Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Website updates and feedback

jelmerz77
3 jaren geleden
En bij Haves & Wants op de bomspot zijn de set symbooltjes verdwenen.
dionytadema
3 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Kan ik dat misschien ook ergens uitzetten? Ik krijg niet alleen tokens voorgesteld maar ruim 160 andere spells, soms ook uit hele andere kleuren dan mijn commander!? heel irritant en nutteloos

Op dit moment nog niet, bedankt voor je feedback, bij een van je decks lijkt er inderdaad wat fout te gaan

De tokens die bij een deck worden weergegeven worden op de zelfde manier opgehaald als op de product pagina, het lijkt er op dat de Dungeon kaarten in je sideboard aan alle kaarten met venture into the dungeon zijn gelinkt wat het grote aantal tokens verklaard. Ik zal deze morgen handmatig unlinken omdat nietmand al die kaarten bij een dungeon kaart verwacht, dat zou het op moeten lossen
SceneFizza
3 jaren geleden
Nieuwe layout is erg clean en degelijk.
De logootjes zien er strakker uit.
Het het zal even wennen worden.
Dordledum
3 jaren geleden
Het nieuwe lettertype is heel prettig op de mobiel. Top. Verder het volste vertrouwen dat de kinderziektes er uit worden gefilterd. Goed bezig!
maus
3 jaren geleden
Ziet er goed uit!! Lekker bezig bom personeel
SceneFizza
3 jaren geleden
Nieuwe layout is erg clean en degelijk.
De logootjes zien er strakker uit.
Het het zal even wennen worden.

Precies, kinderziektes heb je altijd met dit soort gebeuren.
De tekst van me vorige bericht is bv niet verdwenen en staat ook dit bericht er op.
Flut123
3 jaren geleden
Ik zag ook dat de gratis verzending van 125 naar 50 euro is veranderd, voor de rest vind ik het een mooie nieuwe layout!
Justian2002
3 jaren geleden
Quote:
14 uren geleden
De kaartlinkjes doen het ook nog niet, check mijn BoMspot maar. Eerst was het alleen de ZNR en 2XM Boxtopper variant maar nu is het alles, zo lijkt het wel.

Enkel de ‘geen voorkeur’ linkjes werken nu fatsoenlijk inderdaad! Als ik nu een specifieke set zoek, komt er ||| achter de kaart te staan, en het maakt niet uit welke set ik gekozen heb! Hierdoor verwijzen ze altijd naar de ‘algemene’ kaart

Voorbeeld:
Fyndhorn Elves (geen voorkeur)
Fyndhorn Elves (Ice Age)
Fyndhorn Elves (Commander Legends)
 bijgewerkt door Justian2002 3 jaren geleden
Justian2002
3 jaren geleden
(Ik wilde mijn vorige bericht bewerken, maar op tablet kan ik de tekst editor niet meer scrollen...)

Nog een dingetje: iig op mijn ipad lijkt het net alsof alle forumtopics nu gepint zijn (overal staat een pin symbool achter)
 bijgewerkt door Justian2002 3 jaren geleden
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Die linkjes had ik ook gezien en daar wordt aan gewerkt. Maar meldt issues vooral, de developer kijkt mee
BluezamX
3 jaren geleden
Op mobiel (Android, Chrome) word ik naar de top van de pagina gestuurd als ik een kaart "preview" aanklik zoals dit: Annul

Ook in het side menu staat het aangegeven menu op Community, maar het menu is gevuld met de knoppen van Navigation. Ik moet weer wisselen tussen Navigation en Community voor deze correct wordt geladen.
thegeertfiles
3 jaren geleden
Als ik op de desktop site bij een product (bijv: Gamegenic Prime Ring-Binder Black) op plaatje 2 t/m x druk dan selecteert de site ze wel maar plaatje 1 blijft in beeld staan.

