Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Oefenen voor GP Utrecht 16-17 maart 2013

MagnusMagicus
12 jaren geleden
Klinkt als veel werk...is dat de moeite waard?

Is het de bedoeling om een leuke dag te hebben, maar niet geheel onbeslagen ten ijs te komen, of wil je gaan drillen om te winnen? In het eerste geval wil ik wel meedoen .
Zoockey
12 jaren geleden
Voor mij wordt het mn eerste GP. Ik wil eigenlijk wel voor de winst gaan daar! En met Reinier en Elwin als teamgenoten ga ik er sowieso wel veel van leren =)
Jeff
12 jaren geleden
Ik heb natuurlijk niet de illusie dat wij serieus voor de winst kunnen gaan, maar ik wil erg graag dag 2 halen en ik denk dat dat alleen mogelijk is als je het 'trainen' serieus aanpakt. Wat ik voorstelde over pools openen, decks bouwen, doorgeven aan ander team, bouwen en bespreken hoeven we natuurlijk niet altijd en met iedereen te doen, maar ik wil het zeker een keertje proberen!
Zoockey
12 jaren geleden
Ik ben er bij Jeff! En ik denk dat Reinier en Elwin ook wel mee willen doen.
Twigwalker
12 jaren geleden
Ik denk Claudia, Liam en ik er ook veel van kunnen leren dus het lijkt me leuk om eraan mee te doen =)
Krabbel
12 jaren geleden
Ik denk dat ik ook wel ga, waarschijnlijk met Luc en Wim T/Jeff(andere Jeff=p) even kijken hoe en wat=)(wanneer is t btw, linkje doet vaag op m'n iPod=))
 bijgewerkt door Krabbel 12 jaren geleden
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Staat ook in de titel . 16 en 17 maart 2013.
Krabbel
12 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 27-10-2012 om 22:59
Staat ook in de titel . 16 en 17 maart 2013.

hmm. right. Lezen is moeilijk, mkay?=p
marcoboth
12 jaren geleden
De oefening is wel deels drillen, zoals Jeff al zegt is winnen onwaarschijnlijk, maar voor dag 2 kunnen we wel gaan. Daarnaast is het op zich al heel leerzaam om zo samen voor te bereiden.

Een beetje oefening maakt de dag ook leuker volgens mij. Je hebt maar een beperkte tijd om alle decks te bouwen. Zonder oefening zal dat stroef verlopen en weet je minder goed wat de juiste archetypes zijn om te bouwen. Daarnaast zullen er wel wat nieuwe ontstaan uit zoveel boosters.
Twigwalker
12 jaren geleden
Voor diegene die erover denken om mee te gaan doen met de GP, maar drillen wel erg ver vinden gaan. Hier zijn wat basic tips voor het bouwen van een sealed deck. An Introduction to Sealed Deck Het is een artikel van Nate Price op magicthegathering.com en kan erg leerzaam zijn als je nog niet zo bekend bent met het bouwen van een sealed deck.
MB070
12 jaren geleden
Je hebt maar een uur voor deckconstructie. Je moet in die tijd niet 1, maar 3 decks bouwen, inclusief sideboard. Dan moet je het deck ook nog registreren op een decklist. Tijdens het bouwen zal je nog moeten overleggen. Dat is een heel strakke klok en het kan geen kwaad om dat goed te oefenen. Het vraagt volgens mij best veel van een team om 3 speelbare decks te bouwen.
Oefening in het limited formaat hoeft niet eens zo'n probleem te zijn, er worden genoeg prereleases, drafts etc gespeeld.

Bovendien is het een nieuw formaat en lijkt het mij handig om daar wat praktijkervaring mee op te doen.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ik heb wel interesse om mee te gaan naar de GP. En ik wil ook wel testen .
Zoockey
12 jaren geleden
Woensdag 14 november in de avond afspreken voor de eerste oefensessie?
Of maandag 12 november 's avonds?
 bijgewerkt door Zoockey 12 jaren geleden
MagnusMagicus
12 jaren geleden
We gingen toch in januari pas testen?
Zoockey
12 jaren geleden
Waarom zouden we niet al eerder beginnen?
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Waarom wel?
MB070
12 jaren geleden
Hoe werkt het eigenlijk met byes in teamverband. Je moet 400 planeswalker punten hebben om voor 1 bye in aanmerking te komen. Ik neem aan dat heel het team nu minimaal 400 PW-points moet hebben om hiervoor in aanmerking te komen?
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Dat lijkt me niet zo'n probleem, ik heb er al 396 .

Edit: Oh crap...da's lifetime...ik denk dat ze Seasonal bedoelen? Dan maar 31
 bijgewerkt door MagnusMagicus 12 jaren geleden
Zoockey
12 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 29-10-2012 om 12:54
Waarom wel?

Omdat het leuk is en ik en misschien ook anderen graag zo ver mogelijk wil komen?
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Quote:
Ralf 22-10-2012 om 14:30
Nee, vanaf januari gaan we ons bezig houden met oefensessies. Komende woensdag staat in het teken van Modern.

Ah, dit is wat Ralf ervan zei
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 41 posts
  • Laatste post Zoockey 12 jaren geleden
  • Gemaakt door surial 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1519766455
0.0122 seconds for 37 queries (177.45kb)
0.0331 seconds to render