Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

FNM voor beginner

Braille
1 jaar geleden
Hi!

Ben nu al een tijdje bezig met MTG:A en heb in de afgelopen maanden een leuke basis van paper bij elkaar verzameld. Het lijkt mij leuk om FNM bij te wonen in de vorm van Boosterdraft. Aangezien ik daar nog geen ervaring mee heb (althans, niet in het echt), vraag ik mij af of een beginner dan niet het tempo uit het spel haalt? Ik kan natuurlijk ook eerst een Learn To Play bijwonen, echter denk ik dat ik de meeste basisregels al wel ken..
BluezamX
1 jaar geleden
Naar mijn ervaring is de sfeer bij een FNM prima (al ben ik niet heel vaak bij de BoM FNM geweest) en zeker verwelkomend naar nieuwe spelers.

Belangrijk is vooral dat je de kaarten al een beetje kent, anders duurt het draften erg lang. Ik raad je aan om dan eerst een video te kijken over de draft archetypes zoals deze van Gavin Verhey:

Als je je wat hebt ingelezen is het denk ik ook wel handig om een Quick Draft te doen op Arena. Dan heb je alle tijd om je kaarten te lezen en leer je alvast wat deckbuilding. Als je dan naar een FNM gaat om te draften komt het zeker goed

Oh, en neem sleeves mee voor die mooie Urabrask die je gaat openen
Rody
1 jaar geleden
Sowieso is iedereen altijd welkom bij de FNM, ook al heb je nog niet of nauwelijks gedraft. Het enige wat aan te raden is dat je wel de basisprincipes van het spel kent maar als je regelmatig Arena speelt zit dat wel goed denk ik.

Je hebt dus al ervaring met boosterdraft op Arena? Met paper magic is het niet anders behalve dat je tegenstanders nu recht tegenover je zitten. Over het algemeen is iedereen heel behulpzaam op een FNM. Je krijgt 50 minuten om te draften en om een deck te bouwen, stuk langer dat op Arena. En daarna duurt iedere ronde 50 minuten voor best of three. Je kan ook altijd het personeel om hulp vragen

Hopelijk gaan we je zien bij de Friday Night Magic!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 3 posts
  • Laatste post Rody 1 jaar geleden
  • Gemaakt door Braille 1 jaar geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1819792818
0.0173 seconds for 28 queries (32.99kb)
0.036 seconds to render