Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Ruil community

vanBazel
1 maand geleden
Ik ben ook even minder actief aan t ruilen om dezelfde reden die Veekeren aangeeft. Mijn haves zijn momenteel ook niet up to date, heb een boel meer kaarten dan er staan. Ik ben vaak ook nog enkel op zoek naar (duurdere) landjes wat het soms lastig maakt om tot een goeie ruil te komen. Ik kijk wel vaak nog als ik een ruilpost zie of ik er wat van heb.
TempuranJames
1 maand geleden
Heb naar aanleiding van dit topic toch weer even alles geupdate.

Wellicht komt er toch nog een ruil uit, alhoewel ik in 2024 eigenlijk zo goed als niet aan ruilen ben toegekomen.
Bizzabazza
1 maand geleden
Nee zeker wat veekeren zegt, en dat kan een reden zijn.
En wodi! Snap ik ook dat je ook graag terug communicatie wil.
Maar er zijn er genoeg die hier wel aan willen werken en ik vind het juist zo,n gegeven dat deze site zoveel ruimte geeft aan zijn gebruikers. Zou het jammer vinden dat dit helemaal weg valt.
Cobaltius
1 maand geleden
Ik wou even doorgeven waarom ik zelf niet bezig ben met ruilen.

Als ik een nieuw deck wil, dan koop ik daarvoor gewoon de singles. Ik wil dan niet lang wachten en bezig zijn met de kaarten krijgen. Ik heb een paar keer geruild voor deck upgrades omdat ik het prima vind om daarvoor te wachten. Ik ben tegenwoordig minder bezig met upgrades voor mijn decks en doe dat eigenlijk alleen als ik een koop lijst aan het samen stellen ben voor een nieuw deck en daar nog wat kaarten voor mijn andere decks aan toevoeg.

Voor mij is het bij ruilen ook lastig om kaarten aan te bieden. Omdat ik vooral singles koop heb ik niet zo veel waardevolle kaarten. De ene keer dat ik een hele waardevolle kaart heb getrokken uit een booster (Cyclonic Rift), wou ik er eigenlijk erg snel van af komen. Ik wil geen dure kaarten en dus is het erg lastig om dat weg te ruilen, dus ik heb daarvoor de verkoop lijst gebruikt. Ik heb toen ook meteen veel van de andere kaarten die ik in mijn trade binder had verkocht.
 bijgewerkt door Cobaltius 1 maand geleden
Tancred
1 maand geleden
Ik had zelf nog nooit geruild op dit forum of een ander forum tot nu toe. Ik was echter de boekenkast aan het opruimen en kwam onder andere 10 Duelists uit 1994 tegen. Ik bood deze aan op dit forum voor enkele commons uit mijn wants list of enkele foiled of full art basic land. Ik kreeg een reactie van iemand die wilde ze wel ophalen en had voldoende basic land om de deal te beklinken en zou kijken wat hij had aan commons in mijn wants list. We maaktte een afspraak en hij kwam langs en gaf me een stapel met de meeste van de commons die ik zocht en een dure dubbelland. Ik mocht er ook nog wat full art basic land bij zoeken. Ik had ook nog 4 magic the gathering novels en 6 dungeon en dragon achtige avonturenboeken voor hem. Toen mocht ik nog meer full art basic land uitzoeken.

Uiteindelijk hebben we het volgende geruild; de 10 Duelist, 4 Magic romans en 6 avonturenboekjes tegen een stapeltje commons, een Shattered Sanctum en 50 full art basic land en dan mag ik nog meer kaarten aan hem vragen. Al met al een hele positieve ervaring en ik heb het idee dat we allebij heel blij werden van deze ruil.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 25 posts
  • Laatste post Tancred 1 maand geleden
  • Gemaakt door Bizzabazza 1 maand geleden

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1900446573
0.0114 seconds for 31 queries (56.64kb)
0.2024 seconds to render