Verder ziet de site er mooi uit
debeterepeter
3 jaren geleden
Quote:
17 uren geleden
Quote:
18 uren geleden
Kan ik dat misschien ook ergens uitzetten? Ik krijg niet alleen tokens voorgesteld maar ruim 160 andere spells, soms ook uit hele andere kleuren dan mijn commander!? heel irritant en nutteloos

Op dit moment nog niet, bedankt voor je feedback, bij een van je decks lijkt er inderdaad wat fout te gaan

De tokens die bij een deck worden weergegeven worden op de zelfde manier opgehaald als op de product pagina, het lijkt er op dat de Dungeon kaarten in je sideboard aan alle kaarten met venture into the dungeon zijn gelinkt wat het grote aantal tokens verklaard. Ik zal deze morgen handmatig unlinken omdat nietmand al die kaarten bij een dungeon kaart verwacht, dat zou het op moeten lossen

Het zit (bij mij) inderdaad alleen in de Adventures set. Zo te zien zijn jullie al bezig geweest. Er staan nog maar een paar onverwachte spells bij. Dat is al een stuk overzichtelijker thnx!
axlar
3 jaren geleden
Quote:
18 uren geleden
Quote:
23 uren geleden
Een nieuwe feature is trouwens Suggested tokens bij je deck!

Check het eens bij mijn deck

Volgens mij moeten er zombie tokens worden toegevoegd ..

Eens met de mogelijkheid het uit te zetten:
Als je zo'n token bijvoorbeeld in je sideboard hebt staan, staan ze nog steeds als voorgesteld. Zou mooi zijn als je het voorstel uit kan zetten. Al zal de bazaar het als "sales opportunity" beschouwen...
dionytadema
3 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Het zit (bij mij) inderdaad alleen in de Adventures set. Zo te zien zijn jullie al bezig geweest. Er staan nog maar een paar onverwachte spells bij. Dat is al een stuk overzichtelijker thnx!

Yes, in een latere update zullen er nog wat meer verdwijnen (kaarten die geen tokens zijn zoals combo's) en zullen reminder cards zoals Foretell card en Dungeon of the Mad Mage ook maar 1x weer gegeven worden

-edit
De update is uitgerold
 bijgewerkt door dionytadema 3 jaren geleden
jelmerz77
3 jaren geleden
Iedere keer als ik op een link of pagina klik trekt het scherm naar links weg.
Dit lijkt heel raar / onstabiel.

Hebben meer mensen dit? De browser in kwestie is Chrome.
 bijgewerkt door jelmerz77 3 jaren geleden
SceneFizza
3 jaren geleden
Berichten schrijven is lastiger, aangezien je de geschreven tekst niet meer kan verplaatsen in het scherm.

Zegmaar het scrollen als je meerdere alinia's schrijft, of lange zinnen, zegmaar.

Ik weet dat dit voorheen wel kon, dus wellicht een aandachtspuntje.

Dit is hier in de chat en ook bij het versturen van berichten. Zeker voor mobiel gebruikers, als ik, best handig als je de tekst nog even kan teruglezen en controleren op spelfoyten.
SceneFizza
3 jaren geleden
Wanneer ik via een textvlak in mijn wants kaarten zoek, slaat de boel op hol als er geen match is.
SceneFizza
3 jaren geleden
De darkmodus op mobiel werkt echt super goed voor de nieuwe site. Dat is een groot pluspunt
Blasty
3 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Wanneer ik via een textvlak in mijn wants kaarten zoek, slaat de boel op hol als er geen match is.

Ik zie dit ook, het scherm komt in een reload loop nadat je een tekst filtert die niet voorkomt in je wants.

Quote:
4 uren geleden
De darkmodus op mobiel werkt echt super goed voor de nieuwe site. Dat is een groot pluspunt

Hoe zet je dark mode aan? Ik zie geen instelling in de mobiele site voorkeuren, mijn firefox (android) staat wel op dark.
 bijgewerkt door Blasty 3 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1398242878
0.059 seconds for 48 queries (153.93kb)
0.0822 seconds to render