Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Win 1 van de 50 Gatecrash prijzen!

Deanfransen
11 jaren geleden
Wanneer weet je of je gewonnen hebt met deze random actie ?

Groeten
Krabbel
11 jaren geleden
Quote:
Deanfransen 22-01-2013 om 21:09
Wanneer weet je of je gewonnen hebt met deze random actie ?

Groeten

als je je pakketje binnenkrijgt of opgehaald hebt en er een awesome prijs in zit=)
ebonpraetor
11 jaren geleden
Of als je het ophaalt in de winkel en de stapel groter is dan je verwacht...
Krabbel
11 jaren geleden
Quote:
ebonpraetor 22-01-2013 om 21:25
Of als je het ophaalt in de winkel en de stapel groter is dan je verwacht...

Dat is ie bij mij altijd=p
derooy89
11 jaren geleden
ok nog even vragen stel ik plaats een bestelling, en er zit gc stuf in maar ook andere telt dan ook voor meedingen naar de prijzen?
Ralf
11 jaren geleden
Quote:
derooy89 23-01-2013 om 16:27
ok nog even vragen stel ik plaats een bestelling, en er zit gc stuf in maar ook andere telt dan ook voor meedingen naar de prijzen?

Uiteraard, als er maar minimaal 10 euro Gatecrash producten of minimaal 10 euro losse kaarten van Gatecrash zitten!
derooy89
11 jaren geleden
top! dan weet ik nog genoeg, snel me bestelling plaatsen voor sommige kaarten skyrocket zullen gaan
dankje voor het snelle antwoord
AmorFati666
11 jaren geleden
Worden meerdere bestellingen meegeteld zodat de win kans groter is?
Yetti
11 jaren geleden
Quote:
- Alleen bestellingen die minimaal 10 euro producten van Gatecrash of 10 euro losse kaarten van Gatecrash bevatten, tellen mee.

Als ik voor 90 euro bestel, maak ik dan 9 keer zoveel kans? \o/
NjitRam
11 jaren geleden
Quote:
Yetti 23-01-2013 om 19:58
Quote:
- Alleen bestellingen die minimaal 10 euro producten van Gatecrash of 10 euro losse kaarten van Gatecrash bevatten, tellen mee.

Als ik voor 90 euro bestel, maak ik dan 9 keer zoveel kans? \o/

Als je er 9 losse bestellingen van maakt en graag 9x verzendkosten betaalt dan wel uiteraard
kv83
11 jaren geleden
Als ik de regels goed begrijp zelfs dan niet
volantynys
11 jaren geleden
1 per persoon
Ralf
11 jaren geleden
Zoals kv83 al aangaf: als je meerdere bestellingen doet wordt de kans op het winnen van een prijs niet groter!
Twigwalker
11 jaren geleden
Denken jullie dat de foil prijzen en aantallen ook online staan voor 1 februari?
Ralf
11 jaren geleden
De foil prijzen vermoedelijk wel, voorraad vermoedelijk nog niet.
Timtc
11 jaren geleden
Super Nice,

Gatecrash is in de preview al een leuke serie vooral omdat Boros er terug in zit!
supercalgonman
11 jaren geleden
Zeer goede actie !

Alleen ik zit een beetje met geld problemen (Zakgeld). Ik hoop dat ik snel een bijbaantje krijg. Want anders kan ik niet veel Magic kaarten kopen.

Ben wel benieuwd hoe goed Dimir of Orzhov worden :-)
derooy89
11 jaren geleden
zakgeld... dat klinkt goed en takke lang geleden...
komt vanzelf en tis niet voor niks een ruil kaart spel
Legend
11 jaren geleden
Bestelling nu binnengedaan! Vorige keer duurde het twee dagen voordat de betaling aankwam, waardoor het te laat was voor de wedstrijd. Hopelijk komt het deze keer in orde en maak ik kans.

Vraagje: Stel dat je bv. 10€ aan losse Gatecrash kaarten spendeert. De verzendkosten zullen dan beperkt zijn, aangezien de bestelling niet zwaar is. Kun je dan geen kans meer maken op een 'grotere' prijs, of worden de verzendkosten gratis aangepast?

Mijn verzendkosten zijn al gemaximaliseerd, dus is dit geen probleem voor mij, maar ik vraag het me wel af...
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Prijzen worden willekeurig verdeeld en de Bazaar neemt extra bezorgkosten voor hun rekening als die er zijn .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 88 posts
  • Laatste post FerryK 11 jaren geleden
  • Gemaakt door Ralf 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1029608748
0.0229 seconds for 47 queries (183.95kb)
0.0744 seconds to render