Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Op zoek naar kaarten met unblockable of cipher

robindeschepper
11 jaren geleden
Beste community,

Ik was eens wat kaarten aan het lezen en vond een leuke eigenschap, cipher. Correct me if I'm wrong maar volgens mij werken ze zo: Je kan ze casten en daarna exilen en aan een creature hangen. Als dit creature dan combat damage doet wordt het effect opnieuw uitgevoerd.

Ik wil hiermee een blauw zwart deck maken met lage mana cost en heel veel leuke cipher effecten en unblockable creatures. Natuurlijk ook gewone blauwe en zwarte kaarten maar dit zou wel de kern van het deck moeten zijn die de andere kaarten versterkt.

Kennen jullie toevallig leuke cipher kaarten of unblockable creatures? Liefst lage kost. Laat me ook maar weten wat je van het idee vind

Signed, Robin.
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Je hebt de ability goed begrepen. Check de Cipher pagina voor de zekerheid ook nog even .

Laten we eens beginnen met: alle kaarten met Cipher.

Een aantal unblockable creatures: AEther Figment, AEtherling, Cephalid Pathmage, Creeping Tar Pit (daar kun je ook iets onder Cipheren! Maak er een creature van, cast een Cipher spell, encode die op de Pit en hij blijft gewoon encoded als hij stopt met een creature zijn), Dimir Infiltrator, Dimir Keyrune (zelfde verhaal als de Tar Pit), Escape Artist, Ferropede, Hada Spy Patrol, Invisible Stalker (erg goed), Latch Seeker, Metathran Soldier, Neurok Invisimancer, Ogre Marauder, Phantom Warrior, Rogue's Passage, Soulsworn Spirit, Tormented Soul, Trespassing Souleater, Veiling Oddity.

En er zijn er nog veel meer, maar dit zijn de goedkoopste (ok, AEtherling niet, maar die is heel nieuw ). Ook heb je kaarten als Artful Dodge, zodat je niet perse met deze creatures hoeft te spelen.

En denk ook eens aan kaarten die triggeren als je een speler combat damage doet, zoals Coastal Piracy, Curiosity, Arm with AEther, Larceny, Ophidian Eye, Quietus Spike, Sigil of Sleep en natuurlijk de zwaarden: Sword of Fire and Ice en consorten.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 11 jaren geleden
Twigwalker
11 jaren geleden
Invisible Stalker lijkt me perfect voor Cipher.
Blasty
11 jaren geleden
Misschien zou je rood kunnen splashen voor Double Strike. Als je die ability aan je unblockable creature toevoegt dan triggert Cipher twee keer per aanval!
Leuke toevoeging is dan natuurlijk Guttersnipe omdat Cipher encoded kaarten letterlijk gecast worden, en de goblin doet dan veel schade
robindeschepper
11 jaren geleden
Magnus, erg bedankt voor al die info!
robindeschepper
11 jaren geleden
Net gemerkt dat ik Sword of Body and Mind heb liggen uit een Scars of Mirrodin booster. Dan heeft die ook z'n plekje gevonden ^^
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1878563177
0.019 seconds for 29 queries (134.5kb)
0.0391 seconds to render