Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Acties

Jesphurr
5 jaren geleden
Hoi allen,

Vandaag is het nieuwe promo pack uitgekomen en deze kun je bestellingen vanaf 75 euro gratis krijgen. Helemaal top natuurlijk.

Dit is natuurlijk vooral geweldig voor mensen die 23 mei om 19:00 een bestelling van meer dan deze 75 euro hebben geplaatst en dan dus misgrijpen... Dit omdat de actie pas geldig is vanaf 24 mei 00:00.

Mijn vraag/opmerking is dan ook:
Jullie verzenden bestellingen nog dezelfde dag mits deze voor 16:00 geplaatst&betaald zijn. Dat wil zeggen dat alles hierna niet meer verwerkt gaat worden en pas een dag later wordt opgepakt. Nu gelden acties (zover ik ze heb gezien) consequent pas vanaf 00:00. In andere woorden, je wordt ontmoedigd om te bestellen na 16:00 want misschien is er een dag later wel een actie?!? De bestelling wordt toch op dezelfde dag verzonden, of je nou rustig op je dooie gemakje thuis in de avond lekker wilt shoppen, of wanneer je gehaast in je koffiepauze op het werk even een en ander besteld.

Verzoek: acties laten gelden vanaf het moment er op een dag niet meer besteld kan worden ipv 00:00 die nacht.

Hopelijk kunnen jullie je hierin vinden en graag hoor ik wat andere mensen hierover denken. 75 euro is best wat geld voor veel mensen en een gratis promo missen is dan redelijk zuur.
BluezamX
5 jaren geleden
Veel winkels doen dit, onaangekondigd een actie beginnen die een week of zo duurt. Dan is het vaak "Je hebt gister betaalt? Jammer!", en dat is in principe hun goed recht als winkel. Tenslotte, als de Bazaar nu een actie schema zou uploaden met alle kortingen die de komende maanden komen, zouden er buiten die kortingsweken weinig producten verkocht worden.

Dan heb je de optie om ofwel te wachten met je bestelling tot een actie (wat lang kan duren), of het risico te nemen om wat te bestellen en dan erachter te komen dat je net misgrijpt. Ik ben het echter wel met je eens dat de verzendtijd van 16:00 goed inbegrepen kan worden met acties, want nu vis je twee keer mis.

Je kan eventueel proberen een mailtje naar de Bazaar te sturen met de vraag erbij of je het nog kan krijgen, wellicht maken ze een uitzondering.
Thedouwegames
5 jaren geleden
klopt ik had de dag voor de boosteractie ook om 19:00 een bestelling geplaatst waarvoor ik boosters zou krijgen. Jammer, maar het is gewoon zo.
Jesphurr
5 jaren geleden
Dit begrijp ik heel goed, ware het niet dat je bij de meeste van deze winkels gewoon tot in de avonduren kunt bestellen.

Ik leg me er ook volledig bij neer dat dit het feit is, maar mocht het veranderd kunnen worden is dit natuurlijk mooi.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Hoi Jesper,

Ik snap dat dit vervelend is, maar er is nu eenmaal een grens. Want je kunt exact ditzelfde zeggen over de dag of de week ervoor . We hebben hiervoor gekozen, en de ene keer zit je er wel bij en de andere keer niet .

Jesphurr
5 jaren geleden
Quote:
27 minuten geleden
Hoi Jesper,

Ik snap dat dit vervelend is, maar er is nu eenmaal een grens. Want je kunt exact ditzelfde zeggen over de dag of de week ervoor . We hebben hiervoor gekozen, en de ene keer zit je er wel bij en de andere keer niet .

Helder, mag van mij dit topic ook dicht
Info
  • 6 posts
  • Laatste post Jesphurr 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Jesphurr 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1799648564
0.0088 seconds for 23 queries (42.71kb)
0.0296 seconds to render