Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Goedenavond, aantal vraagjes ^^
Sorry als deze makkelijk elders te vinden zijn, dan is slechts "staat op de site" melden genoeg, heb nog niet echt gezocht namelijk sorry (guilty as charged)
1.: is de winkel open op 5 mei?
2.: Als het antwoord op 1 "ja" is, zijn er mensen die wel een kaartje willen leggen op 5 mei?
3.: Is het mogelijk kaarten te kopen direct in de winkel zonder ze te bestellen op de site?
1. Ja
2. Succes met regelen
3. Zeker! Het is handiger om ze vooraf op de site te bestellen en erbij melden wanneer je ze op komt halen, dan liggen ze dan al voor je klaar. Anders moeten ze dan voor je gaan zoeken, en duurt het langer. Maar absoluut geen probleem! Openingstijden van de winkel vindt je op de Winkel pagina.
Zat te denken aan edh, heb namelijk maar 1 (edh) deck meegenomen uit Veghel haha
Maar aangezien het voor mij ook een deel community ontmoeten anything goes?
Misschien heeft iemand wel een deckje dat ze me kunnen lenen...? ^^
De winkel is open tot 17.30 right?
Dan ben ik er klaar voor wanneer anderen er klaar voor zijn, ik ga sowieso nog even langs omdat ik die ene Gilder Bairn moet hebben haha