Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Mocking Doppelganger + Emrakul the aeons torn

Suzie_Q_Toller
11 maanden geleden
Hoi,

Korte vraag, ik heb het gegoogled, maar er schijnt toch een verschil te zitten tussen copy card en copy spell, dus voor ik een storm aan debat oproep in mn groepje:

Mijn tegenstander speelt Emrakul, the Aeons Torn en ik wil slim doen en speel mijn Mocking Doppelganger
Krijg ik dan ook een extra beurt omdat de kaart gekopieerd wordt en niet de spell?
(of ligt daar toch geen verschil tussen)
En als ik wel de extra beurt krijg, krijg ik m dan eerder omdat ie bovenop de stack ligt?

En tot slot, mocht t een super easy vraag blijken, waar had ik deze informatie zelf vandaan kunnen plukken?
TheRobinros
11 maanden geleden
Mocking Doppelganger wordt een kopie van een creature op de battlefield. Daar komt hij pas te liggen lang en breed nadat hij gecast is, namelijk pas als hij resolvet. Op het moment van casten, is het dus nog gewoon een Mocking Doppelganger en geen Emrakul, the Aeons Torn en zal er dus geen trigger afgaan die je een extra beurt geeft.

Als je een Mocking Doppelganger speelt terwijl Emrakul nog op de stack ligt, zal hij eerst resolven, ziet dan nog geen Emrakul in het spel liggen (die ligt namelijk nog vrolijk op zijn beurt op de stack te wachten!) en kan dan dus niet eens een copy worden van Emrakul
Suzie_Q_Toller
11 maanden geleden
Helder! Dank je wel voor je super snelle antwoord!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1362993362
0.0107 seconds for 28 queries (34.96kb)
0.0324 seconds to render