleur samen met zijn twee enemies, in jouw geval zijn en de enemies van ) is nog relatief laag .

De kleurencombinatie heet trouwens "Sultai", naar de Khans of Tarkir clan.

In de links hierboven vind je degene die in de mana cost hebben, maar als een legendary creature is, maar in de tekstbox de symbolen en heeft, dan mag je ook alledrie de kleuren gebruiken in je deck. Maar dat is alleen Tasigur, the Golden Fang voor Sultai.

De andere zal ik ook nog even opnoemen
Muldrotha, the Gravetide, Yarok, the Desecrated, Sidisi, Brood Tyrant, Kadena, Slinking Sorcerer, The Mimeoplasm, Damia, Sage of Stone, Volrath, the Shapestealer, Rayami, First of the Fallen, en Vorosh, the Hunter.

En zoals gemeld, is Leovold, Emissary of Trest banned in Commander, wat inhoudt dat je de kaart helemaal niet mag spelen. Niet als Commander, en ook niet in je deck.

En het woord Partner is ook gevallen. Dat zijn legendary creatures waarvan je er 2 tegelijk als Commander mag hebben. Je zou deze combinaties kunnen spelen:

Silas Renn, Seeker Adept + Reyhan, Last of the Abzan
Silas Renn, Seeker Adept + Thrasios, Triton Hero
Silas Renn, Seeker Adept + Kydele, Chosen of Kruphix
Ikra Shidiqi, the Usurper + Thrasios, Triton Hero
Ikra Shidiqi, the Usurper + Kydele, Chosen of Kruphix
Ikra Shidiqi, the Usurper + Silas Renn, Seeker Adept
Reyhan, Last of the Abzan + Thrasios, Triton Hero
Reyhan, Last of the Abzan + Kydele, Chosen of Kruphix
Wodi!
4 jaren geleden
Bedankt voor de uitleg
 bijgewerkt door Wodi! 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Graag gedaan! We zien ook graag je deck tegemoet! Je kunt die op de Bazaar invoeren, en dan gaan we allemaal lappen teksten typen om je verder te helpen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1898497915
0.0132 seconds for 29 queries (72.17kb)
0.0327 seconds to render