Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik ben een terugkeer in Magic aan het maken (rond weatherlight gestopt). Dus het hele commander is redelijk nieuw. Ik had nog wat kaarten liggen en heb wat nieuwe dingen getrokken en nu zou ik wel een zwart, blauw & groen commander deck willen bouwen. Maar ik heb geen idee wat leuke commanders zijn. Iemand een suggestie?
Er zijn nog een paar opties die je kan gebruiken, als je de juiste Partner's combineert en bijvoorbeeld kaarten als Tasigur, the Golden Fang, die met bovenstaande search niet naar boven komen.
Als ik een tip zou moeten geven, zou ik voor Yarok, the Desecrated gaan. Hij is zelf duur, maar je kan relatief goedkoop een leuk commanderdeck met hem maken. Er zijn een hele hoop leuke commons en uncommons die goed met hem werken.
Ik kan hier weinig aan toevoegen, behalve: kies een Commander, maak een deck met je kaarten en post het hier op de Bazaar, en dan zullen we je wat tips geven voor wat wel en niet werkt, handige kaarten die je mist en coole combo's die het deck gaver kunnen maken
Bedankt voor de tips. Ik had eigenlijk veel meer opties verwacht (met de hoeveelheid kaarten die ik de afgelopen 20jaar gemist heb), maar dit scheelt. Ik ga eens goed kijken wat de opties zijn.
Er zijn HEEL veel legendary creatures, maar het aantal 3-kleuren Commanders in de "wedges" (dat is een kleur samen met zijn twee enemies, in jouw geval zijn en de enemies van ) is nog relatief laag .
De kleurencombinatie heet trouwens "Sultai", naar de Khans of Tarkir clan.
In de links hierboven vind je degene die in de mana cost hebben, maar als een legendary creature is, maar in de tekstbox de symbolen en heeft, dan mag je ook alledrie de kleuren gebruiken in je deck. Maar dat is alleen Tasigur, the Golden Fang voor Sultai.
En zoals gemeld, is Leovold, Emissary of Trest banned in Commander, wat inhoudt dat je de kaart helemaal niet mag spelen. Niet als Commander, en ook niet in je deck.
En het woord Partner is ook gevallen. Dat zijn legendary creatures waarvan je er 2 tegelijk als Commander mag hebben. Je zou deze combinaties kunnen spelen:
Graag gedaan! We zien ook graag je deck tegemoet! Je kunt die op de Bazaar invoeren, en dan gaan we allemaal lappen teksten typen om je verder te helpen