Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Favoriete combo (die je bezit)

Playz
11 jaren geleden
voor beurt 1 laat je deze zien, Chancellor of the Annex
Beurt 1, Cloudpost
Beurt 2, Plains en Silence (in zijn / haar beurt)
Beurt 3, Glimmerpost en Quicksilver Amulet
Beurt 4, Iona, Shield of Emeria

Greetz Playz

(edit beurt 4)
 bijgewerkt door Playz 11 jaren geleden
beany
11 jaren geleden
1 probleem is dat je al je mana in beurt 3 al gebruikt voor de amulet en dan geen mana meer hebt voor de ability van de amulet
dus turn 4 kan je pas iona hebben

verder heb je er alleen mono kleur decks mee

zelf vind ik Engulfing Slagwurm met een Lure erg leuk
 bijgewerkt door beany 11 jaren geleden
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Ik ben zeer groot fan van Tombstone Stairwell plus Teysa, Orzhov Scion . Als er 4 creatures in je graveyard liggen krijg je elke upkeep (dus ook die van je tegenstanders) 4 Zombie tokens. Die kun je vast ergens aan iets leuks sacrificen, maar het mooie is dat als ze doodgaan aan het einde van de beurt, je 4 Spirit tokens krijgt. En de volgende beurt weer, en dan weer, etc. En je kunt constant 3 van die Spirit saccen aan Teysa om creatures te exilen (wat minder Zombies voor je tegenstanders betekent).

Helemaal hilarisch met kaarten als Grave Pact, Spawning Pit, en Black Market ernaast .
Fjaulnir
11 jaren geleden
Quote:

Ik zie 'm eerlijk gezegd niet

ok, je kunt beide saccen om 1 dmg te schieten, beide komen met persist terug en doen respectievelijk nog eens iets destroyen van de opponent en de ander 1 dmg, maar dan houdt de combo op?
Playz
11 jaren geleden
Oe Oe !!! ik heb nog iets gevonden

Exquisite Blood + Sanguine Bond + Golden Urn

INSTA KILLL!!

Greetz Playz
 bijgewerkt door Playz 11 jaren geleden
Playz
11 jaren geleden
Quote:
Fjaulnir 03-06-2013 om 19:09
Quote:

Ik zie 'm eerlijk gezegd niet

ok, je kunt beide saccen om 1 dmg te schieten, beide komen met persist terug en doen respectievelijk nog eens iets destroyen van de opponent en de ander 1 dmg, maar dan houdt de combo op?

Mee eens
roykoster
11 jaren geleden
Omdat ik wat moest bedenken met Hell's caretaker (te gave kaart)

Doomed Traveler + Hell's Caretaker + Blood Artist
 bijgewerkt door roykoster 11 jaren geleden
Blasty
11 jaren geleden
Mijn favoriete combo die ik bezit:
Reveal Chancellor of the Tangle
T1: play Forest, exile Elvish Spirit Guide, cast Priest of Titania cast Quirion Ranger
T2: play Gaea's Cradle, cast Quirion Ranger, tap Priest for , cast Llanowar Elves, bounce Forest, untap Priest, tap Priest for , tap Cradle for , cast Primal Surge, yell Incoming!
Playz
11 jaren geleden
Quote:
Blasty 03-06-2013 om 22:09
Mijn favoriete combo die ik bezit:
Reveal Chancellor of the Tangle
T1: play Forest, exile Elvish Spirit Guide, cast Priest of Titania cast Quirion Ranger
T2: play Gaea's Cradle, cast Quirion Ranger, tap Priest for , cast Llanowar Elves, bounce Forest, untap Priest, tap Priest for , tap Cradle for , cast Primal Surge, yell Incoming!

Awesome !! haha heel vet
LeKrutes
11 jaren geleden
Cream of the Crop+Lurking Predators+Primalcrux

Raap je hele deck op en leg een ander bovenop.
 bijgewerkt door LeKrutes 11 jaren geleden
Playz
11 jaren geleden
Quote:
LeKrutes 03-06-2013 om 23:10
Cream of the Crop+Lurking Predators+Primalcrux

Raap je hele deck op en leg een ander bovenop.

ook heel vet
Roadkilla
11 jaren geleden
Quote:
roykoster 03-06-2013 om 21:39
Omdat ik wat moest bedenken met Hell's caretaker (te gave kaart)

