Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Oh met Horizon Canopy ben ik super blij. Die had ik nog nodig. Gelukkig ook weer als rare dat zal de prijs hopelijk wat laten dalen.
En wat een mooi dragon cycle. Heel erg benieuwd naar de andere spoilers, dit is een mooi begin.
Mooi spul allemaal. Vooral geïnteresseerd in de commands, landjes, Mana Drain en Consecrated Sphinx. De rest wordt ik niet direct warm van. Zal wel een doos kopen om mee te draften denk ik. Maar geen 4 dozen zoals bij eerdere Masters sets.
Mijn tactiek is meestal om veel te kopen van dit soort sets en bijna niets van de reguliere. Dat ruil ik dan bij. Maar dit keer vind ik Ixalan interessanter dan Iconic Masters.
Leuke lijst darksoul, dat bevredigt de nieuwsgierigheid wel. Maar heb wel geen wauw gevoel als ik het overloop. Zou zelf ook eerder een Ixalan box kopen. Het zijn de piraten die het voor mij doen