Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Casual spelers omgeving Rotterdam

Shinn88
8 jaren geleden
@Taacoo, Nee die tijd miss is duurt mij veels te lang.. geef mij maar in de tijd dat je commander speel 10 potjes standard.
Matkol1998
8 jaren geleden
Hoi, ik ben zelf ook een nieuwe speler van Magic en ik woon in Goedereede (Te klein on te kennen dus dichtstbijzijnde grote stad is Hellevoetsluis). Ik ben zelf ook op zoek naar meer mensen om mee te spelen en als dat op een busrit afstand Is Is dat ideaal! Ik begin laatst pas naar commander te kijken, heb alleen maar casual gespeeld met duel decks tot nu toe, en het lijkt mij leuk om met een paar mensen ermee te beginnen!
Shinn88
8 jaren geleden
zet dat commander lekker uit je hoofd en speel Standard hahahahaha..
maar leuk je kan een keertje gezellig aanschuiven hoor.
Taacoo
8 jaren geleden
Hey Matkol, Ik ken dat dorpje toevallig! Ik kom elk weekend in rockanje zn beetje en ook nog regelmatig naar Brielle. Wellicht kunnen we een x een casual potje commander/standard doen
Stephan85
8 jaren geleden
Hey Taacoo and Matkol als jullie een keertje commander / casual willen doen gooi maar een berichtje mijn kant op
Matkol1998
8 jaren geleden
Nou als een van jullie een plek weet en een tijd dan kunnen we allemaal kijken of we kunnen. Ik weet zeker hoe oud jullie zijn of of jullie nog school/opleiding hebben maar bij mij begint over een tijdje weer alles dus moeten we even wat plannen.
Thomas34
8 jaren geleden
Ik vond het trouwens gezellig, wou ik nog steeds zeggen!
Ik hoor het dus graag als er nog een keer gespeeld gaat worden!
Taacoo
8 jaren geleden
Was zeker gezellig, volgende x commander?
Stephan85
8 jaren geleden
Indeed was heel gezellig. Volgende keer neem ik ook mijn Commander deck mee!
Asula
8 jaren geleden
Laat even weten wanneer jullie Commander gaan spelen, dan wil ik ook wel meedoen
Afghanza
8 jaren geleden
Hoe zit het met de Ridderkerkers? Wordt er nog gespeeld? Casual of non-casual... Sinds gisteren weer begonnen met Magic (10 jaar geleden alles weggedaan helaas). Nu een bescheiden starters kit, maar dat gaat snel veranderen. Ik ben in voor potjes in ons mooie dorpje en omstreken.
Taacoo
8 jaren geleden
Helaas, ik verhuis zelf weer terug richting de zuid/west kust. Rotterdam is niet meer super bereikbaar voor mij
Asula
8 jaren geleden
Inmiddels heb ik 2 commander decks klaar om te testen dus wanneer er mensen eventueel zin en/of tijd hebben dan hou ik mij aanbevolen
Stephan85
8 jaren geleden
Zelf heb ik ook mijn 2de commander deck af klaar om te testen
paithan44
8 jaren geleden
Hallo,

Wij zijn een groepje van 6 casual edh/commander spelers.
De helft komt uit r'dan/spijkenisse de andere helft uit regio Dord.
We spelen dan ook vrijwel wekelijks in Dord.
Meestal zijn we helaas maar met 3 of 4 tegelijk beschikbaar dus zou wat nieuw bloed erg welkom zijn.

We zijn allen 30+ en spelen al lange tijd samen.
De sfeer is zeer gemoedelijk en winnen is meestal ondergeschikt aan een leuke pot spelen.
Bij een nieuwe set doen we meestal ook wel een sealed of draft tournooitje.

Heb je interesse, mail me dan even.
aithan44@hotmail.com">Paithan44@hotmail.com

Groeten,

Arno
Asula
8 jaren geleden
Spijkenisse is voor mij naast de deur. Wil best wel es een potje doen hoor
In verband met studie kan ik helaas niet zo heel vaak, maar er is altijd wel een avondje in te plannen!
 bijgewerkt door Asula 8 jaren geleden
Taacoo
8 jaren geleden
@Asula

Heey. ik ben momenteel woonachtend in Rockanje. Ik weet niet of jij een speel groep hebt. Ik heb momenteel een Casual keukentafel groep waar een paar beginnende & jonge spelers in zitten.

Misschien dat we een x afkunnen spreken om een potje (edh) te doen
Stephan85
8 jaren geleden
@paithan44

Spijkenisse is voor mij ook niet ver weg en ik ben altijd wel in voor een potje EDH
Asula
8 jaren geleden
Quote:
Taacoo 22-11-2016 om 16:49
@Asula

Heey. ik ben momenteel woonachtend in Rockanje. Ik weet niet of jij een speel groep hebt. Ik heb momenteel een Casual keukentafel groep waar een paar beginnende & jonge spelers in zitten.

Misschien dat we een x afkunnen spreken om een potje (edh) te doen

Rockanje is ook zeker dichtbij

Ik heb niet echt een speelgroep. Ik speel soms met Stephan85 en af en toe als ik naar schoonfamilie in Limburg ga dan speel ik met m'n zwager en zijn neefjes.

Zoals eerder vermeld ben ik momenteel met een studie bezig wat veel van mijn tijd inneemt buiten mijn full-time baan.
We kunnen best een keer afspreken wanneer mijn agenda dat toe laat hoor.

Stuur me maar een PM
paithan44
8 jaren geleden
@ Stephan & Asula

We spelen meestal (99/100 keer) in Dordrecht op loopafstand van het treinstation.
Ik woon zelf in Hoogvliet dus meerijden kan natuurlijk ook.
We kijken per week wat de beste dag is (waarop de meeste mensen kunnen) in een appgroepje.

Dus als jullie eens tijd hebben, schuif dan gezellig aan.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1439031729
0.012 seconds for 38 queries (80.52kb)
0.0337 seconds to render