Doomed Traveler + Hell's Caretaker + Blood Artist

Veel leuker zou zijn om het te doen met Village Bell-Ringer ipv de Doomed Travelerdan is de tegenstander ook gelijk klaar .
beany
11 jaren geleden
voor de target van de eerste sac moet je al een kaart in de GY hebben om tetargetten
dus je moet dan 2 Village Bell-Ringer hebben
aangezien je dan hem steeds untapt en door kan gaan
Doomed Traveler werkt ook wel maar 1x per beurt
Fjaulnir
11 jaren geleden
Quote:
beany 04-06-2013 om 09:32
voor de target van de eerste sac moet je al een kaart in de GY hebben om tetargetten

Tenzij met een Intruder Alarm ernaast.
Roadkilla
11 jaren geleden
Quote:

Voor zover ik weet kan het met 1 Village Bell-Ringer. Onderdeel van de cost van de ability van de demon is namelijk het saccen van een beest, in dit geval Village Bell-Ringer. Daarna kies je een target voor de ability en dat is de Village Bell-Ringer die al in de graveyard ligt.

Dus

--Upkeep--
(cast Village Bell-Ringer als hij nog niet in het veld ligt)
Tap Hell's Caretaker en sac Village Bell-Ringer als onderdeel van de cost
target Village Bell-Ringer (die al in de grafbak ligt) voor de ability
ETB van Village Bell-Ringer
untap al je beesten
rinse and repeat

Weet het niet 100% zeker tho.

Welke mod / judge helpt
 bijgewerkt door Roadkilla 11 jaren geleden
Playz
11 jaren geleden
Quote:
Roadkilla 04-06-2013 om 11:11
Quote:

Voor zover ik weet kan het met 1 Village Bell-Ringer. Onderdeel van de cost van de ability van de demon is namelijk het saccen van een beest, in dit geval Village Bell-Ringer. Daarna kies je een target voor de ability en dat is de Village Bell-Ringer die al in de graveyard ligt.

Dus

--Upkeep--
(cast Village Bell-Ringer als hij nog niet in het veld ligt)
Tap Hell's Caretaker en sac Village Bell-Ringer als onderdeel van de cost
target Village Bell-Ringer (die al in de grafbak ligt) voor de ability
ETB van Village Bell-Ringer
untap al je beesten
rinse and repeat

Weet het niet 100% zeker tho.

Welke mod / judge helpt

ik kan het fout hebben, maar moet je niet meteen een creature terug halen als je er 1 sact. en niet in 2 stappen? of gaat de creature die je sact. eerder naar de GY zodat je em gelijk mag terughalen?
Jeff
11 jaren geleden
Het activeren van een ability werkt als volgt (alleen de delen die hier van toepassing zijn gepost):
Je kondigt eerst de ability aan. Dan kies je de target(s), dan bepaal je de kosten voor het activeren en daarna betaal je die kosten. Als dit gedaan is ligt de ability op de stack.

Je moet dus eerst een target aanwijzen voor je de cost betaalt. Dat betekent specifiek dat het beest dat je target met Hell's Caretaker in de graveyard moet liggen voor je de kosten kunt betalen. Het beest dat je sacrificed met de Caretaker kan dus niet getarget worden.

Dit wordt uitgelegd in regel 602.2 van de Comprehensive rules
Playz
11 jaren geleden
Ow wat ben ik slim
Jeff
11 jaren geleden
Quote:
Playz 04-06-2013 om 13:10
ik kan het fout hebben, maar moet je niet meteen een creature terug halen als je er 1 sact. en niet in 2 stappen? of gaat de creature die je sact. eerder naar de GY zodat je em gelijk mag terughalen?

Quote:
Playz 04-06-2013 om 14:50
Ow wat ben ik slim

Hate to burst your bubble, maar je uitleg klopt niet. De uitkomst misschien wel, maar zoals je wiskundeleraar misschien ooit wel eens heeft uitgelegd: de berekening is minstens net zo belangrijk als de uitkomst.
Je haalt namelijk niet 'meteen' iets terug. Voordat je het getargette creature terughaalt ligt de ability eerst nog op de stack; nu kunnen alle spelers reageren. Het beest dat getarget wordt, kan bijvoorbeeld verwijderd worden uit de GY. Tevens ligt het gesacte beest al lang in de GY tegen de tijd dat je iets terughaalt. Alleen omdat hij ten tijde van het targetten daar nog niet was, kun je die niet terughalen.

En nu weer on-topic, dus kom maar op met de coole combo's.
 bijgewerkt door Jeff 11 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 58 posts
  • Laatste post Hickorystick 11 jaren geleden
  • Gemaakt door Playz 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1836952194
0.0136 seconds for 43 queries (231.88kb)
0.0887 seconds to render