Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Seat of the Synod

Seat of the Synod

The Brothers' War Commander
€ 2,60

Op voorraad. Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis.

Toevoegen aan winkelmand
  • Spaar 2 gratis Spelpunten
  • Gratis verzending NL vanaf € 50
  • Vandaag besteld? Morgen in huis*
  • Beoordeeld met een 9.2
  • Spaar voor gratis producten
  • 70.000+ producten op voorraad

Productbeschrijving

: Add .

Kaart informatie

NaamSeat of the Synod
Mana value
TypeArtifact Land
Set The Brothers' War Commander  
RarityCommon
Oracle tekst : Add .
Flavortekst "Full of immense beauty and power, the falls at Orleason inspired the empire's greatest dreamers." —*Fall of the Thran*
Artiest Donato Giancola

Trivia

De artifact landen hadden tijdens het playtesten namen van gebouwen. Seat of the Synod was "Windmill", Great Furnace was "Factory", Vault of Whispers was "Shanty" (dat is een barak), Ancient Den was "Farmhouse" en Tree of Tales was "Observatory".

Decks met Seat of the Synod

commander
Big Booms
door nick7 1 maand geleden
commander
Artifacten
door Sorin2326 1 maand geleden
commander
draw
door FinnSchr 1 maand geleden

Reacties op Seat of the Synod

MagnusMagicus
7 jaren geleden


MagnusMagicus
8 jaren geleden
Klopt! De enige domme vraag is een vraag die je niet stelt .

Dit is een land, en je mag 1 land per beurt spelen, dus als je al een Island hebt gespeeld kun je deze niet meer spelen en andersom.
Pelgrim1994
8 jaren geleden
Zeker geen domme vraag want die zijn er niet maar nee dat kan niet. de regel van 1 land per beurt geld hiervoor ook. Hij telt gewoon als 1 land die beurt.
PhilipDH
8 jaren geleden
Misschien een domme vraag, maar hoe speel je deze? Ik bedoel: je hebt de maximum 1 land per ronde op tafel leggen regel, maar dit is ook een artifact... mag ik dus een land spelen EN deze spelen in dezelfde beurt?
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Bijna. Je mag inderdaad alleen Basic kaarten in je deck doen, en daar zijn er exact tien van. De 5 gewone basic lands en de 5 snow-covered lands. Dit land is niet basic, dus gewoon maximaal 4 net zoals elke andere kaart.
Blasty
10 jaren geleden
Ja 4x want het is geen Basic land. Enkel de landjes genaamd Island, Forest, Plains, Mountain en Swamp mag je meer dan 4x in je deck.
mrjim
10 jaren geleden
kan je dit land maar 4 keer hebben in een deck?
TheRobinros
12 jaren geleden
Neeeeuuuuuwww! Balen
Eclavyrr
12 jaren geleden
Yep, de gehele cycle van deze jongens. Darksteel citadel mag wel overigens.
TheRobinros
12 jaren geleden
Ik las ergens dat deze banned is in Modern, klopt dat?

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Top
Customer 1301888045
0.0479 seconds for 62 queries (83.99kb)
0.1029 seconds to render