Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
kan een van jullie mij helpen met het volgende.
ik ben aardig bezig met het verzamelen van de magic kaarten.
maar nu loopt het zo erg uit de hand dat ik het overzicht kwijt ga raken.
heeft een van jullie misschien een EXEL of PDF lijst voor mij met alle kaarten en alle series die er zijn?
Dit maakt het natuurlijk net even wat makkelijker.
Er zijn vast mensen die zoiets hebben. Ik heb zelf ook wel eens wat geklust. Leuk, zeker als je wat kunt met Excel. Maar wees je bewust van het grote nadeel: de sheet geupdate houden. Want als je kaarten erbij krijgt moet je die invoeren, als je iets ruilt moet je dat updaten. En wat als je dat een paar keer vergeet? Ga je dan opnieuw beginnen?
En er komen vaak genoeg nieuwe kaarten uit. Die moet je ook in je sheet importeren, liefst zonder alles over te typen.
Of ben je gewoon op zoek naar een lijstje, zodat je weet welke kaarten in welke set zitten?
ik ben inderdaad zelf ook al bezig met wat te maken.
heb nu al 11 series in een EXEL sheet. als ik klaar ben zal ik deze gaan verdelen onder de BoM Mensen die dit ook wel wilt
graag gedaan. Succes met de free trial.
10x beter dan excel dankzij de card images. Je kunt ook makkelijk decks bouwen en deze exporteren als text-file waarna je het deck met copy/paste hier op BoM invoert.
tja ik kan niet in je portemonnee kijken maar als tijd geld is dan is de 15 dollar investering 4 weken vakantie waard als je veel kaarten in gaat voeren. Ik moet er niet aan denken m'n 14.459 kaarten in een saai excel bestandje te zetten
bazmagicmarty 08-12-2015 om 20:55
als je een mac hebt dan raad ik Decked Builder aan. Dankzij de 'card cam' heb ik in enkele minuten een hele boosterbox gearchiveerd