Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Eerste EDH deck

ultrabeginner
7 jaren geleden
Heren en Dames,

Ik heb zelf een plunder of the graves deck aangepast.

Wat vinden jullie ervan?

)
bunnynut
7 jaren geleden
Ik speel sinds kort ook EDH met twee deckjes die ik gemaakt heb, toch wat moeilijker dan ik eerst dag.

Je deckje ziet er leuk uit, veel kaarten die gebruik maken van de mechanic.
Ik vraag me alleen af of je genoeg removal hebt.

Ik ben benieuwd naar je eerste ervaringen met dit deck.
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Ik heb ook wat commentaar bij je deck achtergelaten
ultrabeginner
7 jaren geleden
Bedankt, welke kaarten zouden jullie verwijderen voor massremovel? Zijn deze er eventueel ook in creature form?
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Ik denk dat je nog wel 1 landje kunt cutten, en wellicht Fleshbag Marauder of die andere die hetzelfde doet (eentje ervan is denk ik wel genoeg), Banshee of the Dread Choir en Caller of the Pack zijn leuk, maar wel wat random. Ik denk dat dit niet het ideale deck is voor Centaur Vinecrasher. Sidisi, Undead Vizier kan wellicht er ook uit, tutoren is niet superhard nodig in dit deck. Verdant Force is leuk maar niet supersterk.

Je kunt Deathbringer Regent, Hythonia the Cruel, Reiver Demon, Dread Cacodemon, Stone-Tongue Basilisk of Woodfall Primus proberen.
ultrabeginner
7 jaren geleden
Ik denk dat ik Centaur Vinecrasher wissel voor Hythonia the Cruel. 1 forest uit mijn deck haal voor een Damnation. En dan nog 1 Plague Wind toevoeg. Alleen even kijken in plaats van welke kaart.

Hartstikke bedankt voor jullie hulp!
KiwiLT
7 jaren geleden
Decree of Pain is ook een super leuke en goede boardwipe. De carddraw die die kaart oplevert is gwn geweldig.
Flappie1
7 jaren geleden
Myriad en Meren of Clan Nel Toth werken niet samen daarom zou ik die beesten er zelf ook uitgooien. De myriad kopieen exilen namelijk en veroorzaken geen dies trigger voor meren tenzij je ze sacrificed... en dat is weer moeilijk gedoe.

Ow en doe jezelf een lol en gooi Spore Frog uit het deck... dat ding is gewoon stom met meren... als je met 2 spelers aan tafel zit kan de ander nooit meer aanvallen.

Woodfall Primus is echt een insane kaartje voor dit deck.

Black Market is ook erg fijn voor ramp.

Disciple of Bolas kan ook handig zijn om meer kaarten te rapen.

En nog een favo van mij: Creakwood Liege Elke beurt meer zooi om te sacrificen.

Magnus die Sidisi, Undead Vizier is niet alleen een tutor het is ook een sacrifice outlet.... daarom is hij hier wel erg goed het tutoren is zelfs de kers op de taart.
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Ik zie niet een enorm probleem met Spore Frog. Sure, met twee spelers kan de ander geen damage doen. Maar je kunt niets anders terughalen met Meren, en als de ander attack triggers heeft gaan die nog wel af.

Ik snap dat Sidisi ook een sac-outlet is, maar niet eentje die je zomaar kunt activeren, en ik ben gewoon geen tutor-fan.
ultrabeginner
7 jaren geleden
Wat vinden jullie van een kaart als Fauna Shaman?

Bedankt voor alle tips ik ga idd de kaarten met myraid eruit halen deed minder dan ik had verwacht.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 7 jaren geleden (kaartlinkjes ajb)
koffiemelk
7 jaren geleden
Laat dat nou net mijn facoriete commander ook zijn

Wellicht dat je wat inspiratie kan halen uit mijn deck wat ik gemaakt heb op TappedOut. (sorry mark als ik niet naar deze site linken mag)

http://tappedout.net/mtg-decks/meren-auto-mutilation/
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Customer 1725571739
0.0103 seconds for 35 queries (55.72kb)
0.0935 seconds to render