Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Hey, allemaal ik ben Xander uit Arnhem!

Blizzardfox
7 jaren geleden
Hallo allemaal,

Ik ben Xander ben 18 jaar en kom uit Arnhem,

Het is voor de meeste mensen toch een eindje weg haha, om precies te zijn zit ik in de buurt van Elst ^^

Ben nu al weer een flinke tijdje bezig met Magic the Gathering, en ben vaak op forums of games te vinden als (Blizzardfox/FireOiosion).

Speel Magic the Gathering nu al ruim 7 - 9 jaar, ik heb helaas een lange tijd moeten stoppen vanwege medische problemen... en lange bezoeken aan't ziekenhuis.
Dat was toch wel echt een van de lastigste periodes.. (zeg zelf iedereen vindt het geweldig om decken te testen en kijken hoe het gaat en onder elkaar te komen!)

Ik ben opzoek naar mensen rondt mij leeftijd die het spel ook graag spelen gewoon voor de fun op bezoek komen, onder elkaar willen kaarten en zien hoe je decks kunnen functie (Of het speelbaar is )
.

Ik vond het maar is tijd om onder de mensen te komen wat tenslotte ook beter is in plaats van de hele dag te twijfelen aan je zelf het wordt maar is tijd voor verandering vinden jullie niet ?

Ben zelf altijd heel erg geïnteresseerd in de volgende gamemodes: Modern, Commander en Standerd (heel heel soms).

Hoor meer van jullie!,
Greetz,

Xander
 bijgewerkt door Blizzardfox 7 jaren geleden
FinlayDaG33k
7 jaren geleden
WOLLAH GA KEERTJE MET MIJ SPELE! (nee echt, ik zoek altijd naar mensen rondom Arnhem om mee te spelen

ohja, ehm.. welkom !
Blasty
7 jaren geleden
Welkom Xander!
Veel plezier op het forum, hier vind je vast meer enthousiaste Arnhemmers zoals Finlay Da Geek
Wat erg dat je op jouw leeftijd zo veel tijd in het ziekenhuis moest doorbrengen zeg .
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Hoi Xander! Nu officieel welkom op het forum!

Leuk dat je dit even deelt. Sterkte met het medische gebeuren, man! Maar we helpen je graag met het brouwen van je decks natuurlijk! Volgens mij ken je het hele verhaal al, dus kom maar op met je posts en je decks en je vragen en je ideeen, dan gaan we los!
n4ppy
7 jaren geleden
Welkom
Marcradish
7 jaren geleden
Welkom
Dordledum
7 jaren geleden
Welkom!
Eclavyrr
7 jaren geleden
Wel kom!
Blizzardfox
7 jaren geleden
Thanks allemaal ! ik ga me zeker vermaken op het forum, sterker nog doe het al !

Maar dacht dit is toch wel wat officeleer qua, beeld wie je bent weetje ^^
nederland439
7 jaren geleden
Welkom! Misschien zien we elkaar nog wel een keer op een prerelease of FNM in Arnhem
Blizzardfox
7 jaren geleden
Quote:
nederland439 14-03-2017 om 20:01
Welkom! Misschien zien we elkaar nog wel een keer op een prerelease of FNM in Arnhem

Thanks, ja wie weet ^^', het zou best kunnen ik ben er vaak bij Pre-Releases en FNM , ik ga ook dit jaar weer naar Amonkhet
JT
7 jaren geleden
Welkom Xander.
Mocht Ede/Wageningen niet te ver zijn voor je, dan ben je van harte welkom om mee te spelen. We spelen meestal om de week op woensdagavond Commander. Als je een keer mee wilt doen, stuur mij dan maar een berichtje (geldt overigens ook voor eventuele andere geïnteresseerden).
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 12 posts
  • Laatste post JT 7 jaren geleden
  • Gemaakt door Blizzardfox 7 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1038410071
0.0121 seconds for 41 queries (114.34kb)
0.0334 seconds to render