Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik zat wat rond te rommelen met kaarten voor een 5-kleuren deck, en toen kwam ik Ice Cave tegen.
Duidelijk een hele irritante kaart als je tegenstander dezelfde kleuren als jou heeft, voor beide kanten.
Maar deze kaart leek me wel hilarisch om te spelen in een 5 kleuren deck, en na wat andere dingen tegen zijn te komen, zou ik graag jullie hulp hebben bij mijn zoektocht naar de kaarten die het meest efficient zijn in een 5 kleuren deck (hoe zwak/irritant/onfun/gimmicky/etc dan ook)
Wat ik tot zover bedacht/gevonden had (en binnenkort hopelijk uitgebreid met jullie hulp), helpt misschien ook om een idee te krijgen van wat ik bedoel (als het er veel worden sorteer ik ze nog wel op abc of card type of iets dergelijks):
Ik heb ooit een deck rondom Ice Cave gehad, in de tijd dat hij net uit was (apocalypse). Ik was toen nogal van de hard/soft locks in die tijd....
Het deck ongeveer: