Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

23 december Casual Commander op de BoM

robbertvanderkleij
11 jaren geleden
Heb je kerstvakantie en zelfs na het awesome 2-headed giant commander event nog steeds geen genoeg van dit vette formaat? Nou goed nieuws: ik ook niet!

Ik heb al lang niet gespeeld en wilde op maandag 23 december van een uurtje of 10 tot een uurtje of 5 wat potjes spelen op de BoM. Iedereen met een commanderdeck is welkom! Daarnaast zullen er ook wel mensen (mijzelf inclusief) wat casual multiplayer decks van 60 kaarten bij zich hebben.

Laat even of je komt! Zoockey had ook al beloofd om te komen, dus met nog iemand erbij kunnen we in ieder geval beginnen .
Krabbel
11 jaren geleden
ik kom waarschijnlijk ook wel, ligt een beetje aan de hoeveelheid troep die ik thuis nog moet opruimen die dag... ik heb alleen geen 60-card casual decks meer...
robbertvanderkleij
11 jaren geleden
Maakt niet uit.... Ik wil persoonlijk veel commander spelen, heb 2 nieuwe decks die nog nooit gespeeld zijn, en heb ik 3 decks serieus verbouwd....
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Ik ben helemaal voor, ben alleen bang dat ik die dag niet ga kunnen. Ik heb ondertussen al tig Magic-sessies aangeboden gekregen en ik moet kiezen . Ik laat het nog wel weten als ik wel kom, maar reken er helaas niet op.
Skyro
11 jaren geleden
Als ik na dat weekend het magiccen nog niet zat ben (2HG EDH op zaterdag en Cube + EDH op zondag) dan kom ik ook .
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Ik kan definitief niet de 23e
Rody
11 jaren geleden
Ik ga even kijken of ik op die dag tijd heb, heb wel interesse om commander te spelen
robbertvanderkleij
11 jaren geleden
Ik had stiekem ook niet op jou gerekend Magnus =(
Zoockey
11 jaren geleden
Ik ben er dus ook bij, zoals Robbert al zei. Ik zal mijn Zombie-Horde deck ook meenemen, en planechase (ik heb 30/40 2013 planes).
Jan
11 jaren geleden
Quote:
robbertvanderkleij 17-12-2013 om 10:18

Ouch...

Ik ben er wel bij, maar ben gewoon aan het werk.
robbertvanderkleij
11 jaren geleden
Quote:
Jan 17-12-2013 om 10:36
Quote:
robbertvanderkleij 17-12-2013 om 10:18

Ouch...

Ik ben er wel bij, maar ben gewoon aan het werk.

Was geen burn ofzo, meer om m'n eigen teleurstelling te voorkomen. Ik had m er uiteraard graag bijgehad...

Trouwens Jan, doe je in je pauze een potje mee?
 bijgewerkt door robbertvanderkleij 11 jaren geleden
Blasty
11 jaren geleden
Hoi Robbert, ik doe ook mee!

Ben niet zo lang bezig met Edh maar het lijkt me wel tof om mee te doen. Misschien dat er nog wat vrienden mee gaan.
marcoboth
11 jaren geleden
Ik ben er bij! Of in de buurt in ieder geval...
nielsvd
11 jaren geleden
Goed idee, ik kom samen met Blasty die kant op. Ben ook net begonnen met EDH maar lijkt me erg leuk om mee te doen.
Blasty
11 jaren geleden
gostadirk doet ook mee!
 bijgewerkt door Blasty 11 jaren geleden
robbertvanderkleij
11 jaren geleden
Cool dat er zoveel mensen komen , ik heb er zin in!
Twigwalker
11 jaren geleden
Claudia en ik komen meteen vanaf 10 uur en dan kijken we nog even tot hoe laat we blijven
Selridion
11 jaren geleden
Ik kom trouwens ook.
robbertvanderkleij
11 jaren geleden
Het was erg gezellig
Ik kwam erachter dat mijn Erebos, God of the Dead deck vrij hard slaat, ondanks dat er nog een hoop suboptimale kaarten inzitten. Roon of the Hidden Realm is best grappig, maar hij heeft wel wat carddraw en mana ramp nodig.
Daarnaast nog een erg tof potje gespeeld waarin mijn 12/12 Furyborn Hellkite equipped met Fireshrieker, Worldspine Wurm en Maelstrom Wanderer beurt na beurt mochten blijven liggen. De rest van de (5mans)tafel vond dat daarmee de twee Oloro, Ageless Ascetic decks mee in check mocht houden... Erg gaaf
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1039668802
0.0114 seconds for 45 queries (206.65kb)
0.0339 seconds to render