Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik was eens wat kaarten aan het lezen en vond een leuke eigenschap, cipher. Correct me if I'm wrong maar volgens mij werken ze zo: Je kan ze casten en daarna exilen en aan een creature hangen. Als dit creature dan combat damage doet wordt het effect opnieuw uitgevoerd.
Ik wil hiermee een blauw zwart deck maken met lage mana cost en heel veel leuke cipher effecten en unblockable creatures. Natuurlijk ook gewone blauwe en zwarte kaarten maar dit zou wel de kern van het deck moeten zijn die de andere kaarten versterkt.
Kennen jullie toevallig leuke cipher kaarten of unblockable creatures? Liefst lage kost. Laat me ook maar weten wat je van het idee vind
En er zijn er nog veel meer, maar dit zijn de goedkoopste (ok, AEtherling niet, maar die is heel nieuw ). Ook heb je kaarten als Artful Dodge, zodat je niet perse met deze creatures hoeft te spelen.
Misschien zou je rood kunnen splashen voor Double Strike. Als je die ability aan je unblockable creature toevoegt dan triggert Cipher twee keer per aanval!
Leuke toevoeging is dan natuurlijk Guttersnipe omdat Cipher encoded kaarten letterlijk gecast worden, en de goblin doet dan veel schade