Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

5-Color gimmicky efficiency

Bertthehulk
9 jaren geleden
Ik zat wat rond te rommelen met kaarten voor een 5-kleuren deck, en toen kwam ik Ice Cave tegen.

Duidelijk een hele irritante kaart als je tegenstander dezelfde kleuren als jou heeft, voor beide kanten.
Maar deze kaart leek me wel hilarisch om te spelen in een 5 kleuren deck, en na wat andere dingen tegen zijn te komen, zou ik graag jullie hulp hebben bij mijn zoektocht naar de kaarten die het meest efficient zijn in een 5 kleuren deck (hoe zwak/irritant/onfun/gimmicky/etc dan ook)

Wat ik tot zover bedacht/gevonden had (en binnenkort hopelijk uitgebreid met jullie hulp), helpt misschien ook om een idee te krijgen van wat ik bedoel (als het er veel worden sorteer ik ze nog wel op abc of card type of iets dergelijks):

Ice Cave
Hedonist's Trove
Noxious Vapors
Global Ruin
Shard Convergence
Conflux (beetje flauw omdat hij van zichzelf al 5 kleuren is natuurlijk, maar gooi m er toch maar tussen voor het idee)
Bringer of the Black Dawn
Bringer of the Blue Dawn
Bringer of the Red Dawn
Bringer of the White Dawn
Bringer of the Green Dawn
Reality Twist
Naked Singularity
Psychic Intrusion
Sen Triplets
All Suns' Dawn
Soul of Ravnica
Spirit of Resistance
Gaea's Balance
Fist of Suns
Earnest Fellowship
Coalition Victory
Nightveil Specter
Ghastly Conscription
Knacksaw Clique
Muse Vessel
[k]Ornate Kanzanshi[/k]
Fiend of the Shadows
Grinning Totem
Thada Adel, Acquisitor
Protective Sphere

Bedankt alvast!

P.S.: kaarten die niet alle 5 kleuren gebruiken maar toch in het straatje passen, zoals Gem of Becoming, verdienen wel een honorable mention vind ik
 bijgewerkt door Bertthehulk 9 jaren geleden
robbertvanderkleij
9 jaren geleden
Ik heb ooit een deck rondom Ice Cave gehad, in de tijd dat hij net uit was (apocalypse). Ik was toen nogal van de hard/soft locks in die tijd....
Het deck ongeveer:
Bertthehulk
9 jaren geleden
Jullie zijn geweldig jongens
LegoRobster
9 jaren geleden
Nightveil Specter schiet mij zo snel teboven.
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Knacksaw Clique, Muse Vessel en Ornate Kanzashi zijn ook wel leuk .
Bertthehulk
9 jaren geleden
Thanks
Heb besloten dat Ghastly Conscription ook telt
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1012234444
0.0114 seconds for 31 queries (86.55kb)
0.0305 seconds to render