Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
mijn naam is Tim en ben nieuw in de wereld van Magic.
Zelf heb ik nog niet zoveel kennis over het spel zelf, buiten wat theorie opzoeken en Magic 2015 op de smartphone te spelen.
Ik ben begonnen met een clash pack (armed vr dangerous) en heb sinds een week uitgebreid met een duel deck (nissa vs ob nixilis) en een aether revolt bundle.
Zelf ben ik ook opzoek naar gelijk gestemden om af en toe een spelletje te spelen en mij spel te leren kennen. Zelf ben ik uitkomstig uit Zandvliet en rij vaak naar Merksem.
Leuk dat je je even introduceert, en gefeliciteerd met je briljante besluit om het beste spel ter wereld op te pakken .
Nu is Merksem (dat ligt toch bij Antwerpen?) een beetje uit de richting voor mij, maar je vindt hopelijk wel wat mensen om mee te spelen .
Hoe dan ook, wij willen je met plezier met raad en daad bijstaan om je te helpen het spel goed te begrijpen. Dus als je vragen hebt, aarzel niet en stel ze! We hebben een zeer uitgebreide Magic Helpdesk en we helpen je ook graag verder met al je (regel)vragen.
Bedankt allemaal. Leuk da er zo een community is.
Aangezien ik afgelegen woon leek me dit ook de beste manier om met mensen in contact te komen voor Magic.