Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik ben op zoek naar nieuwe mensen om het mee te spelen. Zelf speel ik het met vrienden, maar aangezien die uit Amsterdam komen, kan ik niet zo vaak met ze spelen als dat ik zou willen.
Als jullie een nieuwe, enthousiaste speler willen verwelkomen, hoor ik het graag!
@James: Ik heb je een PM gestuurd.
@BasicB: Zoek jij ook nog een speelgroepje of zit je al aan je speel-tax?
Ik weet iig dat er op woensdagavonden in Café Jos gespeeld wordt. Dat is casual met huisregels (linksom aanvallen, attack richting draait om als iemand onder 10 leven gaat, geen direct damage op spelers, geen infinite combo decks). Ik heb daar 1x meegespeeld maar daarna niet meer omdat de dag me niet heel goed uitkomt. Toen ik daar was (jaartje geleden) speelden er 7-8 spelers, geloof ik.
Ik ben regelmatig in de regio! Moenen heeft iig een FNM en de kelder zat altijd vol met MTG-spelers als die open was. Misschien dat je via die toko nog wat contacten kunt leggen.
Je kan mij altijd een berichtje sturen ik ken er nog een paar die niet actief zijn op deze site.
Als iedereen die casual wil spelen in regio Nijmegen mij even een PM stuurt, met naam en email, dan stuur ik een mailtje rond zodat jullie wellicht al wat af kunnen spreken tijdens mijn vakantie (er is geen reden te wachten tot augustus). Ik heb geloof ik nu 4-5 geïnteresseerden. Nog geen email adressen.
Ik ben op zoek naar een magic groep waarmee ik kan spelen.
Helaas is het spel niet bekend met leeftijdsgenoten (tussen 16-19 jaar) en heb ik het al een tijdje niet kunnen spelen. Ik ben gerust bereid om hiervoor naar Nijmegen te reizen om een goed potje te spelen.
Zelf kom ik uit Boxmeer en speel al sinds mijn 8ste jaar magic, maar heb het niet kunnen spelen door gebrek aan mede spelers
Ik ben op zoek naar een speelgroep om MTG mee te draften/ruilen. Ik weet dat er diverse activiteiten worden georganiseerd door Moenen (in Nijmegen), maar ik ben op de vrijdag en zaterdag helaas niet beschikbaar. Weet hier iemand nog een groepje waar ik me aan kan sluiten?
Ik zoek mensen rond Nijmegen om commander mee te spelen. Dus ben jij iemand met een playgroep die op zoek is naar n nieuwe uitdaging, of iemand die van plan is een playgroup te starten. Spreek me aan en stuur me een e-mail.
Ik heb nu 4 commander decks die onderling goud zijn gebalanced en zelfs als je geen (commander) decks hebt mag je n bericht sturen. Ik leen ze graag uit voor matches.
Als Ede/Wageningen niet te ver is ben je wat mij betreft welkim. Hier is wel een EDH speelgroep. Ik ben ook best bereid eens richting Nijmegen te rijden. We spelen niet op een vaste dag. Als je het niet te ver vind let me know!
Helaas is het spel niet bekend met leeftijdsgenoten (tussen 16-19 jaar) en heb ik het al een tijdje niet kunnen spelen. Ik ben gerust bereid om hiervoor naar Nijmegen te reizen om een goed potje te spelen.
Zelf kom ik uit Boxmeer en speel al sinds mijn 8ste jaar magic, maar heb het niet kunnen spelen door gebrek aan mede spelers
Hoi hier Jasper, ik kom uit Amersfoort en binnenkort namelijk 7 mei zal ik naar Boxmeer verhuizen.
Hierdoor zoek ik ook een groep in de buurt om te spelen en was benieuwd of er ook een winkel in Boxmeer te vinden is die ook aan prereleases doet. Mocht dit niet het geval zijn tips voor magic in Nijmegen mag ook.
Ik ben geen fanatiekeling en speel vooral commander en casuel en op het moment aardig wat sealed drafts.
Heyyy mensen,
ik speel magic en zoek wat mensen die dat graag met mij zouden willen doen. (en vooral vaak)
ik ben 14 en heb niet veel vrienden die het ook spelen duss als je een keer zin hebt om te spelen stuur je maar een e-mail! (verwijderd - Magnus)
Robin
Edit Magnus: Robin, je email zo op het forum zetten is niet handig. Laat mensen je een berichtje sturen, stuk handiger!
Hoi hier Jasper, ik kom uit Amersfoort en binnenkort namelijk 7 mei zal ik naar Boxmeer verhuizen.
Hierdoor zoek ik ook een groep in de buurt om te spelen en was benieuwd of er ook een winkel in Boxmeer te vinden is die ook aan prereleases doet. Mocht dit niet het geval zijn tips voor magic in Nijmegen mag ook.
Ik ben geen fanatiekeling en speel vooral commander en casuel en op het moment aardig wat sealed drafts.
Hey,
Wat betreft Boxmeer weet ik het niet maar in Nijmegen is er elke vrijdag een draft start om 19.00 in moenen en mariken.
Kosten zijn 13 eu en wat je draft mag je houden plus evt prijsboosters voor mensen die minimaal 2 vd 3 potjes winnen.
Mocht je vaker zin en/of tijd hebben dan raad ik je idd aan om bijv op een fnm of iets mensen in de buurt te leren kennen. Al is dat idd niet altijd even makkelijk. Of je kunt een keer naar Delft afreizen om daar een keer mee te spelen. Zeker de speciale BOM toernooien vind ik persoonlijk een aanrader.
PS: Als ik iets hier vermeld wat niet volgens de regels van de site is dan mijn excuses hiervoor.