Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ook in het side menu staat het aangegeven menu op Community, maar het menu is gevuld met de knoppen van Navigation. Ik moet weer wisselen tussen Navigation en Community voor deze correct wordt geladen.
ja hier heb ik ook nog last van. elke keer als je naar een andere topic of reactie wil moet je eerst heen en weer switchen tussen navigatie en community. best irritant
op mobiel (apple - safari) wil het menu van het forum nog wel eens het hoofdmenu weergeven, ook al is de derde tab geselecteerd. (volgens mij hierboven ook al eens aangegeven, echter nu de aanvulling dat het bij ij op apple/safari gebeurt.
Ik weet niet of het met de nieuwe site te maken heeft maar kaarten die op voorraad komen waarvan ik het belletje heb aangezet triggeren 4 emails per stuk.
Ik weet niet of het met de nieuwe site te maken heeft maar kaarten die op voorraad komen waarvan ik het belletje heb aangezet triggeren 4 emails per stuk.
Ik zie het ook gespiegeld, maar dat ligt waarschijnlijk aan Safari (Mobile), waar de CSS transform blijkbaar net anders werkt
Yes dit ligt aan backface-visibility: hidden; wat zonder prefix niet gesupport word op safari, en zal met het uitrollen van de volgende ronde fixes mee genomen worden
Bij het lettertype dat de website nu gebruikt ziet de ij er raar uit wanneer deze voorafgegaan wordt door een f, dan wordt de i bij de f getrokken wat een een ongewenste "ligatuur" tot gevolg heeft, voorbeeld fijn. eigenlijk zou de ij ligatuur voorrang moeten krijgen, maar dat snapt de internationale taal van het internet niets van
Het is ook eenvoudig op te lossen met CSS, om zo te voorkomen dat het lettertype ligaturen opneemt in de opmaak, bijvoorbeeld: :root {
font-variant-ligatures: none;
}
Met de nieuwe lay out zie ik nu ook een beoordeling staan van een product. Zo heeft Gift Edition Bundle Innistrad: Crimson Vow een 9.2. Maar ik ben benieuwd: hoe komen jullie aan deze beoordeling?
Ik heb al even gezocht maar kon het niet zo 1, 2, 3 vinden. Is het mogelijk een lijst met kaarten toe te voegen aan je haves net als bij het maken van een nieuw deck?
Ik heb een storing: mijn haves pagina blijft tot in het oneindige autorefreshen waardoor ik mijn kaarten niet kan bijwerken, en Chrome na een tijdje crasht.