Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Website updates and feedback

jjbvd1993
1 jaar geleden
Klein foutje gevonden (denk ik)
In je winkelmandje, staat er een vraagteken tussen 'verzendkosten' en de daadwerkelijke prijs, ik gok dat je daarop zou moeten kunnen klikken, maar bij mij werkt het in ieder geval niet. Ik gok dat er iets zal staan van 'past niet door de brievenbus, vanaf ... euro heb je gratis verzending'
marcoboth
1 jaar geleden
Als je met je muis op de vraagteken blijft, verschijnt er een verduidelijking voor de getoonde verzendkosten.
jjbvd1993
1 jaar geleden
ahhh maar zodra je 1 keer geklikt hebt tijdens het hoveren niet, ik was te ongeduldig, excuus!
Luc
1 jaar geleden
Klopt het dat er een bug is waarbij een nieuw deck niet mee telt voor je loyaliteit maar het verwijderen van een deck er wel voor zorgt dat de benodigde loyaliteit voor een volgend level stijgt?
dionytadema
1 jaar geleden
Quote:
1 dag geleden
Klopt het dat er een bug is waarbij een nieuw deck niet mee telt voor je loyaliteit maar het verwijderen van een deck er wel voor zorgt dat de benodigde loyaliteit voor een volgend level stijgt?

Jij hebt het hoogste level (20) al berijkt dus zie je op je loyalty pagina niet hoeveel xp er nodig is voor het volgende level
TheRobinros
1 jaar geleden
Quote:
8 uren geleden
Quote:
1 dag geleden

Jij hebt het hoogste level (20) al berijkt dus zie je op je loyalty pagina niet hoeveel xp er nodig is voor het volgende level

Idd, op level 20 word je vrolijk verwelkomd door "Hoogste level berijkt". Geen heel heftige fout, maar ik zou een korte ei toch fijner vinden
BluezamX
1 jaar geleden
Quote:
24 minuten geleden
Quote:
8 uren geleden
Quote:
1 dag geleden

Idd, op level 20 word je vrolijk verwelkomd door "Hoogste level berijkt". Geen heel heftige fout, maar ik zou een korte ei toch fijner vinden

Ik zou meer levels (en dus BOM punten) wel waarderen
Rody
1 jaar geleden
Of dat je geen nieuwe levels meer kan halen maar paragon points haalt om toch nieuwe dingen te unlocken?
Luc
1 jaar geleden
Prestige rewards en weer bij lvl 1 beginnen
TheRobinros
1 jaar geleden
Er gaat iets mis bij de link van de nieuwe Omarthis uit de Eldrazi Precon... Ik kan prima op zijn pagina komen via een link, maar hem taggen met Omarthis, Ghostfire Initiate gaat fout
 bijgewerkt door TheRobinros 1 jaar geleden
Gijsneus
1 jaar geleden
Allereerst een bedankje; 'vroeger' kon ik opnieuw beginnen met typen als ik een spelfout maakte in de zoeken naar producten... balk. Dit is aangepast en dat is fijn!

Dan; ik wil een deck maken met Henzie "Toolbox" Torre en dacht ter inspiratie even de 17 decks met Henzie te kunnen bekijken. Maar dat gaat niet... Zou dit opgelost kunnen worden?
dionytadema
1 jaar geleden
Quote:
11 dagen geleden
Er gaat iets mis bij de link van de nieuwe Omarthis uit de Eldrazi Precon... Ik kan prima op zijn pagina komen via een link, maar hem taggen met Omarthis, Ghostfire Initiate gaat fout

Lijkt er op dat de link verwijst naar een non-foil versie, die is met de spoilers aangemaakt maar bestaat niet, dus is het product uit gezet. Ik zal kijken of ik voor nu kan fixen dat nieuwe links niet kunnen verwijzen naar producten die uit staan!

Fix komt met volgende release mee!
 bijgewerkt door dionytadema 1 jaar geleden
dionytadema
1 jaar geleden
Quote:
3 uren geleden
Dan; ik wil een deck maken met Henzie "Toolbox" Torre en dacht ter inspiratie even de 17 decks met Henzie te kunnen bekijken. Maar dat gaat niet... Zou dit opgelost kunnen worden?

Ga ik naar kijken
Er is een fix voor, deze zal met de volgende release mee komen!
dionytadema
1 jaar geleden
Vanochtend is er een flinke update aan de website gedaan, Alle genoemde fixes staan als het goed is live nu

Tevens zullen de magic planeswalker symbooltjes in de community balk je opvallen, dit omdat later vandaag ook het lorcana forum geopent zal worden, Waar jullie alle je discussies over of de beste kleur is en welke coole kaarten je gepult hebt kunnen voeren.
Gijsneus
1 jaar geleden
Quote:
1 dag geleden
Quote:
1 dag geleden

Ga ik naar kijken
Er is een fix voor, deze zal met de volgende release mee komen!

Dit is fijn :-) Bedankt!

Quote:
19 minuten geleden
Vanochtend is er een flinke update aan de website gedaan, Alle genoemde fixes staan als het goed is live nu

Tevens zullen de magic planeswalker symbooltjes in de community balk je opvallen, dit omdat later vandaag ook het lorcana forum geopent zal worden, Waar jullie alle je discussies over of de beste kleur is en welke coole kaarten je gepult hebt kunnen voeren.

Begrijpelijk vanuit jullie maar jammer voor iemand zoals ik. Lorcana interesseert mij minder dan niks en zie liever dat de gesprekken hierover op een ander forum plaatsvinden. Wanneer komen de Pokemon/Yu-Gi-Oh/DragonballZ gesprekken op dit forum? Ach, het komt vast omdat ik (een beetje) oud ben en (een beetje) vastgeroest.
MitchDeBaas
1 jaar geleden
Quote:
40 minuten geleden
Begrijpelijk vanuit jullie maar jammer voor iemand zoals ik. Lorcana interesseert mij minder dan niks en zie liever dat de gesprekken hierover op een ander forum plaatsvinden. Wanneer komen de Pokemon/Yu-Gi-Oh/DragonballZ gesprekken op dit forum? Ach, het komt vast omdat ik (een beetje) oud ben en (een beetje) vastgeroest.

Nee hier ben ik het wel mee eens hoor Gijs, kom hier voor m'n magic en niet om mickey mouse te supporten,
Justian2002
1 jaar geleden
Ik zou vast de enige zijn, maar op mijn telefoon (iphone) staan de forum titels hee raar uitgelijnd…
Lavinius
1 jaar geleden
Ik heb hetzelfde. Ik denk at het is door de planeswalker symbolen die nu ook bij de site staan om Lorcana verwarring tegen te gaan. De PW symbolen zijn volgens mij wit, waardoor we ze niet kunnen zien maar er wel een vreemde uitlijning is.
offspring
1 jaar geleden
Ja de kleur van het icoon zou mee moeten wijzigen naar donker wanneer de achtergrond wit is idd. Ik verwacht ook dat dat het oplost. Tenzij het icoon niet weergegeven kan worden op mobiel.

Verder hoeft dit voor mij ook niet, maar goed dat lijkt me vooralsnog logisch voor leden van een forum dat tot op heden 100% over mtg ging.
dionytadema
1 jaar geleden
Porbleem met de icoontjes in de mobile weergave is gefixt, kan wel even duren voordat je browser de css weer opnieuw ophaalt
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1398242878
0.0618 seconds for 47 queries (130.75kb)
0.1462 seconds to render