Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hey! Beginnersvragen inside :)

RaRaRaspatat
4 jaren geleden
Mijn naam is Max. Ik heb ervaring met card games in general (vele jaren Hearthstone en Legends of Runeterra gespeeld, en ook een beetje MtG:Arena), maar weinig 'echte' magic. Ik heb nog maar drie keer gespeeld; twee keer Commander en een keer Draft. So far vind ik Commander erg leuk en heb het Sneak Attack preconstructed deck gekocht. Ik vroeg me af hoe ik goed op dit deck kan uitbreiden en verbeteren. Didn't Say Please lijkt me een goede kaart omdat ik van counterspells hou en dit goed bij het mill subthema van het deck past, maar verder weet ik niet echt wat goed past - wat is jullie advies?
Daarnaast vroeg ik me af; zijn er beginner events voor nieuwe spelers zoals mijzelf?
BluezamX
4 jaren geleden
Hoi Max! Mooie username
Als je Sneak Attack wilt upgraden zou ik deze video aanraden van de Command Zone. Er zijn wel meer van dit soort videos beschikbaar. Ook EDHREC kan je verder helpen.

Daarnaast zijn Commander Events goed geschikt voor beginners, aangezien het een meer casual format is. Ook raad ik Prereleases erg aan, helaas zijn die net geweest. Er zijn wel beginners events, zoals bijvoorbeeld de aankomende Commander Walk-In op 3 oktober, maar die zijn erg populair, en daar moet je je dus ook al vroeg voor inschrijven.
 bijgewerkt door BluezamX 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik kan het alleen maar helemaal eens zijn met wat BluezamX hierboven zegt .

Welkom op het forum, Max! Top dat je nu in het 'echt' met het beste spel in de wereld bezig bent

Ik kan je ook aanraden om je aangepaste deck hier op de Bazaar neer te zeggen en om commentaar te vragen, dan kunnen we zien wat je hebt aangepast en eventueel nog leuke tips geven!
RaRaRaspatat
4 jaren geleden
Dank jullie!
De Command Zone video is inderdaad erg goed. Ik heb zelf ook wat verder gekeken naar kaarten die (ik denk) in de deck zouden passen - wanneer ik zelf wat veranderingen heb gemaakt ga ik het deck op de site zetten! (een precon deck online zetten voelt... vreemd).
Ik kijk nu al uit naar de volgende events bij Bazaar waar ik aan kan meedoen!
Blasty
4 jaren geleden
Welkom op 't forum!

Veel plezier met commander
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1898979360
0.0103 seconds for 29 queries (70.04kb)
0.0335 seconds to render