Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Ruil community

Bizzabazza
1 maand geleden
Het ruilen op de site is niet zo populair meer.
Of hebben jullie een andere mening ?

Hoe krijgen we het weer meer op het forum? En is daar ook behoefte naar.
Ik mis het wel, was vroeger ook beter en zie het steeds meer afnemen.
Blasty
1 maand geleden
Misschien weet de nieuwe generatie niet hoe post werkt
Luc
1 maand geleden
Voor mij is het vooral de tijdsbesteding en moeite die je er in steekt staat niet in verhouding met de hoeveelheid succesvolle trades.

Ik maak nu eerder gebruik van de verkoop optie om vervolgens hier of op andere sites de kaarten gewoon aan te schaffen.
Jan
1 maand geleden
Quote:
20 minuten geleden
Voor mij is het vooral de tijdsbesteding en moeite die je er in steekt staat niet in verhouding met de hoeveelheid succesvolle trades.

Ik maak nu eerder gebruik van de verkoop optie om vervolgens hier of op andere sites de kaarten gewoon aan te schaffen.

Je bent niet de enige. De ruilforums zijn niet zo druk als vroeger (hoewel we geen beeld hebben van hoeveel er geruild wordt via het berichtsysteem), maar ik kan bevestigen dat ons inruil- / inkoopsysteem actiever dan ooit gebruikt wordt.
Luc
1 maand geleden
Ik moet zeggen dat ik er ook zeer tevreden over ben. Snel en correct!
Bizzabazza
1 maand geleden
Quote:
2 uren geleden
Misschien weet de nieuwe generatie niet hoe post werkt

Denk ik ook wel 🫣
piano
1 maand geleden
Ik wil best wel ruilen, maar ik denk dat men maar een fractie van hun kaarten in hun haves zetten. Voor 2-3 kaarten vind ik het niet lonend om iemand te berichten, laat staan vragen of diegene meer kaarten heeft die ik eventueel zou willen.

Als jij nou al je Invasion, Planeshift en Apocalypse kaarten opzoekt, kunnen we misschien wel een mooie deal sluiten. (Alles wat BoM in voorraad heeft, kan ik in principe mee ruilen ).
 bijgewerkt door piano 1 maand geleden
Bizzabazza
1 maand geleden
Waarom zou je niet specifiek kaartjes vragen en of zoeken.
Gaat in principe ook een beetje om het zoeken en vinden.
Althans ik vind dit wel een leuke bezigheid.
BluezamX
1 maand geleden
Niet alles wat ik heb staat open om te ruilen. Om deze lijst up-to-date te houden is mij te veel moeite, en toen ik alles op mijn Haves had staan (van 1 euro of meer) kreeg ik weleens gepikeerde reacties omdat ik de kaarten dan niet wou ruilen.
Dan is het handiger om alleen fysiek haves te traden, en wants te kopen / in playgroups te vragen.
 bijgewerkt door BluezamX 1 maand geleden
jelmerz77
1 maand geleden
Quote:
2 uren geleden
Waarom zou je niet specifiek kaartjes vragen en of zoeken.
Gaat in principe ook een beetje om het zoeken en vinden.
Althans ik vind dit wel een leuke bezigheid.

Eens het is leuk om te doen, het kost wat moeite maar ik vind het wel een onderdeel van het sociale aspect van een TCG. En vaak is de chase ook beter dan de catch (maar dat is ook met andere dingen het geval)

Quote:
5 uren geleden

Dat is maar net hoe je er tegen aankijkt, het is een handige service maar je levert 45% tot 60% van je kaartwaarde in voor die service. Als je dat de service waard vind dan moet je dat uiteraard vooral doen. Terwijl als je ruilt je een A4tje, een oud hoesje / eventueel een toploader wat plakband een envelop en een postzegel van 1,21 euro kwijt bent. Maar ja het kost wel wat moeite idd.
Luc
1 maand geleden
Dat is zeker waard en naar waarde doet hrt natuurlijk wel pijn. Maar als ik naar de uren kijk die ik in het verleden meer vrij te besteden had dan nu is die tijd een stuk kostbaarder geworden. Laten we zeggen 45% tot 60% ongeveer
piano
1 maand geleden
Jullie geven mij wel een iets nieuwere kijk hierop, ik zou best wat meer mijn best kunnen doen om via deze site tot een leuke ruil te komen.
 bijgewerkt door piano 1 maand geleden
Bizzabazza
1 maand geleden
Tof dat je het weer gaat proberen.
 bijgewerkt door Bizzabazza 1 maand geleden
Slingerrrr
1 maand geleden
Misschien een onnozele vraag; stel ik heb iemand zijn BOM-naam, hoe kan ik zijn wants/haves dan vinden?
piano
1 maand geleden
Gewoon op de naam klikken, en dan naar beneden scrollen. Als ze Haves/Wants hebben, kun je ze nog filteren ook!
Slingerrrr
1 maand geleden
pja dan moet de naam dus wel al ergens staan...
piano
1 maand geleden
Boven elke post in het oranje?
Veekeren
1 maand geleden
Voor mij zijn er eigenlijk 2 redenen waarom ik het hier niet bijhoud. Ten eerste wil ik kaarten gewoon redelijk snel hebben - wanneer ik ze wil hebben. Als ik een nieuw deck bouw, dan is ruilen een te traag proces om er een strik om te kunnen doen en het deck te spelen.

Het tweede ding is dat ik mijn kaarten met anderen "ruil" op een andere site, waarbij ik als "tussen-ruil-middel" geld krijg - en dat vervolgens weer doorruil met anderen die de kaarten hebben die ik wil Ik vind dat een veel effectievere manier om met overtollige kaarten om te gaan en vervolgens te krijgen wat ik zelf wil. En mijn voorraad in-sync houden met hier is me teveel moeite.
 bijgewerkt door Veekeren 1 maand geleden
Wodi!
1 maand geleden
Wat mij opvalt is dat ik vooral goede ruils heb, als ik bewust in mijn ruilpost om specifieke kaarten vraag. En dan max.5. Daar krijg ik regelmatig goede reacties op en vaak heb ik de kaarten dan ook binnen een week.
Als ik alleen zeg ik wil ruilen, hier zijn mijn haves, dan gebeurd er idd vaak niet veel.

Ook valt mij helaas op, dat een deel van de mensen niet reageert. Mensen posten hun haves en wants en als ik dan reageer, maar niks van hun wants heb dan lijkt het of men het niet nodig vind om netjes te antwoorden, dat is wel jammer.
TheRobinros
1 maand geleden
Quote:
30 minuten geleden
pja dan moet de naam dus wel al ergens staan...

Site-hack: je kan in een willekeurig topic een post typen met daarin een username tussen [user] en [/user], en dan beneden op "Bekijk voorbeeld" klikken om een linkje te krijgen naar de BoM-spot van die user
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 25 posts
  • Laatste post Tancred 1 maand geleden
  • Gemaakt door Bizzabazza 1 maand geleden

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1900446573
0.0115 seconds for 44 queries (136.36kb)
0.0348 seconds to render