Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

mimic vat

Victorvndoom
13 jaren geleden
kan iemand mij Mimic Vat uitleggen ? begrijp niet waarom die zo sterk is
 bijgewerkt door Victorvndoom 13 jaren geleden
ubes
13 jaren geleden
Je kunt er beesten die doodgaan voor een effect iedere beurt een keer mee gebruiken. Dat was niet de bedoeling van die beesten dus wordt het vaak erg goed.

Je kunt op z'n minst iedere beurt een verse blokker aanmaken. Maar met de juiste kaarten wordt het ziek:

Mimic Vat + Mulldrifter = Iedere beurt 2 kaarten trekken.
Mimic Vat + Shriekmaw = Iedere beurt een beestje doodmaken.
Mimic Vat + Thalakos Deceiver = Iedere beurt een beestje stelen.

Met Sundial of the Infinite erbij, blijven je Vat tokens ook nog eens in het spel..
 bijgewerkt door ubes 13 jaren geleden
marcoboth
13 jaren geleden
Wat ook belangrijk is, je kan tussendoor een ander creature imprinten als die beter is. Daardoor kan je ook de imprint verbeteren zo mogelijk. Behalve dat je mana moet betalen voor het effect zijn er dus eigenlijk geen nadelen.
Victorvndoom
13 jaren geleden
ff iets opbouwen zeg me of het juist is

in play liggen Carnage Altar, mimic vat en mulldrifter
ik sack mulldrifter aan carnage, ik trek Eternal Witness
mulldrifter gaat op mimic vat
ik cast eternal witness, ik sack eternal witness (eternal witness _ mimicvat), mulldrifter valt in de graveyard
ik activeer mimicvat met eternal witness en haal mulldrifter weer uit de graveyard
ik envoke mulldrifter, ik activeer mimicvat om mulldrifter weer te halen

zo goed
 bijgewerkt door Victorvndoom 13 jaren geleden
Bassiuz
13 jaren geleden
Dat kan, maar moet je wel over wat beurten verspreiden, aangezien je maar 1x een Mimic Vat kan activeren elke beurt. Maar waarom doe je het zo ingewikkeld? Je hoeft de Eternal Witness er echt niet bij te halen hoor! Sacrifice de Mulldrifter. Imprint hem op het Mimic Vat. Maak een Token en pak daar dus kaarten door, en sacrifice die weer zodat je weer een kaart mag pakken. Dat is denk ik wel het optimale en het 'goedkoopst'.
ubes
13 jaren geleden
Quote:
Victorvndoom 17-09-2011 om 17:10
zo goed

Nee, het is minder ingewikkeld, zoals Bassius al zegt.

1) Mimic Vat is in play.
2) Je speelt Mulldrifter voor evoke cost en Mulldrifter gaat dood.
3) Je exiled de Mulldrifter die dood gaat en imprint em op Mimic Vat.
4) Je Mimic Vat zegt nu ", : Maak een Mulldrifter token en exile dat token at end of turn."
Dan kun je dus iedere beurt een Mulldrifter token maken. Als je Mimic Vat kunt untappen (Aphetto Alchemist) en 6 mana hebt, kun je het 2 keer per beurt doen.
Victorvndoom
13 jaren geleden
1) eternal witness zit in het voorbeeld omdat ik aan een deck bezig ben
2) eternal witness kan gebruikt worden om alles weer te halen uit de graveyard.
3) als ik eternal witness kan imprinten des te beter dan kan ik iets elke beurt weer halen. goed tegen discard, claustrofobia (inistrad) en destruction. het is niet enkel voor mulldrifter
4) ik wil ook niet elke beurt verschillende kaarten trekken.
ubes
13 jaren geleden
Eternal Witness is een goede kaart om te imprinten op Mimica Vat
Victorvndoom
13 jaren geleden
deck in progress
FireArc
13 jaren geleden
Ziet er goed uit Victorndoom
Info

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL