Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Nightmare/horror commander?

Gambit
12 jaren geleden
Hey allemaal,

Ik ben van plan een nightmare en horror based Commander deck te maken.
Met als commander : Greel, Mind Raker
Ik heb al wel wat ideeen zoals Chainer, Dementia Master.
voor de mensen die mij niet zo kennen. Ik ben niet een competatieve speler. Ik wil echt rond dat thema zitten. Demons mogen ook (en eventuele mutants of andere "enge" dingen). Ik hoop op veel leuke originele ideeen.
Morph
12 jaren geleden
Natuurlijk is Nightmare dan een inkoppertje.

En voor de speelbaarheid Bloodgift Demon en Harvester of Souls.
Gambit
12 jaren geleden
harvester of souls is wel een super idee...die heb ik allebei. (bloodgift ook) ook speel ik Staff of Nin...geeft me ook net dat beetje extra
Malkor
12 jaren geleden

Ik denk dat deze best goed past in jouw thema.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
En op die fiets: De Portugese Dirge of Dread heet "Nênia do Horror" .
Korpah
12 jaren geleden
heb nog wat nightmares die rood/zwart zijn en waar ik zelf mee speel in die combi

Worldgorger Dragon
Petradon
Chainer, Dementia Master
Soul Scourge
Mesmeric Fiend
Faceless Butcher
Gravegouger
Petravark
Slithery Stalker

dat zijn er een paar die ik gebruik
Gambit
12 jaren geleden
rkorpershoek. Ik maak een Greel commander deck.... Er kunnen daardoor geen rode kaarten in maar bedankt voor het begrijpen van mijn idee in nightmare/horrors
 bijgewerkt door Gambit 12 jaren geleden
Korpah
12 jaren geleden
ja klopt, nog beetje nieuw in het hele gebeuren hoop dat je wat aan de zwarte hebt dan
Gambit
12 jaren geleden
ja...veel ervan heb ik ook al bedankt
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Om het discarden wat minder heftig te maken: Geth's Grimoire en Madness kaarten.

Oh, en Morinfen, Gallowbraid en Tsabo Tavoc zijn ook Horrors .
Jeff
12 jaren geleden
Hoe maakt Geth's Grimoire het discarden minder heftig? Hij triggert alleen op discard van de tegenstander... Tsabo Tavoc is rood Magnus, Foei!
robbertvanderkleij
12 jaren geleden
Quote:
Jeff 25-07-2012 om 14:08
Hoe maakt Geth's Grimoire het discarden minder heftig? Hij triggert alleen op discard van de tegenstander... Tsabo Tavoc is rood Magnus, Foei!

Hij gaf andere horror legends aan. Hij zou met tsabo eventueel ook nog rood kunnen toevoegen in het deck...
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ja, dat bedoelde ik, alternatieve Commanders . En het discarden is minder erg als je weer kaarten mag pakken .
Gambit
12 jaren geleden
maar inderdaad is Geth's Grimoire alleen als de tegenstander een kaart discard. En het minder heftig maken voor een tegenstander klinkt zo raar
MagnusMagicus
12 jaren geleden
He? Ik bedoel dat als jij twee kaarten discard aan Greel, Mind Raker, dat je tegenstander dan een sloot kaarten moet discarden, en jij dan meteen weer nieuwe kaarten mag pakken. Dat lijkt me toch wel ok .
Gambit
12 jaren geleden
ah. Dat is dan wel een goed idee^^ nog niet aan gedacht
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Net zoals Megrim/Liliana's Caress, al is het dan wellicht interessanter om er ook echt een discard thema in te stoppen .
beany
12 jaren geleden
Psychosis Crawler is een horror
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Oooh, ik zie al een leuk deckje aankomen! Misschien iets minder Horror-tribal, maar wel leuk om te spelen volgens mij .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 40 posts
  • Laatste post Gambit 12 jaren geleden
  • Gemaakt door Gambit 12 jaren geleden

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1915313650
0.0141 seconds for 37 queries (152.54kb)
0.0545 seconds to render